Ja, de technische meneertjes denken dat ze verstand hebben. Van zichzelf, de meneertjes.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:09 schreef broer het volgende:
Ah, de mevrouwtjes zijn boos. Het is weer eens zover.
Precies, je hebt de mannen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de technische meneertjes denken dat ze verstand hebben. Van zichzelf, de meneertjes.
Ja, maar dat ze het niet denken van de mevrouwtjes. Want dat is juist het probleem, dat de meneertjes denken dat de mevrouwtjes geen verstand hebben.quote:
Ja, toch, hè? Ik wist het niet zeker, maar jij doet eindexamen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
De kop is eraf.
HATSEKIDDEE!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
De kop is eraf.
Ik ben uw resultaten vergeten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:30 schreef hummus het volgende:
En dan ga je uit pure wanhoop maar verder met je scriptie..
[afbeelding]
Volgens mij kan ik vandaag beter weer in bed kruipen.
Ja, vandaag Nederlands.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, toch, hè? Ik wist het niet zeker, maar jij doet eindexamen!
Ja, en een gedeelte tekstverklaren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat nog steeds een samenvatting?
Dan had ze een slechte tekst geschreven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef hummus het volgende:
Ik heb eens een interview gelezen waarin een auteur van een tekst die gebruikt was voor een eindexamen Nederlands het examen over haar eigen tekst maakte. Ze haalde een vier.
Ik zat me ook al af te vragen aan wie het lag.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan had ze een slechte tekst geschreven.
Dan moet je aan het kraantje met het rode puntje draaien, Lienekien, dan komt het vanzelf goed!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef Lienekien het volgende:
Aha, vrouwenfrustratie. Bekend. Ik bel op: 'De geiser slaat wel aan, maar het water wordt niet warm.' 'Hoe kan dat nou, mevrouw? Dat is zoiets als je draait de sleutel om, maar de deur gaat niet open.'
Hij was kaduuk, L.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan moet je aan het kraantje met het rode puntje draaien, Lienekien, dan komt het vanzelf goed!
Vrouwen...
Fluitend pijpen! Dát is pas knap!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb dan weer een leuke ervaring met een CV-meneer. Ik had last van fluitend pijpen. Hij heeft me uitgebreid van alles uitgelegd en gedemonstreerd. Oh, en het probleem opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |