Klote, ik had gehoopt dat Lindgren weer fit zou zijn.quote:Lindgren, Matthijs en Van de Laak ontbreken
FC Groningen speelt donderdagmiddag om 14.30 uur tegen FC Utrecht in de finale van de play-offs om het UEFA Cup-ticket. Bij de heenwedstrijd ontbreken de geblesseerde Rasmus Lindgren, de geopereerde Paul Matthijs en de geschorste Koen van de Laak. Sander Rozema is als achttiende speler toegevoegd aan de selectie.
Bron: FC Groningen
Kom dan ook maar niet danquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als er een leuke Duitse/Franse/Engelse topper komt, ga ik de thuiswedstrijd proberen te kijken in de Euroborg, kom er niet vaak, alleen voor de leuke wedstrijden
Idd. Ben nu wel benieuwd wie op z'n plaats gaat spelen. Holla wellicht of zal Ron gaan schuiven met Fledderus en Levchenko.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klote, ik had gehoopt dat Lindgren weer fit zou zijn.![]()
Hij heeft blijkbaar veel indruk gemaakt als linksbuitenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:54 schreef venomsnake het volgende:
Suarez staat trouens in het VI elftal van het jaar. Hij staat samen met Farfan en Alves in de aanval.
Bron: VoetbalKrantquote:Groningen blijft aan mouw Luciano trekken
Doelman Luciano zal Germinal Beerschot aan het einde van dit seizoen meer dan waarschijnlijk verlaten. Het Nederlandse Groningen trekt fel aan de mouw van de doelman.
Luciano is al een aantal jaren de titularis bij de Antwerpse fusieclub, maar toen er enkele maanden geleden een eerste maal interesse kwam vanuit Groningen verklaarde hij al dat een overstap tot de mogelijkheden behoorde. “Het zou wel met pijn in het hart zijn”, aldus Luciano toen. Logisch, want de Braziliaan is in al die jaren uitgegroeid tot de publiekslieveling op het Kiel.
Vi doet wel vaker rare dingen. Laatst hadden ze nog een 2-3-5 opstelling gemaakt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar veel indruk gemaakt als linksbuiten![]()
Doet Brian het niet goed? Was hier altijd een goede keeper alleen veel te nerveus waardoor hij weleens een foutje maakte, nog steeds het geval?quote:
Ik geloof dat je met Roorda en van Loo beide 2 keepers hebt die hun goede periode hebben maar ook (jammer genoeg) hun slechte periode. De keepers van Groningen van dit moment zijn niet echt altijd betrouwbaar. Daarom zoekt FC Groningen waarschijnlijk naar een doelman die niet alleen veel ervaring heeft maar ook iemand die betrouwbaar isquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Doet Brian het niet goed? Was hier altijd een goede keeper alleen veel te nerveus waardoor hij weleens een foutje maakte, nog steeds het geval?
Die redding Sparta-uit waar die 1 hand nog net op de bal kreeg zal ik voor mijn leven niet vergeten, hij heeft daar de titel voor ons gepakt.
Flip Zwanestraatquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:25 schreef Grulez het volgende:
Misschien een herhalingsvraag... maar in welke kroegen is het goed FC Groningen kijken?
Café het café in de gelkinge?
Café Flip in de Zwanestraat is (jou een beetje kennende) denk ik wel iets voor jou. Ik vind het daar trouwens geen zak aan, maar trek je daar maar niets van aanquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:25 schreef Grulez het volgende:
Misschien een herhalingsvraag... maar in welke kroegen is het goed FC Groningen kijken?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:20 schreef Grunner het volgende:
[..]
Café Flip in de Zwanestraat is jou een beetje kennende) denk ik wel iets voor jou. Ik vind het daar trouwens geen zak aan, maar trek je daar maar niets van aan![]()
Dat denk ik ook ja. Jammer dat Paul maandag is geopereerd want die konden we goed gebruiken nu Lindgren weer niet mee kan doen. Ben benieuwd hoe het middenveld eruit gaat zien vanmiddag.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:33 schreef W2O het volgende:
Wordt lastig vandaag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |