Gestrest. (Opgezocht.)quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:26 schreef Z het volgende:
Bijna weekendIk ben er aan toe, ik was zowaar gestressed van werk de afgelopen week/weken.
'Gestressed' schrijf ik vast verkeerd.
Dat is prima natuurlijk. Maar ik denk dat hij te laat begonnen is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:53 schreef Gellius het volgende:
Dat betekent dat JAM een beetje onzeker is over zijn stuk, pope.
Gewoon doen! Het is één van de weinige bestaande artiesten die je in LVDD post.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:14 schreef Gellius het volgende:
Ik twijfel nog steeds over Lou.
Paradiso gaat zaterdag in de voorverkoop, volgens mijn informatie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:15 schreef Z het volgende:
Dat wil dwerg ook wel denk ik zo.
Het is waarschijnlijk een akoestisch concert, in ieder geval niet met de hele band.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:27 schreef Gellius het volgende:
Paul Weller lijkt mee ook leuk trouwens. Eens even dtb polsen.
Kan jij hier chocola van maken, Lienekien?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:37 schreef bofneger het volgende:
Weet iemand waar de uitdrukking "een sterk staaltje" vandaan komt?
Ik vind het een vreemde uitdrukking. Waarom zou je iets dat sterk is weer moeten afzwakken door er een verkleinwoordje van te maken?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 06:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan in het idioomwoordenboek niet vinden waar de uitdrukking vandaan komt. Maar het gaat hier om staal in de zin van 'proef, blijk', waarbij Van Dale ook vermeldt dat het meestal in verkleinvorm wordt gebruikt. Het gaat dus niet om staal in de zin van het harde metaal, maar om staal in de zin van een model of monster, wat meestal een klein deel is van een geheel (bijv. een lapje stof).
Niet zo negatief, Popeje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dat had ik zelf ook wel kunnen verzinnen. Dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen. Jeetje mina bofneger! Jeetje derestvanttklpt!
Aha, om 6:08u al. Thanks!quote:
Ja, dat had ik zelf ook kunnen verzinnen, Pope. Maar dan blijft staan waarom we geneigd zijn woorden te verkleinen. Heb je daar enig idee van? Zou het te maken hebben met ons kleine land, van oudsher opgedeeld in kleine gemeenschappen? Zou het zo zijn dat uitgerekend het Nederlands zich goed leent voor het verkleinen van woorden? Het Duits heeft er ook een handje (:)) van trouwens, maar daar is het niet zodanig veralgemeniseerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dat had ik zelf ook wel kunnen verzinnen. Dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen. Jeetje mina bofneger! Jeetje derestvanttklpt!
Dan moest ik het maar niet doen. De bedoeling was namelijk juist dat een nieuw katje voor wat 'afleiding' zou zorgen. Als dat niet lukt, heb ik er twee rondlopen die op de meest onmogelijke momenten aandacht willen. Dat gaat me toch echt te ver.quote:Op woensdag 16 mei 2007 06:22 schreef Lienekien het volgende:
Maar mijn advies in dit soort kwesties is meestal: neem er een kat bij omdat je een tweede kat leuk vindt, niet omdat je de droom koestert dat de twee katten 'maatjes' zullen worden.
quote:I've been around this block twice now. Looking for something. A clue. I've been looking for clues and something led me back here. Yeah. So here I am. It could have been me, the one who was at Ringo's place when the shit went down. Hey. I know how it is. I've been there. We've all done bad things. We've all had those guilty feelings in our heart. I'm going to take your brain out of your head and wash it and scrub it and make it clean. I don't know. But I'm going to have to settle this. First we're going to check the hole and see what we can find. We're going to get nice and wet, and you're going to spread your legs. Oh, that's good. So you know me. You know my reputation. Thirteen inches of tough load, I don't treat you gently. That's right. I'm Brock Landers. So I'm going to be nice. So I'm going to be nice. So I'm going to be nice, I'm going to ask you one more time. Where the fuck is Ringo? I am a star. I'm a star, I'm a star, I'm a star. I am a big, bright, shining star. That's right.
Het, Gellius?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:43 schreef Gellius het volgende:
Lien, hoe hoog is het momenteel in Rotterdam?
Laat je fiets stelen en dat 'ie dan gewoon om de hoek staat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:59 schreef hummus het volgende:
Lien, hoe los je een pestdag op?
Heb je daar nog een Lien-weet-raad-tip voor? Iets met soda en azijn en suiker en een kitten, of zo?
Net zo hoog als gisteren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:58 schreef Gellius het volgende:
Hèt.
Ja, de technische meneertjes denken dat ze verstand hebben. Van zichzelf, de meneertjes.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:09 schreef broer het volgende:
Ah, de mevrouwtjes zijn boos. Het is weer eens zover.
Precies, je hebt de mannen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de technische meneertjes denken dat ze verstand hebben. Van zichzelf, de meneertjes.
Ja, maar dat ze het niet denken van de mevrouwtjes. Want dat is juist het probleem, dat de meneertjes denken dat de mevrouwtjes geen verstand hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |