mooi, het saaiste deel heb je gehad. Nu de zaak in praktijk brengen, dat is veel leukerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo.
Ik ben geslaagd voor mn autotheorie.
Oe, ik heb zo'n hekel aan dat nummer. Dat hysterische gekrijg op het laatst.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef ChatGirl het volgende:
Uit je dip tip: Guns 'n Roses - Paradise City!
vind het helemaal niet erg dat ik die gemist hebquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oe, ik heb zo'n hekel aan dat nummer. Dat hysterische gekrijg op het laatst.Yak!
Sluit ik me wel bij aan. Heb nu tennis aanstaan. Maar ik zap weer even over naar de radio, zo boeiend is die verslaggeefster ook weer niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
vind het helemaal niet erg dat ik die gemist heb
Domien je gaat die trein ooit nog missenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo.
Ik ben geslaagd voor mn autotheorie.
Zolang je nog een OV studentenkaart hebt of een voordeelurenkaart is het op sommige trajecten goedkoper en sneller om met de trein te gaan. Maar dat dringt pas tot je door wanneer je een uur lang stil staat op de A2....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Domien je gaat die trein ooit nog missen![]()
gefeli![]()
die OV kaart krijg ik ook volgend schooljaarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:55 schreef Toad het volgende:
[..]
Zolang je nog een OV studentenkaart hebt of een voordeelurenkaart is het op sommige trajecten goedkoper en sneller om met de trein te gaan. Maar dat dringt pas tot je door wanneer je een uur lang stil staat op de A2....
Je hoeft niet te luisteren hoor. Doe ik ook niet.quote:
wel naar mij zwaaien als je in de metro zit hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:59 schreef borisz het volgende:
[..]
die OV kaart krijg ik ook volgend schooljaarmet de bus en metro ben ik zo bij de VU in een uurtje
BTW, op Autumn Song doet Nina ook mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren hoor. Doe ik ook niet.
* chatgirl heeft de nieuwe MSP cd maar ff in WinAmp gegooid![]()
Zal ik doen, je komt maar een keer een bakkie doen aangezien die automaat het nog niet doetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel naar mij zwaaien als je in de metro zit he
Zo ver ben ik nog niet. Rendition begint net. Tot nu toe klinkt SATT wel goed moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
BTW, op Autumn Song doet Nina ook mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |