De eerste keer dat ik zakte, was ook redelijk terrecht, ik stond zo strak van de zenuwen dat ik alles een beetje slordig afhandelde. Ik had toen niet laten zien dat ik het ook echt kon.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
* gebruikersnaam wacht nog op het eerste topic van iemasnd die vind dat die terecht gezakt is, en niet het CBR de schuld geeft
Jouw rijschool gaat echt niet tot aan het gaatje tegen het CBR.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:44 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ja uberhaupt waarom moet een half uurtje niks doen 200 euro kosten??
Trouwens mijn rijschool is bezig met "de baas"te bellen om direct een klacht in te dienen... Mijn Instructrice had al met de examinator gesproken toen ik al uit de auto was en hun erin... En vond het toen al onzin en maakte dat pun ook als van dat ik daar gewoon 50 mocht, over neit kijken is er helemaal niets gezegt toen, pas toen ik nog in discussie ging op het gesprek... Dus het word bellen en kijken wat daar uit komt....
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:37 schreef hierissiedan het volgende:
en zelfs de vorige keer dat ik zakte daar nog een compliment op kreeg....
nee maar het word wel aan hande gemaakt, ik heb ook wel door dat het geen drol uitmaakt, maar als hun het niet hadden gedaan had ik het gedaan. Dit is gewoon onredelijkheidquote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Jouw rijschool gaat echt niet tot aan het gaatje tegen het CBR.![]()
Ok, dan een nieuw rekensommetje.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Gebruik van de auto moet je zelf betalen bovenop de kosten van het examen, die 180 gaat naar het rijk. Ff een sommetje
Stel die examinator verdient 20 euro per uur. Rijden is 1 uur dus 20 euro
Checken van papieren doet de examinator zelf, kost dus niks aan uurloon. Iemand die de gegevens invoerd in de computer word 10 euro per uur betaald kwartiertje werk is 2,5 euro nou opleidingskosten zijn misschien 10. In totaal 32,50 aan kosten.... Benieuwd wat ze van die andere 147,5 doen???
Juli 2005 ben ik begonnen mallerdquote:Op maandag 14 mei 2007 14:44 schreef Maikuuul het volgende:
Januari ga ik beignnen met rijlessen denk ik gek.
omg als jij je rijbewijs hebt is het einde der aarde -echt- in zicht vrees ikquote:Op maandag 14 mei 2007 14:44 schreef Maikuuul het volgende:
Januari ga ik beignnen met rijlessen denk ik gek.
idd lijers je rijd te veel rechtsquote:Op maandag 14 mei 2007 13:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
CBR is de grootste kutorganisatie die er bestaat. Ze naaien je daar zoooooo hard.
"je keek te goed, sorry, gezakt"
ik heb -echt- het idee dat ze daar een zakkingspercentage hebben ja, immers, als jij zakt zijn zij 200 euro rijker...
dat schijnt het beste te helpen ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef ikJur het volgende:
huillie topic. leer gewoon rijden retard. ik heb t allemaal in 1 keer gehaald, je moet gewoon beetje ouwehoeren met die examinatoren.
tja he, ik ben eerlijk en zal ook eerlijk toegeven als ik het niet oke deed... Maar dit was echt fout!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:47 schreef UnrealMarc het volgende:
Ik had net praktijkexamen, en ben gezakt. Ik ga hier geen domme smoesjes bedenken dat die examinatoren corrupt zijn, neen, ik heb gewoon meerdere malen geen voorrang verleend.Dus het was terecht.
Mensen die slecht rijden en daarna smoesjes gaan bedenken![]()
![]()
echt?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:50 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
tja he, ik ben eerlijk en zal ook eerlijk toegeven als ik het niet oke deed... Maar dit was echt fout!
Hij is toch de floormanager bij McDonalds!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef Scorpie het volgende:
Altijd goed om je eigen falen af te schuiven op andermans incompetentie. Echte managerskillz heb je al![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehehe ja ik ookquote:Op maandag 14 mei 2007 13:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat had ik op mijn eerste examen.. ik reed de straat uit en bij het eerste de beste kruispunt staat die idioot vol op de rem
later in het examen nog een keer (khad een bejaarde met rollater over het hoofd gezien).
Gek genoeg niet geslaagd toen
dat zei een vriend van mij ook.. toen zei ik.. nee je moet in het midden rijden.... huh?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd lijers je rijd te veel rechts![]()
wat dan moet ik links gaan rijden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |