quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
tjibbi

Zo is dat. Ik wil wel eens weten hoe het nou met de schilderklus is afgelopen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:14 schreef Frollo het volgende:
Saai hè, Pope? Gelukkig hebben we jou om het niveau op te krikken!

quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:14 schreef Frollo het volgende:
Saai hè, Pope? Gelukkig hebben we jou om het niveau op te krikken!
Prima! Ik heb inderdaad zo'n tube gehaald. Het was dan wel geen latex, of überhaupt muurverf, maar het was wel redelijk dekkend. Voor 2 euro klaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik wil wel eens weten hoe het nou met de schilderklus is afgelopen.

Je geeft het probleem zelf al aan. Als het alleen om dat koppelteken is, dan is het behoorlijk triest. Als het om dat laatste ging is het dé reden om een vertaler af te wijzen lijkt me.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:52 schreef Frollo het volgende:
Ik heb gister een aspirant-vertaler afgewezen omdat hij 'IT bedrijf' had geschreven in zijn proefvertaling.
Toch rottig om te moeten doen hoor. Zo'n jongen heeft toch z'n best gedaan op die proefvertaling en dan laat ik het afketsen op één koppelteken. Aan de andere kant, ik vind dat ik van iemand die zich professioneel met taal bezighoudt, wel mag verwachten dat hij de Nederlandse woordvormingsregels kent.
Nou ja, het ging natuurlijk om meer dan dat. Zijn stijl was te droog, te formeel. Niet prettig om te lezen, simpel gezegd. Maar toch. Ben ik nou te streng geweest of wat?

Top. Dolletjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
.
[..]
Prima! Ik heb inderdaad zo'n tube gehaald. Het was dan wel geen latex, of überhaupt muurverf, maar het was wel redelijk dekkend. Voor 2 euro klaar.. Je ziet er niets meer van vanaf de straat.

Je Nederlands lijkt me wel in orde, dus in principe: ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef JAM het volgende:
Kan ik geen vertaler worden, frollo?

Lekker losjes, uitstekend!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef JAM het volgende:
Dan schrijf ik 'IT-bedrijf. Ga je lekker, gozer?'

Sonny Rollins.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Sonny Rollins - St. Thomas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |