Ja, ff one-on-one. Ze had grote tieten, maar was oud en lelijk. Dus ik heb het maar kort en zakelijk gehouden.quote:
Klopt, maar waar het gezellig is kom je toch vaker langsquote:Op maandag 14 mei 2007 14:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt ik houd het niet super bij.
Daarom zei ik ook wipt hierook maar weer eens langs..:9
Daarvoor had je nog 72, 69, 68, 67 en 65. Maar ik had geen zin om dat te zoeken!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:05 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Is ie in al die tijd slechts 2 keer langsgewipt?![]()
Wat een anti-leut![]()
Ah, oke, plausibele verklaring!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier.
FF van kantine annex studentenwerkplek naar de bieb gelopen, met een omweg via de sanitaire voorziening
Uijteraard,quote:
Uiteraardquote:
wat een luxequote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Uijteraard,
maar ik mag dat, omdat een Elektrotechnicus verantwoord lui* dient te zijn.![]()
*Was getekend, Prof. Dr. Ir. A.J.A. Vandenput, hoogleraar vermogenselektronica, faculteit elektrotechniek, TU/e
Helmond toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wat een luxe
ik woon trouwens niet in aarle-rixtel en ben er niet geboren.. maar je mag me wel aarlese blijven noemen hoor
Aan de titels van die kerel te zien is hij onverantwoord actief geweest...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Uijteraard,
maar ik mag dat, omdat een Elektrotechnicus verantwoord lui* dient te zijn.![]()
*Was getekend, Prof. Dr. Ir. A.J.A. Vandenput, hoogleraar vermogenselektronica, faculteit elektrotechniek, TU/e
Vertelquote:
Oh, dan is het goedquote:Op maandag 14 mei 2007 14:09 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopt, maar waar het gezellig is kom je toch vaker langs
[..]
Daarvoor had je nog 72, 69, 68, 67 en 65. Maar ik had geen zin om dat te zoeken!
Die minne hond heeft m'n geld nog steeds niet gestort.quote:
die rondweg zuigt inderdaad bigtimequote:Op maandag 14 mei 2007 14:19 schreef OA het volgende:
Ik kwam afgelopen vrijdag trouwens langs Eindhoven
Wat een kutstad en een kutrondweg...![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die minne hond heeft m'n geld nog steeds niet gestort.
quote:Ik ben dan vandaag ook aan het staken
Helmond is leuker toch?quote:
Meen je dat nou?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik krijg steeds geld van een geheime werkgever. Om de week krijg ik een reiskostenvergoeding van 5 euri en gister kreeg ik ineens 12,96.
[me]is werkloos[/me]
Prof. Dr. Ir. A.J.A. Vandenput is de slimste Belg die ik ooit ben tegengekomenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef OA het volgende:
[..]
Aan de titels van die kerel te zien is hij onverantwoord actief geweest...![]()
Oh en vandeput is een typisch Belgische naam/schrijfwijze...![]()
Ja, ik moest werken vandaag, maar ik ben niet op komen dagen.quote:
Klopt helemaal. Zou wel klote zijn als ik het ineens terug moet gaan terugstorten ofzo..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Je krijgt gewoon om de week geld gestort voor niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |