Vandaag geldt eerder DAT LICHT!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:53 schreef Glacier het volgende:
De grap met "Die lucht!" is na 5 maanden niet echt heel erg grappig meer IMHO..
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:43 schreef rubbereend het volgende:
Wat een heerlijke megahit is het toch, dat in tegenstelling tot de bagger van vorige week
en deze keer vroeg ik hem niet eens aanquote:
Ja joh! Gaan al die requesten via sms?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
en deze keer vroeg ik hem niet eens aanGerard heeft mij in het verleden al twee keer gebeld voor deze request
Is volgens mij een saxofoon (al dan niet gesampeld).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Alle trompetten weer uit de kast. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is volgens mij een saxofoon (al dan niet gesampeld).
Oh, zou ook kunnen. Ik kan het eigenlijk niet goed plaatsen wat voor instrument ze gesampled hebben. Maar het origineel was inderdaad mooier, maar hier verdienen ze geld mee...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is volgens mij een saxofoon (al dan niet gesampeld).
Ik heb zelf saxofoon gespeeld. Trompet klinkt heul anders.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh, zou ook kunnen. Ik kan het eigenlijk niet goed plaatsen wat voor instrument ze gesampled hebben. Maar het origineel was inderdaad mooier, maar hier verdienen ze geld mee...![]()
Niet dat ik weet. De saxofoon is origineel van Rune (2004), die plaat heette Calabria. De track is al máánden hip in het clubcircuit (onder de naam Destination Unknown), maar kon nooit worden uitgebracht omdat die saxofoonsample niet 'gecleard' kon worden. Nu dus welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm, ken het origineel niet. Dit is wel geinig voor een keer. Is het een oud nummer van Crystal Waters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |