Volgens mij reed je ook een beetje onder invloed en ben je nog steeds niet nuchter?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:45 schreef berke70 het volgende:
gister nacht had ik pech onderweg bllek tehorne vn anwb distributieriem kapot was
men vraag was wat kan oorzaak zijn dat me distributieriem kapot is gegaan.
en wat dr vervolg kunnen zijn ....
![]()
![]()
![]()
het is een golf4 tdi 1.9quote:
Zo, nou nou. Wat istie even hard aan het rellen zegquote:Op maandag 14 mei 2007 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus ik geloof dat dit een hersenloos kuttopic is van een debiele relkloon van een of andere achterlijke mongool.
Welneequote:Op maandag 14 mei 2007 23:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo, nou nou. Wat istie even hard aan het rellen zeg![]()
ik weet niet of het een non-interferference is of interferferencequote:Op maandag 14 mei 2007 22:49 schreef MewBie het volgende:
Als je geluk hebt heb je een motor waar de kleppen de zuiger niet kunnen raken en heb je aan een nieuwe riem genoeg.
non-interference diesels komen (voor zover ik weet) niet voor, die zal dus wel goed kapot zijnquote:
Het vervolg is een fietstocht.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:45 schreef berke70 het volgende:
en wat dr vervolg kunnen zijn ....
Het is op de snelweg gebeurd dus reken maar op enorme schade.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:52 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik heb bij VW al een paar keer mogen meemaken dat er ook een andere kop op moest, dit omdat er gewoon stukken uitgebroken waren waar normaal de klepstoters zitten. Ook komt het vaker voor dat je een nieuwe nokkenas moet monteren omdat deze ook beschadigd is...
Duur geintje dus als het een beetje tegen zit...
Mocht het (te) duur worden, geef dan een gil, heb dan misschien wel interesse in de auto.
Maakt in het algemeen weinig uit of het nu met 50 of met 150km/u gebeurd, de 1e klap is ook hier een daalder waard, soms valt het mee, en soms dramatisch tegen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:34 schreef yup het volgende:
[..]
Het is op de snelweg gebeurd dus reken maar op enorme schade.
Op de snelweg = over het algemeen meer toeren = meer schade. Toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Maakt in het algemeen weinig uit of het nu met 50 of met 150km/u gebeurd, de 1e klap is ook hier een daalder waard, soms valt het mee, en soms dramatisch tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |