Niks blijkt...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:19 schreef Serendips het volgende:
Wat heeft paps gedaan?
Waarschijnlijk vertyft door dr ouders..quote:Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef Poeke het volgende:
[..]
Niks blijkt...
Dat meisje was boos op haar vader omdat ze op haar donder had gekregen omdat ze met 9 jaar niet buiten mocht roken/drinken. Ze heeft vervolgens een vriendinnetje gevraagd haar te slaan/stompen en is de volgende dag naar har juf gegaan om te zeggen dat ze thuis mishandeld werd.Vervolgens is -logisch natuurlijk- de hele molen gestart van politie/jeugdzorg e.d. met als uiteindelijke conclusie dat haar vader 3 maanden de gevangenis in ging en zij naar instelling. Helaas bleek ze in de verschillende instellingen onhandelbaar en is ze, na een tijd in een jeugdgevangenis omdat er nergens anders plaats was voor zulke moeilijke kinderen, naar de besloten groep gegaan; een afdeling voor de allerergste.
Tijdens de docu blijkt dat ze alles bij elkaar gelogen word, en ze wordt in dit filmpje ermee geconfronteerd nadat haar vader -inmiddels uit de gevangenis- bij haar op bezoek is geweest. Zoals overduidelijk blijkt kan ze hier niet mee om gaan en vlucht in een fantasiewereld.
Hoe ze zo geworden is, geen idee... maar tis heel erg triest.![]()
Ze praat wel goed NL voor een 9 jarig import kindjequote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef hypocrisy het volgende:
leuk die import kinderen uit irak zeg
Ze is de dochter van een Iraakse vluchteling. Haar vader is met haar op jonge leeftijd (2 volgens mij)gevlucht uit Irak onder het bewind van Saddam. Schijnbaar heeft hij zijn vrouw en andere kinderen achtergelaten in Irak. Hier in Nederland is hij een 2e vrouw getrouwd; Een stoof/domme vrouw uit Irak(met voor mij overduidelijk het Syndroom van Down)quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:40 schreef Skv het volgende:
Flikke rnou even allemaal op met dat kind de schuld te geven.
Kinderen zijn direct resultaat van de opvoeding van de ouders. Als dit meisje normaal opgevoedt zou zijn was het misschien wel een brutaal mormel geweest, maar niet zó erg als nu..
Blame the parents.
Ik weet niet? Iemand stuurde het mequote:Op maandag 14 mei 2007 22:41 schreef Roi het volgende:
Waarom staat er Sugerbabes in de link ?
Dat lijkt me ook. Ze liegt dus kennelijk nogal veel.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:35 schreef egeltje1985 het volgende:
De andere kinderen leken niet zo 'vertyft'. Misschien is er gewoon met dit meisje iets mis.
Ze weet het ook zo te spelen dat ze die vrouw kan "beschuldigen" van het zeggen van nare dingen over die vader.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
"nou en"
zo kan ik ook een discussie voeren
Parodie? Dat is gewoon de intro van een dramaserie van de NPS? Zo grappig vind ik het niet dat dat soort dingen worden uitgezonden. Volgens mij breng je mensen dan alleen op ideeen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:51 schreef Wouser het volgende:
Wtf 9 jaar en kent al zulke woorden...
Gaat echt hard achteruit met de jeugd...
Diep triest![]()
Trouwens leuke parodie... kreeg daarne een link naar het filmpje..
http://www.youtube.com/watch?v=B1OJAn_7L4I&NR=1
Ja weet sorry beetje verkeerd geformuleerdquote:Op maandag 14 mei 2007 22:56 schreef Poeke het volgende:
[..]
Parodie? Dat is gewoon de intro van een dramaserie van de NPS? Zo grappig vind ik het niet dat dat soort dingen worden uitgezonden. Volgens mij breng je mensen dan alleen op ideeen.
Dat wil papa welquote:Op maandag 14 mei 2007 23:17 schreef Robin__ het volgende:
Ik snap t niet.. waar zit ze nu dan? en waarom zou die vader dr daar weg willen halen :S zeg dan gewoon tegen dat vuurspugende monstertje dat 'papa' dr helemaal niet weg WIL halen
Wat nou triest? Dat is heel normaal voor opstandige kinderen hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 22:51 schreef Dodecahedron het volgende:
Als die vrouw ergens een punt heeft, zegt dat meisje gewoon: "Nou en?"
Triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |