Eigenlijk best leip dat we allemaal zo fanatiek zijn in dit spelletje de laatste tijdquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:04 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik dan ook maar een stukje tikken om te zorgen dat we boven de 100 posts per dag uit gaan komen?
Of het zin heeft weet ik niet, maar ja, het levert wel weer keys op, en meer keys, is meer vreugde ofzo. En dan kunnen we #Team.Kwakkernet eerder inhalen..
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:15 schreef Bouncer_Bone het volgende:
De verwachting is trouwens dat er vanavond 200 tweehonderd posts in dit topic staan waardoor dit topic een gemiddelde postaantal van 100 honderd per dag heeft
quote:
quote:Voor getallen tot twintig gebruik je letters.
Cijfers gebruik je bij getallen boven de twintig.
Voor tientallen en getallen als honderd miljoen etc, gebruik je echter letters.
Als je bedragen, gewichten, data etc. moet aanduiden gebruik je cijfers:
¤5.50, 5 kilo, 12 december 2003.
Rang- en hoofdtelwoorden
Schrijf waar mogelijk rang- en hoofdtelwoorden tot en met twintig voluit: eerste (een), twee(de), twintig(ste).
Oh, ik dacht dat je dit bedoeldequote:
quote:Rang- en hoofdtelwoorden
Schrijf waar mogelijk rang- en hoofdtelwoorden tot en met twintig voluit: eerste (een), twee(de), twintig(ste).
Smoesjes!quote:
| 1 |
Uhm, ja, hier!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:15 schreef JortK het volgende:
We moeten trouwens nog wel een beetje doortypen hoor willen we de 200 posts halen, dus ik weet niet waar iedereen uithangt
Ik ga iets minders belangrijk doen: werken (ben ik nu ook aan het doen trouwensquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, ja, hier!
Maar ik ga straks iets belangrijkers doen: bier drinken in de kroeg
2 weken was toch uitgerekend?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:23 schreef JortK het volgende:
Gaat toch nog wel ff duren hoor 54 miljoen, tenzij er een paar mensen op hele grote aantallen keys zitten
Tja, gaat niet super nu nee,quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:03 schreef JortK het volgende:
God die vorst gaat hard, maar ik had verwacht dat je harder ging vorst
Je kan beter in de kroeg hangen dan thuisblijven en keys blijven scorenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Tja, gaat niet super nu nee,
maar, wat maakt het uit he
Uiteindelijk haal je hem toch wel inquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Tja, gaat niet super nu nee,
maar, wat maakt het uit he
Klopt, vrijdag middag ga ik ook naar de kroeg, vrijdag avond, zaterdag avond, en misschien vanavondquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Je kan beter in de kroeg hangen dan thuisblijven en keys blijven scoren
Uiteraard, dit jaar nog welquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:39 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Uiteindelijk haal je hem toch wel in![]()
denk het niet nee, maandag vroeg naar schoolquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:44 schreef Deansensitized het volgende:
Zondag niet??
Ja en?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:45 schreef vdvorst het volgende:
[..]
denk het niet nee, maandag vroeg naar school
Jij bent Snow Bone, toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:35 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Verschil phluphy - BB = 35.000 keys
Ikke zit daar lekker bovenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jij bent Snow Bone, toch?
Ik zit momenteel, net als jij, gemiddeld op zo'n 10 k per dag. Zal wel spannend blijven dus.![]()
nee en op mijn vraag komt ook geen antwoord... dus nogmaals... staat er een megapulse op het programma ja of nee.. zo ja wanneer enzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef DaveMasteR het volgende:
Dit topic is niet bij te benen !
Nee die staat niet op het programmaquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee en op mijn vraag komt ook geen antwoord... dus nogmaals... staat er een megapulse op het programma ja of nee.. zo ja wanneer enzo
UHmm ok we zijn aan het slowchatten...maar geen vragen beantwoorden...? je beantwoord net wel zijn vraag maar goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee die staat niet op het programma
We zijn alleen maar aan het slowchatten dus we beantwoorden geen vragen
Ik zal niks zeggen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef joopsim het volgende:
[..]
UHmm ok we zijn aan het slowchatten...maar geen vragen beantwoorden...? je beantwoord net wel zijn vraag maar goed
14.500toetsjes alweer voor vandaag dus begint weer de goede kant op te gaan
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee en op mijn vraag komt ook geen antwoord... dus nogmaals... staat er een megapulse op het programma ja of nee.. zo ja wanneer enzo
nee snap dat dan, het voluit schrijven van getallen zorgt weer voor extra keys en dat is wat we net nodig hebbenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:12 schreef grizegrijn het volgende:
Ah, hier hebben ze het whatpulse topic gelaten.
quote:
Verschil is nu 25.000 keysquote:Ik zit momenteel, net als jij, gemiddeld op zo'n 10 k per dag. Zal wel spannend blijven dus.
Ja, 5 meiquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:33 schreef BlueCurl het volgende:
staat er al eenmegapulse ofzo op de planning... want dan doe ik ook eens een keertje mee...
Ja heb ik ook al een paar keer gehadquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:34 schreef Black-Death het volgende:
Omfg ik krijg nu een error dat ik teveel puls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |