en dat is? welke eiks?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
Vond die overgespoten bussen al zo kaal. Gelukkig komt daar nu verandering in. Wel jammer dat de hoogste toren van Fryslân niet op de bus staat![]()
das is een lelijk ding :pquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
De achmeatoren in Leeuwarden. Antennes reken ik niet mee natuurlijk
hij was uitgeschakelt..quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
Heb jij even mazzel. Weer skyradio of hebben ze nu een normale radiozender gevonden?
quote:Problemen busvervoer Heerenveen en wijde omtrek
Woensdagmiddag 16 mei zijn Arriva-bussen geconfronteerd met verstopte wegen in Heerenveen. Als gevolg hiervan rijden op deze middag veel bussen niet (op tijd).
Als gevolg van een wielerfestijn rond het Abe Lenstra stadion in Heerenveen ondervinden de bussen van Arriva veel problemen in het verkeer. Vanuit de gemeente was tevoren aangegeven dat bepaalde delen van busroutes niet toegankelijk zouden zijn voor verkeer. Arriva heeft op de gebruikelijk wijze omleidingsroutes ingesteld en gecommuniceerd.
Vanmiddag bleek dat de impact van het festijn veel groter is, doordat ook veel andere wegen werden afgesloten. Het verkeer dat anders van die wegen gebruik zou maken, moest uitwijken en zorgde voor verstopping van een aantal wegen waarlangs de bussen rijden. Arriva is hierdoor buitengewoon onplezierig verrast, omdat ze haar dienstverlening niet naar behoren kan uitvoeren. We doen er alles aan de gevolgen voor onze klanten te beperken, maar velen zullen toch veel last ondervinden/ hebben ondervonden. Doordat het buslijnennet verder reikt dan alleen Heerenveen zijn de gevolgen bovendien merkbaar tot in Groningen, Assen en Leeuwaren toe.
We bieden hiervoor ons excuus aan en hebben de gemeente Heerenveen om opheldering gevraagd.
Wel apart dat die bussen ineens radio krijgen. De MAN's op 315 hadden ze ook, maar die zijn er na klachten van passagiers (wat ik van mijn pa begreep was 1 vrouw daar verantwoordelijk voor, de hoer) uitgehaald . In principe is het ook zo dat een lijnbuschauffeur geen radio aan mag. Regeltje van de busmaatschappij en dat is al jaren zo. Dat was al zo in de GADO/DVM/FRAM-tijd.quote:
Tsja, vervelend maar wel netjes dat ze het even op de site zetten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
Dit staat op de site van Arriva:
[..]
njah ik heb er weinig last van hoor?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wel apart dat die bussen ineens radio krijgen. De MAN's op 315 hadden ze ook, maar die zijn er na klachten van passagiers (wat ik van mijn pa begreep was 1 vrouw daar verantwoordelijk voor, de hoer) uitgehaald . In principe is het ook zo dat een lijnbuschauffeur geen radio aan mag. Regeltje van de busmaatschappij en dat is al jaren zo. Dat was al zo in de GADO/DVM/FRAM-tijd.
Is wel eens anders geweestquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tsja, vervelend maar wel netjes dat ze het even op de site zetten.
had je bij t instappen @ display moeten kijken :p RDS is dr goed voorquote:Op maandag 21 mei 2007 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
ex-hermes alliance 8022 heeft ook radio. De sjoof had m zacht aan staan. Liever had ik gehad dat ie m uit had gezet, want het was truttige muziek die er te horen was, vast skyradio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |