Er is toch al 400 keer gezegd dat het 9 jaar oud is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:34 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe oud is dat kind ? 8 ?
Das maar goed dan! bizar dat zo'n blaag zoveel mensen naar dr hand kan zetten (of gewoon schijt kan hebben aan zo veel mensen)quote:Op maandag 14 mei 2007 23:24 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dat wil papa welWanneer er een rechtzitting plaat vindt over verlenging van de ondertoezichtstelling van dat meisje, probeert haar vader haar weer naar huis te krijgen. Zij heeft namelijk tegen haar vader gezegd dat ze hem helemaal nooit beschuldigd heeft van mishandeling, en dat haar woorden in de mond zijn gelegd. Het feit dat die man amper nederlands spreekt en er een tolk bij is die de discussie voorafgaand aan dit fragment amper kan bijhouden is hij in de veronderstelling dat de leiding er op uit is om hem weg te houden bij zijn dochter..
zoals ik al zei.. kansloos
Overigens is het voor de rechter helemaal duidelijk en wordt de onder toezichstelling verlengd (thank god)
Ja, dat vat ik ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:38 schreef CodeCaster het volgende:
Welke volwassene gaat er nou met een 9-jarig kind in discussie?
Klap voor d'r kop, en niet zo zuinig ook!
Het is een vak he..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:16 schreef appelsap het volgende:
Wat een draak.
Ik vind het knap dat die vrouw zo rustig blijft.
Bedoel je doofstom, of is het een domme vrouw en betekent 'stoof' zoiets als 'bitch'?quote:
Een stoof... daar kookte ze vroeger toch op? Misschien dat het de bedoeling is dat die domme vrouw dat eens moet doen. Koken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:17 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Bedoel je doofstom, of is het een domme vrouw en betekent 'stoof' zoiets als 'bitch'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |