abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 mei 2007 @ 19:28:28 #151
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_49798560
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:20 schreef Rotzak84 het volgende:
Ik lees wel een aantal bekende dingen hier, Ik zie het ook in mijn omgeving, iedereen gaat samenwonen, gaat trouwen, hebben vaste relaties, doen alleen oudbollige dingen, en het grootste nadeel, ze kijken neer op mensen die niet zo doen. Ik ben 22 nu, dus nog behoorlijk jong, maar als ik zie hoe sommige leeftijdsgenoten zich gedragen, op een kerkhof is nog meer vreugde te beleven. Op het bankje hangen, met je vriendin in bed blijven stinken op de zaterdagavond etc. Gelukkig heb ik een aantal vrienden die hetzelfde doen en denken als ik, lekker feesten, een avond of meer goed doorzakken, een concertje bezoeken, eens stappen in een vreemde stad, een jointje roken onder de brug. Wat niet wegneemt dat ik best behoefte heb aan een lieve partner, maar als het moet op de manier moet die ik nu veel zie, dan liever vrijgezel.
Wat een rijk en vol leven heb jij, die gesettelde vrienden missen echt veel
NOT
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

[ Bericht 0% gewijzigd door Pietverdriet op 26-05-2007 19:34:56 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_49798705
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:20 schreef Rotzak84 het volgende:
Ik lees wel een aantal bekende dingen hier, Ik zie het ook in mijn omgeving, iedereen gaat samenwonen, gaat trouwen, hebben vaste relaties, doen alleen oudbollige dingen, en het grootste nadeel, ze kijken neer op mensen die niet zo doen. Ik ben 22 nu, dus nog behoorlijk jong, maar als ik zie hoe sommige leeftijdsgenoten zich gedragen, op een kerkhof is nog meer vreugde te beleven. Op het bankje hangen, met je vriendin in bed blijven stinken op de zaterdagavond etc. Gelukkig heb ik een aantal vrienden die hetzelfde doen en denken als ik, lekker feesten, een avond of meer goed doorzakken, een concertje bezoeken, eens stappen in een vreemde stad, een jointje roken onder de brug. Wat niet wegneemt dat ik best behoefte heb aan een lieve partner, maar als het moet op de manier moet die ik nu veel zie, dan liever vrijgezel.
Écht saaie, gesettlede koppels nemen echt niet meer een hele avond de tijd om elkaar lekker te verwennen in bed hoor Die hebben vlak voor het slapen gaan nog wel ergens een klein gaatje om te wippen en that's it. Als 't echt zo erg is als jij beschrijft...

[ Bericht 10% gewijzigd door innovative op 27-05-2007 01:58:07 ]
pi_49798722
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat een rijk en vol leven heb jij, die gesettelde vrienden missen echt veel
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
Ach zo denk jij er misschien over, ik vermaak me gewoon met de kleine dingentjes. Daarom hoef jij nog niet zo achterlijk te doen, Ik heb liever een gezellige groep vrienden, een potje bier erbij en een pretsigaret, dan een gesettelde aap die alleen maar het handje van zijn vrouwtje vast kan houden.
pi_49798787
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:34 schreef innovative het volgende:

[..]

Écht saaie, gesettlede koppels nemen echt niet meer een hele avond de tijd om elkaar lekker te verwennen in bed hoor Die hebben vlak voor het slapen gaan nog wel ergens een klein gaatje om te wippen en that's it.
Haha, daar heb je een punt. Maargoed, de lui die nu op je neerkijken omdat je je studie nog niet af hebt, of omdat je nog geen vriendin hebt, die kunnen wat mij betreft gewoon opbokken, en dat weten ze ook.
pi_49798852
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:36 schreef Rotzak84 het volgende:
Haha, daar heb je een punt. Maargoed, de lui die nu op je neerkijken omdat je je studie nog niet af hebt, of omdat je nog geen vriendin hebt, die kunnen wat mij betreft gewoon opbokken, en dat weten ze ook.
Jij kijkt net zo goed op hen neer omdat zij al wél een volgende stap in hun leven hebben gezet. Minstens zo inhoudsloos. Je zou ook gewoon de verschillen kunnen onderkennen en door kunnen gaan met je leven, als dat zo leuk is als je zegt.
pi_49798932
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:38 schreef innovative het volgende:

[..]

Jij kijkt net zo goed op hen neer omdat zij al wél een volgende stap in hun leven hebben gezet. Minstens zo inhoudsloos. Je zou ook gewoon de verschillen kunnen onderkennen en door kunnen gaan met je leven, als dat zo leuk is als je zegt.
Ik kijk niet op hen neer, als je wil gaan samenwonen prima. Maar als ze mij gaan betichten van je hebt niks bereikt dan ga je een stap te ver, bemoei je met je eigen leven, je mag altijd een mening hebben over iets, maar behandel een persoon niet minderwaardig omdat ie niet dezelfde weg als jou volgt.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 19:41:30 #157
45206 Pietverdriet
pi_49798950
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:34 schreef Rotzak84 het volgende:

[..]

Ach zo denk jij er misschien over, ik vermaak me gewoon met de kleine dingentjes. Daarom hoef jij nog niet zo achterlijk te doen, Ik heb liever een gezellige groep vrienden, een potje bier erbij en een pretsigaret, dan een gesettelde aap die alleen maar het handje van zijn vrouwtje vast kan houden.
Ik doe niet achterlijk, ik lach je in je gezicht uit, je geeft af op mensen met een saai en leeg bestaan, en geeft vervolgens een beschrijving van je eigen lege bestaan dat niets meer is dan tijd verdoen..
Ga de wereld zien sukkel, voordat je een raveteef zwanger schopt en in de fabriek staat, ga wat doen met je leven sukkel.
Ga eens in een derde land scholen bouwen of putten slaan, lift naar Sardinie en leer boerendochters kennen, werk eens een tijdje in spanje in een bar of geef engelse les in cambodja.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 19:43:09 #158
45206 Pietverdriet
pi_49798997
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:41 schreef Rotzak84 het volgende:

[..]

Ik kijk niet op hen neer, als je wil gaan samenwonen prima. Maar als ze mij gaan betichten van je hebt niks bereikt dan ga je een stap te ver, bemoei je met je eigen leven, je mag altijd een mening hebben over iets, maar behandel een persoon niet minderwaardig omdat ie niet dezelfde weg als jou volgt.
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:34 schreef Rotzak84 het volgende:

[..]

pi_49799042
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik doe niet achterlijk, ik lach je in je gezicht uit, je geeft af op mensen met een saai en leeg bestaan, en geeft vervolgens een beschrijving van je eigen lege bestaan dat niets meer is dan tijd verdoen..
Ga de wereld zien sukkel, voordat je een raveteef zwanger schopt en in de fabriek staat, ga wat doen met je leven sukkel.
Ga eens in een derde land scholen bouwen of putten slaan, lift naar Sardinie en leer boerendochters kennen, werk eens een tijdje in spanje in een bar of geef engelse les in cambodja.
Pisvlek, ik doe genoeg met mijn leven, ik heb meer gezien dan de rest van mijn omgeving hier. Ik heb geen leeg bestaan, integendeel! Verder ga ik er niet op in, want jij komt met een reactie met het niveau van een raveteef. En wat voor mij een uitdaging is, hoeft niet voor iedereen een uitdaging te zijn, dus ga maar lekker stronthutten bouwen in afrika, Debiel!
pi_49799095
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[..]
Als je een beetje begrijpend kan lezen, dan kun je zien dat het bedoeld is over "meneertje ik heb een vriendin, en laat die andere gasten maar lekker gaar koken"
  zaterdag 26 mei 2007 @ 19:52:55 #161
45206 Pietverdriet
pi_49799309
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:44 schreef Rotzak84 het volgende:

[..]

Pisvlek, ik doe genoeg met mijn leven, ik heb meer gezien dan de rest van mijn omgeving hier. Ik heb geen leeg bestaan, integendeel! Verder ga ik er niet op in, want jij komt met een reactie met het niveau van een raveteef. En wat voor mij een uitdaging is, hoeft niet voor iedereen een uitdaging te zijn, dus ga maar lekker stronthutten bouwen in afrika, Debiel!

Dat was een zere plek, niet?
  zaterdag 26 mei 2007 @ 20:13:30 #162
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49799952
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:36 schreef Rotzak84 het volgende:

[..]

Mijn neef is zo iemand.

Twee jaar geleden stond ie nog op z'n kop op de bar. Nu blijft ie liever thuis, want 'hij is moe'. En als je hem een keer ziet, zuip ik niet genoeg of loopt ie er chagrijnig bij. Leuk hoor zo'n eigen huis met maximale hypotheek.
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 21:22:48 #163
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49802066
Misschien ligt het aan mij, maar ik snap eigenlijk het probleem niet zo erg? De één kiest voor huisje, tuintje, ... en de ander niet.
Moet je elkaar daarom minder 'goed' vinden?

En ik denk dat het wel logisch is dat je het vaak hebt over hetgeen jou het meest bezighoudt, of dat nu uitgaan of kinderen is.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 21:54:22 #164
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49802874
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 21:22 schreef leonieke het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar ik snap eigenlijk het probleem niet zo erg? De één kiest voor huisje, tuintje, ... en de ander niet.
Moet je elkaar daarom minder 'goed' vinden?

En ik denk dat het wel logisch is dat je het vaak hebt over hetgeen jou het meest bezighoudt, of dat nu uitgaan of kinderen is.
Daar gaat in dit topic niet om, als je het mij vraagt. Eerder dat de verschillende leefpatronen een wig kunnen slaan in oude vriendschappen. Persoonlijk vind ik dat erg zonde.
pi_49808239
tja, de meeste vriendschappen zijn niet voor eeuwig, wen er maar aan
  zondag 27 mei 2007 @ 09:01:16 #166
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49811952
quote:
Op zondag 27 mei 2007 01:13 schreef goldback het volgende:
tja, de meeste vriendschappen zijn niet voor eeuwig, wen er maar aan
Klopt. Of ze veranderen aangezien je zelf ook verandert tijdens het volwassen worden. Ik heb met niemand ruzie, maar de vriendschap tussen bv oude klasgenoten of vrienden waar ik vroeger wekelijks mee uitging, is wel veranderd. We weten van elkaar dat als er iets is, dat we nog steeds op elkaar kunnen rekenen en als we elkaar nog eens tegen het lijf lopen, hebben we zoveel bij te praten dat het net lijkt alsof we een aantal jaar zijn terug gecatapulteerd, maar we beseffen wel allemaal dat het niet meer is zoals vroeger.

Een wig is er dus niet, maar een verandering wel. Of dat erg is, weet ik eigenlijk niet...
pi_49813578
Rotzak dit in zijn moeilijk levens fase! Ach ja komt goed!
  zondag 27 mei 2007 @ 12:57:48 #168
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49815587
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:32 schreef wouter10 het volgende:
Rotzak dit in zijn moeilijk levens fase! Ach ja komt goed!
Tja iedereen maakt keuzes over hoe zijn leven er uit moet zien. Wat niet wil zeggen dat je automatisch de kudde achteraan moet. Helaas is het in deze maatschappij zo dat wind mee wind tegen is als je de andere kant op wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')