ja uberhaupt waarom moet een half uurtje niks doen 200 euro kosten??quote:Op maandag 14 mei 2007 13:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
CBR is de grootste kutorganisatie die er bestaat. Ze naaien je daar zoooooo hard.
"je keek te goed, sorry, gezakt"
ik heb -echt- het idee dat ze daar een zakkingspercentage hebben ja, immers, als jij zakt zijn zij 200 euro rijker...
gokje: excuses. Als je geluk hebt that is.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:44 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ja uberhaupt waarom moet een half uurtje niks doen 200 euro kosten??
Trouwens mijn rijschool is bezig met "de baas"te bellen om direct een klacht in te dienen... Mijn Instructrice had al met de examinator gesproken toen ik al uit de auto was en hun erin... En vond het toen al onzin en maakte dat pun ook als van dat ik daar gewoon 50 mocht, over neit kijken is er helemaal niets gezegt toen, pas toen ik nog in discussie ging op het gesprek... Dus het word bellen en kijken wat daar uit komt....
dat had ik op mijn eerste examen.. ik reed de straat uit en bij het eerste de beste kruispunt staat die idioot vol op de remquote:Op maandag 14 mei 2007 13:46 schreef BobRooney het volgende:
Alle keren dat ik gezakt ben, hadden ze gewoon gelijk . 2 x een ingreep gehad
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:37 schreef hierissiedan het volgende:
... en zelfs de vorige keer dat ik zakte daar nog een compliment op kreeg....
Bij mij was het 180euro... en in 1 keer gehaaldquote:ja uberhaupt waarom moet een half uurtje niks doen 200 euro kosten??
Inderdaad. Paupers die het rijbewijs niet in één keer halenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:15 schreef rival het volgende:
iedereen klagen over het cbr en ik haal 2 rijbewijzen zonder enig probleem. kreeg bij beide de complimenten dat ik zo goed reed
lijkt mij ook... 3 strikes your OUT!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef Adidah het volgende:
[..]
Inderdaad. Paupers die het rijbewijs niet in één keer halen. Ze moeten een regel instellen die iedereen slecht 3 kansen geeft om te slagen. Lukt dat niet dan neem je voortaan maar lekker de benenwagen
.
en trouwens als jijzelf wist dat je daar 50 mocht had je ook 50 moeten rijden, en niet halfzacht bij de 40 gaan hangen omdat je zelf ook niet meer weet of het 30 of 50 is, dat is besluiteloosheid, en dan kan je daar idd op zakken ... je moet iets beslissen, en daar dan aan vast houden tot je het andere zeker weet.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:37 schreef hierissiedan het volgende:
...
(op dat industrie terein waar ik 50 mocht en ik dus een paak keer met 40 de kruispunten naderde... dus te hard als je maar 30 mag....)
...
Ik denk dat hij bij het naderen van het kruispunt zelf terugzakte naar 40, niet dat hij de hele weg waar je 50 mocht 40 heeft gereden.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:22 schreef immortalsean het volgende:
ik ging op m'n rijexamen zelfs tegen m'n examinator in, hij vond dat ik wel voor die bus langs kon schieten, en ik bleef gewoon lekker wachten ... en zonder op- of aanmerkingen geslaagd in één keer (na 2.5 maand rijles) ... jij bent dus gewoon flink gepwnd!
[..]
en trouwens als jijzelf wist dat je daar 50 mocht had je ook 50 moeten rijden, en niet halfzacht bij de 40 gaan hangen omdat je zelf ook niet meer weet of het 30 of 50 is, dat is besluiteloosheid, en dan kan je daar idd op zakken ... je moet iets beslissen, en daar dan aan vast houden tot je het andere zeker weet.
Gebruik van de auto moet je zelf betalen bovenop de kosten van het examen, die 180 gaat naar het rijk. Ff een sommetjequote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Bij mij was het 180euro... en in 1 keer gehaald
Maja,
Auto en benzine/diesel, denk toch even aan 20 euro.
Alle formele zooi van rijbewijs checken en dergelijke en aanvraaggezeik: 60 euro..
100 euro over.. daarvaan gaat er misschien 60euro naar de examinator, en 40euro naar je instructeur... (ik ben van mijn eigen rijschool uitgegaan).
Klaar..
Heel stoer, maar als jij een examinator had gehad die je wilde naaien dan was jij nu ook mooi gezaktquote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef ikJur het volgende:
huillie topic. leer gewoon rijden retard. ik heb t allemaal in 1 keer gehaald, je moet gewoon beetje ouwehoeren met die examinatoren.
ik reed idd 50 en naderen van kruispunt 40.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij het naderen van het kruispunt zelf terugzakte naar 40, niet dat hij de hele weg waar je 50 mocht 40 heeft gereden.
ik heb er geen topic voor geopend, maar de keer dat ik zakte was volkomen terecht hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
* gebruikersnaam wacht nog op het eerste topic van iemasnd die vind dat die terecht gezakt is, en niet het CBR de schuld geeft
De eerste keer dat ik zakte, was ook redelijk terrecht, ik stond zo strak van de zenuwen dat ik alles een beetje slordig afhandelde. Ik had toen niet laten zien dat ik het ook echt kon.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
* gebruikersnaam wacht nog op het eerste topic van iemasnd die vind dat die terecht gezakt is, en niet het CBR de schuld geeft
Jouw rijschool gaat echt niet tot aan het gaatje tegen het CBR.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:44 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ja uberhaupt waarom moet een half uurtje niks doen 200 euro kosten??
Trouwens mijn rijschool is bezig met "de baas"te bellen om direct een klacht in te dienen... Mijn Instructrice had al met de examinator gesproken toen ik al uit de auto was en hun erin... En vond het toen al onzin en maakte dat pun ook als van dat ik daar gewoon 50 mocht, over neit kijken is er helemaal niets gezegt toen, pas toen ik nog in discussie ging op het gesprek... Dus het word bellen en kijken wat daar uit komt....
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:37 schreef hierissiedan het volgende:
en zelfs de vorige keer dat ik zakte daar nog een compliment op kreeg....
nee maar het word wel aan hande gemaakt, ik heb ook wel door dat het geen drol uitmaakt, maar als hun het niet hadden gedaan had ik het gedaan. Dit is gewoon onredelijkheidquote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Jouw rijschool gaat echt niet tot aan het gaatje tegen het CBR.![]()
Ok, dan een nieuw rekensommetje.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Gebruik van de auto moet je zelf betalen bovenop de kosten van het examen, die 180 gaat naar het rijk. Ff een sommetje
Stel die examinator verdient 20 euro per uur. Rijden is 1 uur dus 20 euro
Checken van papieren doet de examinator zelf, kost dus niks aan uurloon. Iemand die de gegevens invoerd in de computer word 10 euro per uur betaald kwartiertje werk is 2,5 euro nou opleidingskosten zijn misschien 10. In totaal 32,50 aan kosten.... Benieuwd wat ze van die andere 147,5 doen???
Juli 2005 ben ik begonnen mallerdquote:Op maandag 14 mei 2007 14:44 schreef Maikuuul het volgende:
Januari ga ik beignnen met rijlessen denk ik gek.
omg als jij je rijbewijs hebt is het einde der aarde -echt- in zicht vrees ikquote:Op maandag 14 mei 2007 14:44 schreef Maikuuul het volgende:
idd lijers je rijd te veel rechtsquote:Op maandag 14 mei 2007 13:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
CBR is de grootste kutorganisatie die er bestaat. Ze naaien je daar zoooooo hard.
"je keek te goed, sorry, gezakt"
ik heb -echt- het idee dat ze daar een zakkingspercentage hebben ja, immers, als jij zakt zijn zij 200 euro rijker...
dat schijnt het beste te helpen ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef ikJur het volgende:
huillie topic. leer gewoon rijden retard. ik heb t allemaal in 1 keer gehaald, je moet gewoon beetje ouwehoeren met die examinatoren.
tja he, ik ben eerlijk en zal ook eerlijk toegeven als ik het niet oke deed... Maar dit was echt fout!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:47 schreef UnrealMarc het volgende:
Ik had net praktijkexamen, en ben gezakt. Ik ga hier geen domme smoesjes bedenken dat die examinatoren corrupt zijn, neen, ik heb gewoon meerdere malen geen voorrang verleend.Dus het was terecht.
Mensen die slecht rijden en daarna smoesjes gaan bedenken![]()
![]()
echt?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:50 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
tja he, ik ben eerlijk en zal ook eerlijk toegeven als ik het niet oke deed... Maar dit was echt fout!
Hij is toch de floormanager bij McDonalds!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef Scorpie het volgende:
Altijd goed om je eigen falen af te schuiven op andermans incompetentie. Echte managerskillz heb je al![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehehe ja ik ookquote:Op maandag 14 mei 2007 13:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat had ik op mijn eerste examen.. ik reed de straat uit en bij het eerste de beste kruispunt staat die idioot vol op de rem
later in het examen nog een keer (khad een bejaarde met rollater over het hoofd gezien).
Gek genoeg niet geslaagd toen
dat zei een vriend van mij ook.. toen zei ik.. nee je moet in het midden rijden.... huh?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd lijers je rijd te veel rechts![]()
wat dan moet ik links gaan rijden![]()
idd, dat staat ook duidelijk in het theorieboekje.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
dat zei een vriend van mij ook.. toen zei ik.. nee je moet in het midden rijden.... huh?![]()
ja het midden van je rijbaan oetlul, dan zak je niet voor zoiets kinderachtigs.....
helaas zijn er dus meer van dat soort mensen
Nee dat heet gewoon 'zoeken naar dingen om iemand te kunnen laten zakken'.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:22 schreef immortalsean het volgende:
en trouwens als jijzelf wist dat je daar 50 mocht had je ook 50 moeten rijden, en niet halfzacht bij de 40 gaan hangen omdat je zelf ook niet meer weet of het 30 of 50 is, dat is besluiteloosheid, en dan kan je daar idd op zakken ... je moet iets beslissen, en daar dan aan vast houden tot je het andere zeker weet.
het was een landweg in moergestel waarbij ik een tegenligger aankwam en dus aan de kant moest.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
dat zei een vriend van mij ook.. toen zei ik.. nee je moet in het midden rijden.... huh?![]()
ja het midden van je rijbaan oetlul, dan zak je niet voor zoiets kinderachtigs.....
helaas zijn er dus meer van dat soort mensen
dus je moet opzij voor een tegenligger en dan zak je omdat je te ver rechts rijdquote:Op maandag 14 mei 2007 19:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het was een landweg in moergestel waarbij ik een tegenligger aankwam en dus aan de kant moest.
Ik snap ook wel dat ik op het midden van de rijbaan moet rijden oetlul![]()
na een week alweer examen? damn.. in mijn tijd duurde dat al snel een maandje of 2quote:Op maandag 21 mei 2007 13:20 schreef hierissiedan het volgende:
Vandaag weer examen gedaan, precies een week later zelfde tijd, andere examinator.
En?? GESLAAGD!!!
Vanavond krijg ik te horen van mijn instructuur f wij gelijk krijgen in het meningsverschil van vorige week..
dus omdat je wat uurtjes eerder moet en naar een andere stad kon je niet meer rijden? je hebt dus ook een rijbewijs slechts geldig in je eigen woonplaats?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik ben genaaid door me eigen instructeur... Belde me zo ineens rond 10 uur op dat ik moest afrijden terwijl ik om 4 uur had afgesproken...
Vervolgens reden we ineens naar Enschede terwijl ik in Almelo zou moeten afrijden... Vanaf dat moment wist ik dus wel dat ik het kon shaken...!
Ja flink geluk hebben, we keken om het volgende te boeken was eerst 30 juni...dus zij die website nog een keer gerefreshd om te kijken of er iets ieders er nog was, was er opeens voor de hele maandag rijexamens vrij...waarschijnlijk een rijschool die de hele dag had geboekt, maar tot de conclusiekwam dat hij geen examenkandidaten had. Dus tja puur geluk hebben anders kon ik 6 weken wachten...quote:Op maandag 21 mei 2007 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
na een week alweer examen? damn.. in mijn tijd duurde dat al snel een maandje of 2
maar goed: gefeliciteerd
Dat heeft er geen kut mee te maken... Tuurlijk moet je overal kunnen rijden, maar als je al erg gespannen bent is het wel zo makkelijk om gewoon in vertrouwde omgeving te rijden. Je voelt je hierdoor immers iets meer op je gemak... Achteraf toen dus ook gezakt omdat ik te voorzichtig zou rijden... Jah nogal wiedis als je ineens in een veel grotere/drukkere stad moet rijden waar je niks kent... Dat was me in me eigen stad in ieder geval nooit overkomen om die reden zakken. Tijdens de gewone rijlessen moest ik juist altijd rustiger doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
dus omdat je wat uurtjes eerder moet en naar een andere stad kon je niet meer rijden? je hebt dus ook een rijbewijs slechts geldig in je eigen woonplaats?
WTFwat ben jij genaaid zeg
![]()
Jouw situatie verdient idd geen schoonheidsprijs en had dan ook het zelfde geeist, want dit is gewoon niet goed!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:15 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat heeft er geen kut mee te maken... Tuurlijk moet je overal kunnen rijden, maar als je al erg gespannen bent is het wel zo makkelijk om gewoon in vertrouwde omgeving te rijden. Je voelt je hierdoor immers iets meer op je gemak... Achteraf toen dus ook gezakt omdat ik te voorzichtig zou rijden... Jah nogal wiedis als je ineens in een veel grotere/drukkere stad moet rijden waar je niks kent... Dat was me in me eigen stad in ieder geval nooit overkomen om die reden zakken. Tijdens de gewone rijlessen moest ik juist altijd rustiger doen.
Verder heb ik niet even kunnen "warmrijden" en ben ik nog vergeten te vertellen dat ik de laatste les voor de praktijk ook al te horen kreeg dat ik in een andere auto moest afrijden dan de gewone BMW waar ik altijd les in had gehad... (en jah een volkswagen polo) rijd net iets anders!
Al met al leek het mij iig niet meer dan terecht dat hij dit maar even moest betalen...
bel je wel even de alarmlijnen als je ooit eens in amsterdam gaat rijden ofzo???quote:Op maandag 21 mei 2007 14:15 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat heeft er geen kut mee te maken... Tuurlijk moet je overal kunnen rijden, maar als je al erg gespannen bent is het wel zo makkelijk om gewoon in vertrouwde omgeving te rijden. Je voelt je hierdoor immers iets meer op je gemak... Achteraf toen dus ook gezakt omdat ik te voorzichtig zou rijden... Jah nogal wiedis als je ineens in een veel grotere/drukkere stad moet rijden waar je niks kent... Dat was me in me eigen stad in ieder geval nooit overkomen om die reden zakken. Tijdens de gewone rijlessen moest ik juist altijd rustiger doen.
Verder heb ik niet even kunnen "warmrijden" en ben ik nog vergeten te vertellen dat ik de laatste les voor de praktijk ook al te horen kreeg dat ik in een andere auto moest afrijden dan de gewone BMW waar ik altijd les in had gehad... (en jah een volkswagen polo) rijd net iets anders!
Al met al leek het mij iig niet meer dan terecht dat hij dit maar even moest betalen...
He mijn instructrice verteld me vanmiddag een precies het zelfde verhaal. Zij was het ook er niet echt mee eens dat die jongen het haalde, hij reed echt super klote. Maar er stond een vrachtwagen voor de ingang van het CBR en de instructeur had haast en kon niet wachten tot die jongen helemaal weer terug in het CBR gebouw was. Heeft toen te horen gekregen dat hij geslaagd was, alleen maar om van een practisch probleem af te zijn!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:17 schreef Pronk het volgende:
Ik ben 3x gezakt, ik kon toen ook op zich leven met de op en aanmerkingen van de examinatoren.
Totdat ik mijn 4e examen had gedaan, deze was absoluut het slechtste van allemaal, ik maakte gewoon een aantal flinke fouten. Tot mijn grote verbazing kreeg ik toen mijn rijbewijs.
Nog nooit had ik me zo genaaid gevoeld, dan hadden ze me dat papiertje net zo goed na mijn eerste examen kunnen geven, dat had me dan wel 1000 Euro bespaard.![]()
Ben je nou zo achterlijk of wil je het niet begrijpen?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
bel je wel even de alarmlijnen als je ooit eens in amsterdam gaat rijden ofzo???
ja het is drukker. en je rijd in een andere auto. nou poe poe... het aangrijpingspunt van de koppeling voelt even anders... poe poe.... het is nog steeds rechts gaat voor. en stoppen bij een stopbord e.d.... het principe is precies hetzelfde!~
maar nee, dan raakt men ineens in de stress en kan het allemaal niet meer! (je bent vast geen vrouw he)
Idd... nou bleek dus ook dat ik dus op een andere tijd en in een andere stad moest omdat de beste man dus uberhaupt geen examen voor me had ingekocht. Iets wat hij achteraf bij veel meer mensen en bekenden had gedaan (hier kwam ik ook via het CBR achter).quote:Op maandag 21 mei 2007 14:18 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Jouw situatie verdient idd geen schoonheidsprijs en had dan ook het zelfde geeist, want dit is gewoon niet goed!
(maar ja instructuur was een BMW rijder lees ik niet, altijd net iets asocialer he)
ik ben niet achterlijk! en KAN het niet begrijpen!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:28 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ben je nou zo achterlijk of wil je het niet begrijpen?
Ten eerste ben ik toen gezakt met de reden dat ik te voorzichtig rij... Ik had ook wel 10 uur in Parijs kunnen rijden zonder een ongeluk te krijgen, maar dat betekend nog niet dat het even makkelijk is... Helemaal niet tijdens een praktijk examen waar je toch wel iets extra spanning hebt (jij nagelaten, want jij bent een stoere jonge!))
Het tweede punt, ik dacht dus dat je in Enschede bij rood mag doorrijden bij groen moet stoppen...![]()
Het mooiste is dat als je wel spanning hebt je een vrouw bent... Nee dat slaat natuurlijk wel ergens op...!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben niet achterlijk! en KAN het niet begrijpen!
dat is nog het mooiste. omdat ik niet bang ben en geen stress had tijdens me examen ben ik natuurlijk " een hele stoere jongen"dat heeft nergens iets mee te maken. voor tentamens/examens wat dan ook. als ik de stof weet (in dit geval dus of je kan rijden ja of nee) dan haal ik het. als ik de stof niet weet haal ik het niet (dan heb ik daar niets te zoeken)
dus hoef ik me er geen zorgen over te maken. sorry hoor als jij niet zo 1+1=2 kan nadenken! deze discussie heb ik zo fucking vaak (ook met me beste vrienden). als je iets kan, dan heb je je er niet druk om te maken! dus als jij genoeg geleerd hebt of genoeg ervaring hebt (anders laten ze je geen examen doen) dan zou je je in principe niet druk moeten hoeven maken. TOCH?
en mensen die te voorzichtig rijden krijgen bijna nooit ongelukken! echter wat ze allemaal verzoorzaken achter zich(maar das een hele andere discussie... het gaat mij om het feit dat je niet iemand anders de schuld moet geven omdat je toevallig een ander plaatsnaambordje ziet staan)
joh heb je dat ook niet als je gewoon in almelo ging rijden? daar behoor je op de anticiperen! je kan deze discussie wel blijven voeren maar ik kan er gewoon niet bij dat je het lef hebt om hem de schuld te geven van jou zakken!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Je hebt hier namelijk altijd met factoren te maken die je dan niet zelf in de hand hebt...
plus er nog aanoegvoegend, niet elke xaminator kijkt ht zelfde Niet ele examinator heeft elke dag het zefde hummeur. Met andere woorden het ligt aan je examinator of je het haald of niet. (in combinatie met je eigen rijstjl)quote:Op maandag 21 mei 2007 14:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Het mooiste is dat als je wel spanning hebt je een vrouw bent... Nee dat slaat natuurlijk wel ergens op...!![]()
Je verhaaltje klopt voor normale tentamens en fysieke testen etc jah... Voor een rijexamen gaat je gebabbel echter maar deels op... Je hebt hier namelijk altijd met factoren te maken die je dan niet zelf in de hand hebt... iig veel minder als bij een theorie examen, of een fysieke test. Dit zie je blijkbaar nog niet helemaal in.
en door de plaatsnaambordjes zou ik me waarschijnlijk meer op mun gemak moeten voelen he...
In enschede zag ik overal bordjes met Almelo erop... In Almelo had ik dat met Enschede![]()
w00tquote:Op maandag 14 mei 2007 14:44 schreef Maikuuul het volgende:
Goed dat ik dat weet.... dan zorg ik dat ik op vakantie ben rond die tijd... Laat je het nog wel even weten hier ? In het belang van algemene veiligheid van de mensheid..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ga je dan ook met zo'n hendig sjieke slip fileparkeren?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:44 schreef Maikuuul het volgende:
Zo hee! Een redelijke opstelling van het CBR. Blijkbaar hebben ze dan goed gekeken naar de aangedragen argumenten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:51 schreef hierissiedan het volgende:
Oke, ik heb toch gelijkgekregen, examniator was niet hlemaal corect geweest, krijg nu mijn examen vergoed...
Eindelijk iemand die hem doorheeft... en het dat hij mijn zaakjes uiteindelijk heeft moeten betalen heeft niet alleen met het zakken te maken. Dat komt omdat hij gewoon heeft gelogen over dattie een afspraak voor me had geregeld... Als instructeur hoor je ruim op tijd examens in te kopen en deze dan aan je leerling door te geven!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hardstyle_Babbels heeft wel deels gelijk, je rijd af in dezelfde lesauto en in principe in de omgeving waar je hebt gelest en natuurlijk is dat makkelijker! Daarom doet het CBR dat meestal ook.
Zelf nu vind ik het nog steeds makkelijker om bekend gebied te rijden dan onbekend gebied, niet dat het op onbekend gebied gevaarlijker of slechter gaat, ik moet me slechts meer concentreren, terwijl ik bijvoorbeeld de weg van huis naar mijn ouders bijvoorbeeld bij wijze van spreke op mijn ruggemerg doe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |