Die ken ik niet! Ik zal eens zoeken.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
De Jezidi Tombe van John Case.
Spannende thriller over een enge sekte die aan duivelverering doet en mensen levend inmetseld enzo.
ja jij snapt het helemaal draaijosti met je rotte kopquote:Op maandag 14 mei 2007 23:30 schreef Piovan het volgende:
Peter en Raymond. Het brein achter de dood van een Pool.
hahaaa, alleen weet ik niet of zijn naam peter is.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:30 schreef Piovan het volgende:
Peter en Raymond. Het brein achter de dood van een Pool.
Ben (op een aantal verfilmingen na) niet echt een Stephen King fan. Ik zoek altijd boeken in de hoek van Dan Brown enzo.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die ken ik niet! Ik zal eens zoeken.
Ik ben een omnibus van Stephen king aan het lezen.
Ik loop vaak een boekenwinkel in en koop gewoon wat me leuk lijkt! Ik had ook veel van die kroonboeken van ECI, die zou ik nooit zelf gekocht hebben, toch bleken het hele goede boeken te zijn danielle steel bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ben (op een aantal verfilmingen na) niet echt een Stephen King fan. Ik zoek altijd boeken in de hoek van Dan Brown enzo.
Maar goed, nu ga ik lezen dus!
Trusten!!!!!!
Ach laten we er maar voor uitkomen. Wij hebben tuigliefde voor het leven.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja jij snapt het helemaal draaijosti met je rotte kop_!
Nee!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben getraumatiseerd door het programma "In the womb" van National Geo.![]()
Vrou had een geboorte van een 2ling, kreeg je die plasser in volle glorie in beeld hoe die 2 eruit kwamen rollen, komt het ooit weer goed met zo'n vrouwenplasser daarna?![]()
Ik vind je lief!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ach laten we er maar voor uitkomen. Wij hebben tuigliefde voor het leven.
Klaargestoomd in klarendal. Kraakjes plegen vannaf ons zesde en zwaar aan de sosa.
We hebben niks te verliezen echt niet. Daarom zitten wij op fok, je weet toch.
Pio, je bent een uitgelezen boek, kap ermee ofzo.
Iemand motivatie tips? dat leren schiet voor geen donder op.
jups tuig ben ikquote:Op maandag 14 mei 2007 23:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ach laten we er maar voor uitkomen. Wij hebben tuigliefde voor het leven.
Klaargestoomd in klarendal. Kraakjes plegen vannaf ons zesde en zwaar aan de sosa.
We hebben niks te verliezen echt niet. Daarom zitten wij op fok, je weet toch.
Pio, je bent een uitgelezen boek, kap ermee ofzo.
Iemand motivatie tips? dat leren schiet voor geen donder op.
Dan moet je echt meer drinken!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Het zwakt wat af, of beter het keldert naar beneden.
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:34 schreef Piovan het volgende:
Broek heeft teveel rook ingeademd van die brand op dat schip toen.
Dat komt omdat Piovan heeft besloten om niet meer in te gaan op provocaties, in de hoop dit vrij treurige slowchatreeksje weer ontopic te krijgen, voor zover zoiets ontopic kan zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Het zwakt wat af, of beter het keldert naar beneden.
Gooi het eruit!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat komt omdat Piovan heeft besloten om niet meer in te gaan op provocaties, in de hoop dit vrij treurige slowchatreeksje weer ontopic te krijgen, voor zover zoiets ontopic kan zijn.
Daarnaast begrijp ik dat ie niks meer weet terug te zeggen, dus dat kan ook 'n reden zijn van zijn stilzwijgen. Hoe dan ook heb ik me kostelijk vermaakt en ik wens jullie allen een fijne avond toe.
Goh Broek, gecondoleerd! Hoewel jullie wisten dat het moment er aan zat te komen, komt zoiets toch altijd onverwacht en het doet ook altijd pijn! Heel veel sterkte voor jou en je familie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:47 schreef Broekpaling het volgende:
Bleh, vannochtend om 2 uur is Opa overleden.![]()
![]()
Zometeen afscheid nemen in zo'n centrum daarvoor en binnenkort word 'ie gecremeerd.
Vreemde ervaring, maar we zijn er wel blij mee, we hebben nu weer allemaal rust, en het is ook beter geweest voor hem, hij begon steeds meer pijn te lijden.
gecondoleerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:47 schreef Broekpaling het volgende:
Bleh, vannochtend om 2 uur is Opa overleden.![]()
![]()
Zometeen afscheid nemen in zo'n centrum daarvoor en binnenkort word 'ie gecremeerd.
Vreemde ervaring, maar we zijn er wel blij mee, we hebben nu weer allemaal rust, en het is ook beter geweest voor hem, hij begon steeds meer pijn te lijden.
ik zie dat niet eensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:06 schreef Tezz het volgende:
Heej murp, ben jij eigenlijk wel blij met de murp-overkill in het profiel/sign van Pio?
Veel sterkte gewenst, voor jou en je familie, broek!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:13 schreef Broekpaling het volgende:
't Is trouwens eindelijk mooi weer, mooie blauwe hemel hierzo.![]()
Ik heb vanmorgen ook in het zonnetje in de tuin(tje) gewerkt en daarna met mijn dochter buiten een picknick gehouden (allemaal schaaltjes met lekkere dingen, ranja met een rietje en dan lekker op een kleed oppeuzelen. Hoe burgelijk. Hoe leuk). Nu begint het te betrekken buiten....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:13 schreef Broekpaling het volgende:
't Is trouwens eindelijk mooi weer, mooie blauwe hemel hierzo.![]()
Nope.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik viel in slaap. Is het het waard om terug te lezen?
RIP aan de nabestaanden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:26 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mijn medeleven aan jou, broekpaling.
En je familie.
Nu jij nog ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |