Of het punt meenemen naar de volgende vraag. Krijg je 2 punten-vragen.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Degene die wel een vraag stelt ipv de originele vraagsteller kan het punt dan inhouden.
Ja, dat zag ik... daarom vond ik het ook zo'n nuttige editquote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee maar 2 stond er al dus ik denk ik gok op 1 maar toen stond er zo'n lelijk edit bericht dus ik verander het were terug maar het blijft staan![]()
Lijkt me wel een goed voorstel, maar dan moet dat wel een beetje eerlijk/structureel gebeuren, dus is het wel handig om daar iets over in de OP te gaan zetten... Maar hoe pakken we dat aan?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Degene die wel een vraag stelt ipv de originele vraagsteller kan het punt dan inhouden.
Dat zeg ik toch??quote:
Ja, daarom had Roof bij de vorige vraag al punten moeten krijgen... maar we moeten natuurlijk de beslissing van de vraagsteller respecteren enzo...quote:
Ik vind dat we niet te hard van stapel moeten lopen want wanneer is iets nou een geldige om geen vraag te stellen?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:32 schreef Cootz het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goed voorstel, maar dan moet dat wel een beetje eerlijk/structureel gebeuren, dus is het wel handig om daar iets over in de OP te gaan zetten... Maar hoe pakken we dat aan?
Het hoeft wat mij betreft niet in de regels. Maar als iemand duidelijk even langs komt om een puntje te scoren en dan weer weg is, regelmatig 'geen inspiratie heeft', dan kunnen er maatregelen genomen worden. Zo'n groot probleem is het ook weer niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vind dat we niet te hard van stapel moeten lopen want wanneer is iets nou een geldige om geen vraag te stellen?
en ik heb soms ook wel eens van jezus wat moet ik nu weer vragen, en dan kan ik wel vragen hoeveel provoncies nederland heeft maar dat ik ook weer zo makkeljik.
Mja, vooruit... *zet 't idee alweer in de koelkast*quote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik vind dat we niet te hard van stapel moeten lopen want wanneer is iets nou een geldige om geen vraag te stellen?
als iemand 'm gemist heeftquote:Op maandag 14 mei 2007 13:39 schreef Etcetera het volgende:
De jongste winnaar van de Nobelprijs van de Literatuur was 42 jaar toen hij de prijs won. Hoe heet meneer?
Rudyard Kipling indeedquote:
Die voornaam kan ik nooit onthouden hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |