Is Mark moslim dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee het is wel tof om iemand die vrouwen en kinderen gruwelijk en sadistisch aan hun einde brengt in je onderschrift te hebben.
maar marokkanen zijn van die lieve mensen volgens SCH... het is allemaal zo overdrevenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:44 schreef ruud_fr het volgende:
maar ik snap die meisjes ook niet hoor, er wordt toch veel voor gewaarschuwd
http://en.wikipedia.org/wiki/Vlad_III_the_Impalerquote:
Helaas....waren de Joden van 40-45 maar en vise versaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
De wereld heeft niet geleerd van haar geschiedenis, we gaan weer richting de taferelen van 40-45, de joden van vandaag zijn de Marokkanen, als ik zo de berichten lees hier.²
Is een genocideverwensing het zelfde als een doodsverwensing?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:04 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Helaas....waren de Joden van 40-45 maar en vise versa![]()
Ik wens niemand ietsquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is een genocideverwensing het zelfde als een doodsverwensing?
Waar je de joodse wet mag breken vanwege l'chayimquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:27 schreef IHVK het volgende:
Je wenst dat de marokkanen gegenocideerd waren in de jaren 40-45 in plaats van de joden.
Anders zouden die woorden: helaas en maar er niet staan. Of heb ik het fout geïnterpreteerd?
Zelfmoord is ook strafbaar volgens de Koran trouwens.
Wat bedoel je? Ik kan je zin niet echt ontcijferen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:04 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Helaas....waren de Joden van 40-45 maar en vise versa![]()
Zoals je hierboven kunt lezen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik kan je zin niet echt ontcijferen...²
Hehe, grappige reactie. Ik heb deze week een stuk gelezen over de introductie van deze term in het spraakgebruik. Hij is min of meer afgedwongen door hulpverleners, die doorkregen dat veel van de slachtoffers zo dom zijn dat je ze niet meer kunt bereiken als je het beestje bij de naam noemt. Die dus niet willen erkennen dat hun 'vriendje' gewoon hun pooier was.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Pooier en loverboy is niet hetzelfde. De eerste misbruikt sex, de tweede sex én 'liefde'.
De eerste Islamitische loverboy moet ik nog tegenkomen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zoals je hierboven kunt lezen.
Hadden we nu maar een hoeveelheid joodse jeugd in de quantiteit van "islamitische"/marokkaanse hangjongeren. Zouden de bakkebaardjes net zoveel last bezorgen als de baardjes???
Nou ja, er zijn er wel een paar die zichzelf toch echt wel als islamitisch zien hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De eerste Islamitische loverboy moet ik nog tegenkomen.![]()
Ik denk dat ze voor meer overlast zouden zorgen. Ik denk dat Maurice de Hond mijn visie genoeg fundeert.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Hadden we nu maar een hoeveelheid joodse jeugd in de quantiteit van "islamitische"/marokkaanse hangjongeren. Zouden de bakkebaardjes net zoveel last bezorgen als de baardjes???
euuuuh??quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef desiredbard het volgende:
[..]
wat een sukkel ook nog, had ie zichzelf net zo goed meteen aan kunnen geven. geeft wel een duidelijk beeld van de intelligentie van zulke figuren.quote:Chantage
Toen het meisje de betalingen aan Said stopte, trok hij naar haar moeder om haar te vertellen waarmee haar dochter zich bezighield. Op 30 augustus 2006 stapten moeder en dochter naar de jeugdbrigade. Het meisje blijft er evenwel bij dat ze zich uit eigen beweging prostitueerde en door niemand gedwongen werd.
In Antwerpen heb je best last van die poezenmanden op hun hoofd als he net keihard regent en je naast zo'n druipende man bij de kassa van een Joodse winkel staat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Helaas, de open dag van de penitentiaire inrichtingen is volgens mij net geweest... Ik denk dat als je de reclassering belt, je best een keer een praatje kan komen maken hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De eerste Islamitische loverboy moet ik nog tegenkomen.![]()
Ik gok dat hij dacht dat we hier in Nederland ook aan eerwraken deden. Helaas, wij Hollanders stappen in zulke gevallen gewoon naar de politie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:14 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
wat een sukkel ook nog, had ie zichzelf net zo goed meteen aan kunnen geven. geeft wel een duidelijk beeld van de intelligentie van zulke figuren.
Die vervolgens daadkrachtig optreed, een pets op de vingers en een streng foei, dat mag niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gok dat hij dacht dat we hier in Nederland ook aan eerwraken deden. Helaas, wij Hollanders stappen in zulke gevallen gewoon naar de politie.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die vervolgens daadkrachtig optreed, een pets op de vingers en een streng foei, dat mag niet.
Dat zal hem mores leren...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |