heb ik een keer met de bus vast gestaanquote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
die rotonde in parijs vind ik ook altijd maar vaag.
Iedereen die daar kriskras door elkaar heen rijdt
Oh, dat ding heet zo?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Google is your friend...
oftewel, bij interesse ff googlen op "magic roundabout"
Ze kris-krassen daar tenminste in dezelfde richting. Die magic roundebout is een twee-richtings-rotonde zo te zienquote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
die rotonde in parijs vind ik ook altijd maar vaag.
Iedereen die daar kriskras door elkaar heen rijdt
Ik bedoel niet dat ding om de arc heen he, maar bij het gerechtshof ofzo, wat zit daar nou aan joh..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb ik een keer met de bus vast gestaan [afbeelding]
5 denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze kris-krassen daar tenminste in dezelfde richting. Die magic roundebout is een twee-richtings-rotonde zo te zien![]()
Dat ding is hartstikke duidelijkquote:Op maandag 14 mei 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
5 denk ik.
je hebt 5 mini rotondes op 1 grote rotonde
Het slaat in elk geval nergens op
Strontmongolen die zoiets verzinnen.
Hoe kan iets dergelijks nou ooooooit de doorstroom verbeteren...
quote:
toch is het debiel.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ding is hartstikke duidelijk
5 minirotondes in een cirkel... allemaal neem je ze gewoon rechtsom, net als elke ander rotonde in anglofiele landen waar men links rijdt
Heb je al ruimte?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:51 schreef MPG het volgende:
Ik ga btw weer ekkes verplaatsen, mocht de heer OA mij kwijt zijn
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
5 minirotondes in een cirkel... allemaal neem je ze gewoon rechtsom, net als elke ander rotonde in anglofiele landen waar men links rijdt
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:51 schreef MPG het volgende:
Ik ga btw weer ekkes verplaatsen, mocht de heer OA mij kwijt zijn
Dat ding om de Arc... Moet je eens proberen over te steken als het voetgangerslicht op groen staat... laat staan als het op rood staat....quote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ding om de arc heen he, maar bij het gerechtshof ofzo, wat zit daar nou aan joh..
Da's ook echt zo'n ding, waar in het midden aan de rand gewoon auto's stilstaan/geparkeerd staan, en daaromheen heb je een rij of 6, aan auto's die gewoon door elkaar heen crossen
Valt me mee dat ik daar nog nooit een aanrijding gehad heb
1,28 GB "cm op een schap"quote:
Alleen die middelste rotonde gaat de verkeerde kant op. Dat hebben ze zeker gedaan voor de toeristen?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja doeiquote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef MPG het volgende:
en nu ga ik echt ff aan de wandel
Best simpel toch, wel rottig dat je 2 richtingen op kunt op 1 rotonde, maar dat is alleen maar snellerquote:
'quote:Op maandag 14 mei 2007 14:56 schreef ScarFace- het volgende:
Hoi allemaal.
En nu ga ik echt ff een bakje koffie zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |