aha is dit vanVelzen? Wat leuk dat ze daar ook eens een nummertje van draaien op 3FM want je hoort hem anders nooit op de radioquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:17 schreef TIM-846 het volgende:
Is dit de nieuwe van vanvelzen? Klinkt best aardig toch..
Die jingle is super! Kunnen ze zo een heel nummer van makenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:16 schreef TIM-846 het volgende:
Ik word altijd zo vrolijk van die jingle..
jep, alle requests die ik in de AV heb gekregen waren via SMS.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja joh! Gaan al die requesten via sms?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha is dit vanVelzen? Wat leuk dat ze daar ook eens een nummertje van draaien op 3FM want je hoort hem anders nooit op de radio
Dank voor de infoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. De saxofoon is origineel van Rune (2004), die plaat heette Calabria. De track is al máánden hip in het clubcircuit (onder de naam Destination Unknown), maar kon nooit worden uitgebracht omdat die saxofoonsample niet 'gecleard' kon worden. Nu dus wel
de versie van Rune was veel lekkerderquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. De saxofoon is origineel van Rune (2004), die plaat heette Calabria. De track is al máánden hip in het clubcircuit (onder de naam Destination Unknown), maar kon nooit worden uitgebracht omdat die saxofoonsample niet 'gecleard' kon worden. Nu dus wel
Dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de versie van Rune was veel lekkerder
The Fray draaien ze ook niet veelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha is dit vanVelzen? Wat leuk dat ze daar ook eens een nummertje van draaien op 3FM want je hoort hem anders nooit op de radio
Megahit, weet je wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Manic Street Preachers zeg je? Deze week nog niet gehoord...![]()
idd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n zeiknummer. Todaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.
Deze van Gwen Stefani is ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n zeiknummer. Todaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.
ik vind deze veel mooier. lekker broeierig nummerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeker, maar ik vind "right beside you" iets leuker.
Ik vind het refrein niet zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind deze veel mooier. lekker broeierig nummer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |