als een bus aansluit op school / werktijden / andere dingen dan zal er geheid meer gebruik van worden gemaakt dan dat je veel te vroeg bent of te laat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:25 schreef MREn het volgende:
Aanbod schept vraag. Ik woon zelf in een zeer rustige nieuwbouwwijk in een middelgrote stad en sinds de bussen daar 6x/uur rijden ipv 4 keer is het aantal reizigers per bus zelfs toegenomen, en dan niet zo'n zielig blondje, maar gewoon minimaal 10-15 man per rit.
Leuk ja, maar of dat nou de insteek moet zijn in een periode waar het hele land bij honderden bussen te kort komt....?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:25 schreef MREn het volgende:
Aanbod schept vraag. Ik woon zelf in een zeer rustige nieuwbouwwijk in een middelgrote stad en sinds de bussen daar 6x/uur rijden ipv 4 keer is het aantal reizigers per bus zelfs toegenomen, en dan niet zo'n zielig blondje, maar gewoon minimaal 10-15 man per rit.
t gros staat toch stil omdat t afgekeurt is?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk ja, maar of dat nou de insteek moet zijn in een periode waar het hele land bij honderden bussen te kort komt....?
Zullen de reizigers blij mee zijn geweest. Het is niet voor het eerst dat deze bussen op de stadsdienst in Lw rijden. Dat was namelijk ook al het geval toen de concessie Leeuwarden Stad net aan Arriva gegund was. Toen moest er met lagevloersmaterieel gereden worden en waren de huidige stadsbussen nog niet geleverd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:40 schreef Zug-Chef het volgende:
Gisterenavond een streekbus op de stadsdienst Leeuwarden gespot:
[afbeelding]
Negatief gezien ?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zullen de reizigers blij mee zijn geweest.
Als je het zo wilt stellen, ja dus. Comfort is in die dingen namelijk ver te zoekenquote:
idd x)quote:Op maandag 28 mei 2007 15:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Vanaf welk dwarpkeJoure zeker, lijn 95 ofzo
Het station? Ik hoor mensen weleens beweren dat er daar meer van bestaan, maar misschien is dat alleen in mijn wereld. WELK station?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
Let wel, dit was de pendelbus vanaf het station via het zuiderplein, zaailand en lange marktstraat naar de MAXIS!!
Vind ik ook -hoewel ik dan weer vergelijk met BBA-. Cxx onderzoekt wat er aan de hand was, en spreekt indien nodig ook chauffeurs aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:03 schreef Peterselieman het volgende:
xx heeft een betere klantenservice dan Arriva, tenminste voor zover ik heb meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |