Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:58 schreef Thomas87 het volgende:
0-0 bij rust, 1-1 eindstand
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:00 schreef MaxPower het volgende:
Utrecht heeft het unieke talent om alle wedstrijden waar het erom gaat te verliezen (de laatste seizoenen iig).
Zelfs Stevie Wonder zag dat het verdiend was .... wat ik zo fucking frustrerend vind is dat er op on-Utregse wijze zo'n wedstrijd wordt weggegeven .... verdedigend was het drie keer niets, waarbij Nevland en Suarez zoveel vrijheid kregen.. het leek wel een speeltuin voor hen ... en dan wacht Booy tot de 75e minuut ofzo om Rossinni erin te brengen .. als het voetballend niet lukt, gooi dan op de ouderwetse manier de beuk erin .. maar zelfs dat is teveel gevraagd van de herenquote:
Was zelfs een appart topic over laiverd:quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:10 schreef S-Two het volgende:
Waarom postte niemand even tijdens de wedstrijd?
In de eerste helft werden er veel fouten gemaakt door beide ploegen maar was de wedstrijd aardig in evenwicht, tot de 0-1 van Suarez..quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zelfs Stevie Wonder zag dat het verdiend was .... wat ik zo fucking frustrerend vind is dat er op on-Utregse wijze zo'n wedstrijd wordt weggegeven .... verdedigend was het drie keer niets, waarbij Nevland en Suarez zoveel vrijheid kregen.. het leek wel een speeltuin voor hen ... en dan wacht Booy tot de 75e minuut ofzo om Rossinni erin te brengen .. als het voetballend niet lukt, gooi dan op de ouderwetse manier de beuk erin .. maar zelfs dat is teveel gevraagd van de heren![]()
Inderdaad .... Groningen hoefde niet eens fantastisch te spelen om grote kansen te krijgen... Vorm heeft er nog een paar aardige ballen uitgehaald....quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Was zelfs een appart topic over laiverd:
[play offs] FC Utrecht - Groningen
[..]
In de eerste helft werden er veel fouten gemaakt door beide ploegen maar was de wedstrijd aardig in evenwicht, tot de 0-1 van Suarez..
Daarna gaf Utrecht zo ontzettend veel ruimte weg achterin er kwamen er legio kansen voor Grunn, ik denk dat Utrecht blij mag zijn dat het MAAR 0-2 is geworden. Met een beetje meer precisie was het 0-4 misschien wel 0-5 geworden. Ze waren totaal de weg kwijt bij Utrecht.. Die 0-2 viel ook uit een grote fout, (wel goed doorjagen van Nevland)
Maar het stortte echt compleet in elkaar bij Utrecht op den duur.
Ga niet te ver hè!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:59 schreef Eilanden het volgende:
Gefeliciteerd, verdiend![]()
..., maar ik geloof dat vandaag zelfs FC Omniworld winnend van het veld was gestapt
Was op de lijn, niet erover.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Was op TV trouwens nog goed te zien of die bal over de lijn was?
Maar die stond niet in MyAtquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:19 schreef venomsnake het volgende:
Was zelfs een appart topic over laiverd:
[play offs] FC Utrecht - Groningen
Naja bijna danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |