Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef natasishere het volgende:
al was het deze x wel wat zwaarder... vorig seizoen was het met 2 vingers in de neus naar UEFA cup, en voor de lol nog ff championsleague proberen..
desondanks, FCG, FELI!
Misschien bedoeld ze dat er geen play-offs nodig waren voor plaatsing, en nu welquote:Op zondag 20 mei 2007 16:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?![]()
![]()
Vorig seizoen speelden jullie alleen maar UEFA omdat Utreg het op de laatste dag verklootte tegen Willem II ... vorig seizoen was het niets twee vingers in de neus
Maar dan is het nog steeds niet twee vingers in de neus .... maar goed ... FCG heeft zich geplaatst.... fijn voor hunquote:Op zondag 20 mei 2007 16:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien bedoeld ze dat er geen play-offs nodig waren voor plaatsing, en nu wel.
Huldigen ze nu ookal als ajax verliest? Wat een club....quote:Op zondag 20 mei 2007 17:11 schreef S-Two het volgende:
Netjes, morgen wel even naar de huldiging denk ik.
Ik wilde ook al zeggen ... S2 is toch voor die club aan de A2?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Huldigen ze nu ookal als ajax verliest? Wat een club....
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:51 schreef thaduck het volgende:
Gefeliciteerd. Verdiend gewonnen.
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Huldigen ze nu ookal als ajax verliest? Wat een club....
Idd Ajacied en van AZ gaan we echt wel winnen hoor. Maar ik mag natuurlijk niet naar een huldiging of zoietsquote:Op zondag 20 mei 2007 17:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik wilde ook al zeggen ... S2 is toch voor die club aan de A2?
Waar staat dat je niet naar een huldiging mag?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
[..]
Idd Ajacied en van AZ gaan we echt wel winnen hoor. Maar ik mag natuurlijk niet naar een huldiging of zoiets. Rot toch op joh..
Die opmerking was voor BTquote:Op zondag 20 mei 2007 17:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waar staat dat je niet naar een huldiging mag?![]()
Ik vroeg me alleen af of je van club was veranderd ofzo..... Maar dat mag schijnbaar niet
Pleur lekker zelf op
19:00 stond op schermen in 't stadion.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:09 schreef -Hans- het volgende:
Morgen om 19:30 is de huldiging op de Grote Markt !
Ja, echt geniaal.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:44 schreef Prosac het volgende:
Yuri zijn broer die blijft thuis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |