Als je opzoekt moet je het wel goed doenquote:Op maandag 14 mei 2007 12:33 schreef geertp het volgende:
hehe featured content van Wiki vandaag
bisschop van La Seu d'Urgell en President van frankrijk (Sarkozy)
En Cootz gaat er met de punten vandoor!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:36 schreef Cootz het volgende:
Chirac, omdat Sarkozy nog niet is beedigd?
Dat weet ik ook wel, maar wat er staat in Wiki is gewoon foutquote:Op maandag 14 mei 2007 12:37 schreef geertp het volgende:
heb 't niet opgezocht hè... Ik lees alleen net als jij het featured content op de wiki homepage, en had dit onthouden. De naam van de bisschop was iets met Sicillië (Sicillia?) ofzoiets erin.
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:38 schreef PhysicsRules het volgende:
En Cootz gaat er met de punten vandoor!
Ja, maar je beweerde dat ik 't opzocht. En dat was niet zoquote:Op maandag 14 mei 2007 12:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar wat er staat in Wiki is gewoon fout![]()
Was als grapje bedoeld. Laatst wist ik een vraag over de broer van Göring omdat ik ook net het featured artikel had gelezen. Ik vond het alleen grappig dat je klakkeloos de fout uit Wiki had overgenomen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:42 schreef geertp het volgende:
[..]
Ja, maar je beweerde dat ik 't opzocht. En dat was niet zo![]()
PhysicsRulesquote:Op maandag 14 mei 2007 12:46 schreef ToYDoLL het volgende:
Jeetje wie kent nou al die netnummers uit zijn hoofd
Ja, dacht eigenlijk dat die vandaag werd beëdigd, maar is pas overmorgen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Was als grapje bedoeld. Laatst wist ik een vraag over de broer van Göring omdat ik ook net het featured artikel had gelezen. Ik vond het alleen grappig dat je klakkeloos de fout uit Wiki had overgenomen.![]()
Dat moet nog blijken.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:47 schreef ScottTracy het volgende:
040 is toch Eindhoven?
Hm, als je deze post had gedaan voor Cobra had ik het goed gerekend. Nu ben je toch net te laat, sorryquote:Op maandag 14 mei 2007 12:57 schreef Cootz het volgende:
Oh nee, *doet beroep op spontane ingeving clausule*
Polen natuurlijk niet, 't was alleen west-europa. Dan Nederland.
zou dat niet een jonge Ram zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 13:05 schreef Etcetera het volgende:
een lammetje ofzo geloof ik, een mannetjes lam
Dat klopt. Maar van welk dier?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:07 schreef Etcetera het volgende:
ik ben er van overtuigd dat het het jong van een dier is
Helemaal correct!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:09 schreef ToYDoLL het volgende:
Volgens mij is het een jong van een konijn ofzoAls ik het me goed kan herinneren van vroeger
Of heetten die ook weer anders
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
zou dat niet een jonge Ram zijnVolgens mij is een Lamprei een soort vis.
Oh, maar dat verschoont je nog niet van de plicht om een nieuwe te stellen hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:15 schreef ToYDoLL het volgende:
Nee hóór als je vroeger konijnen gehad hebt onthou je nog weleens wat zo tussendoor
Ben ik altijd een voorstander vanquote:Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Wat mij betreft, géén vraag, géén punt.
Dus.quote:Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
Mee eens. Kunnen we dat niet eens voorleggen aan het AKQ-bestuur?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ben ik altijd een voorstander van(tenzij iemand echt meteen weg moet, maar dat is hier duidelijk niet het geval).
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef Yurithemaster het volgende:
2
quote:11. Gij zult uw antwoord nimmer editten.
Ik mag allesquote:
Degene die wel een vraag stelt ipv de originele vraagsteller kan het punt dan inhouden.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:25 schreef Cootz het volgende:
[..]
Mee eens. Kunnen we dat niet eens voorleggen aan het AKQ-bestuur?Het is redelijk heftig om dat als vraagsteller zelf te beslissen, dus misschien kan het een spelregeltje worden?
Wannabee modquote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik mag alles![]()
Nee maar 2 stond er al dus ik denk ik gok op 1 maar toen stond er zo'n lelijk edit bericht dus ik verander het were terug maar het blijft staan![]()
Of het punt meenemen naar de volgende vraag. Krijg je 2 punten-vragen.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Degene die wel een vraag stelt ipv de originele vraagsteller kan het punt dan inhouden.
Ja, dat zag ik... daarom vond ik het ook zo'n nuttige editquote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee maar 2 stond er al dus ik denk ik gok op 1 maar toen stond er zo'n lelijk edit bericht dus ik verander het were terug maar het blijft staan![]()
Lijkt me wel een goed voorstel, maar dan moet dat wel een beetje eerlijk/structureel gebeuren, dus is het wel handig om daar iets over in de OP te gaan zetten... Maar hoe pakken we dat aan?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Degene die wel een vraag stelt ipv de originele vraagsteller kan het punt dan inhouden.
Dat zeg ik toch??quote:
Ja, daarom had Roof bij de vorige vraag al punten moeten krijgen... maar we moeten natuurlijk de beslissing van de vraagsteller respecteren enzo...quote:
Ik vind dat we niet te hard van stapel moeten lopen want wanneer is iets nou een geldige om geen vraag te stellen?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:32 schreef Cootz het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goed voorstel, maar dan moet dat wel een beetje eerlijk/structureel gebeuren, dus is het wel handig om daar iets over in de OP te gaan zetten... Maar hoe pakken we dat aan?
Het hoeft wat mij betreft niet in de regels. Maar als iemand duidelijk even langs komt om een puntje te scoren en dan weer weg is, regelmatig 'geen inspiratie heeft', dan kunnen er maatregelen genomen worden. Zo'n groot probleem is het ook weer niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vind dat we niet te hard van stapel moeten lopen want wanneer is iets nou een geldige om geen vraag te stellen?
en ik heb soms ook wel eens van jezus wat moet ik nu weer vragen, en dan kan ik wel vragen hoeveel provoncies nederland heeft maar dat ik ook weer zo makkeljik.
Mja, vooruit... *zet 't idee alweer in de koelkast*quote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik vind dat we niet te hard van stapel moeten lopen want wanneer is iets nou een geldige om geen vraag te stellen?
als iemand 'm gemist heeftquote:Op maandag 14 mei 2007 13:39 schreef Etcetera het volgende:
De jongste winnaar van de Nobelprijs van de Literatuur was 42 jaar toen hij de prijs won. Hoe heet meneer?
Rudyard Kipling indeedquote:
Die voornaam kan ik nooit onthouden hoorquote:
Huh?? Nee hoor, gewoon, 7 dwergen. Het gaat om de Oscar, niet om het verhaal van Weeuwsnitje zelf.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
Walt Disney nam de oscar verkleed als sneeuwwitje in ontvangst?
Neequote:Op maandag 14 mei 2007 13:52 schreef ScottTracy het volgende:
Er was geen officiele uitreiking ivm Tweede Wereldoorlog?
Correct!!quote:
Maar dan wisten ze al dat sneeuwtije zou winnenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef ElizabethR het volgende:
Correct!!
Heb je je huis/man/vrouw/auto/kat al op het spel gezet?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:58 schreef methan het volgende:
Ben momenteel ook aan het pokeren.
Yurithemaster + 1quote:Op maandag 14 mei 2007 14:00 schreef Yurithemaster het volgende:
10 Boer Vrouw Koning Aas van dezelfde soort?
het is wel degelijk harten/ruiten/klaveren/schoppen. Maar in het pokerspel wordt daarvoor het woord kleur gebruikt. Ofwel, ScottTracy bedoelde exact hetzelfde als jou. De kleur harten/schoppen... Dus niet rood/zwart.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Met soort bedoel ik dus harten/ruiten enz als het dus gewoon rood/zwart is dan krijgt scotty hem
fout.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef methan het volgende:
Harten en ruiten zijn rood schoppen / klaver zijn zwart. Heb net iemand de spelregels geleerd. Zeg je dan kleur , dan verward dat en denkt men dat het bv Harten en ruiten doorelkaar mag zijn. Nee dus. Dan vind ik soort de juiste benaming.
dan moet je ook gewoon direct uitleggen dat het woord kleur bij poker een andere betekenis heeft.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef methan het volgende:
Harten en ruiten zijn rood schoppen / klaver zijn zwart. Heb net iemand de spelregels geleerd. Zeg je dan kleur , dan verward dat en denkt men dat het bv Harten en ruiten doorelkaar mag zijn. Nee dus. Dan vind ik soort de juiste benaming.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:17 schreef Etcetera het volgende:
blink 182
Dan stel je gewoon een wyccie vraagquote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef Etcetera het volgende:
oh nu heb ik het idee dat ik 'm van wyccie gejat hebwas een wilde gok trouwens
quote:
ja die, maar krijg het niet voor elkaarquote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef Yurithemaster het volgende:
ë??
was dit roccoco ?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef Etcetera het volgende:is een term die lange tijd de voornaamste aanduiding is geweest voor de stijl van Italiaanse of Italiaans geïnspireerde kunst in de 16e eeuw vanaf circa 1525. De stijl die volgde op de Hoog-Renaissance wordt Late Renaissance of
genoemd.
Give meplease
Shift+aanhalingstekenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja die, maar krijg het niet voor elkaarzal wel aan de toetsenbord instelling liggen
dat blijktquote:
Dat lukt me nog steeds niet.quote:
Je doet gewoon shif+' en dan de letter waarop de puntjes moeten en " of ' is gewoon spatie na ernaquote:Op maandag 14 mei 2007 14:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat lukt me nog steeds niet.![]()
Maar hoe typ jij nu " ?
Dat doe ik namelijk met Shift+aanhalingsteken.
Heel goed, de rest is nog aan het na-ouwehoeren over leestekens... maar er is al weer een puntje gescoord.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef ScottTracy het volgende:
Klokkenluider van de bouwfraude
In Word kan ik dat ja. Maar niet in mijn browser.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je doet gewoon shif+' en dan de letter waarop de puntjes moeten en " of ' is gewoon spatie na erna
In windows je toetsenbord indeling instellen op VS Internationaal.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
In Word kan ik dat ja. Maar niet in mijn browser.![]()
Toch best belangrijk. Zo zijn er heel veel mensen die de ' en de ` doorelkaar halen.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef Cootz het volgende:
[..]
Heel goed, de rest is nog aan het na-ouwehoeren over leestekens... maar er is al weer een puntje gescoord.
ScottTracy +1
da's heul belangrijk hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef Cootz het volgende:
[..]
Heel goed, de rest is nog aan het na-ouwehoeren over leestekens... maar er is al weer een puntje gescoord.
Eens kijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:39 schreef geertp het volgende:
[..]
In windows je toetsenbord indeling instellen op VS Internationaal.
Hey daphne leeft weerquote:Op maandag 14 mei 2007 14:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Eens kijken.
Is er al een nieuwe vraag?
Ik vroeg niet "waarom" hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef Verbal het volgende:
qwerty en azerty
Nederland, Frankrijk
Om te typen
V.
je hebt Nederland en Frankrijk er bij geëdit mên, da's niet toegestaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef Verbal het volgende:
qwerty en azerty
Nederland, Frankrijk
Om te typen
V.
Is dat zo? Dat heb ik niet meegekregenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
je hebt Nederland en Frankrijk er bij geëdit mên, da's niet toegestaan.
Jajaquote:
équote:Op maandag 14 mei 2007 14:44 schreef Etcetera het volgende:
en als je dan eerst ' doet en dan de letter? werkt bij mij welcafé
Ja dat doe ik altijd. Maar ik kan dat 100.000 keer doen en dan nog weet ik de codes niet uit mijn hoofd.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef ElizabethR het volgende:
alt toets inhouden en 137 typen werkt ook
alt-codes
da's een accent gravequote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
é
Dat lukt. Maar ik wil 'm de andere kant op.
En zodra ik op alt druk en dan een getal intoets, verspringt de pagina.
Oh ja.... vroeger....vroeger wist ik nog wel wát Frans.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's een accent grave
à
dat doe je toch met die knop naast de 1 waar je ~ mee kunt maken?
ik moest het ook opzoeken hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja.... vroeger....vroeger wist ik nog wel wát Frans.
è
Hee....da's handig! Bedankt!
`equote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef RoofingBurner het volgende:
è das de toets links van de 1 en daarna gelijk de e. A day late and a Dollar short.
Was dat nadat jouw antwoord er stond?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
verkeerde toetsenbord instellingen denk ikquote:
In zo'n geval zou het handig zijn als er een mod meespeelt zodat die in de edit-logs kan kijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Was dat nadat jouw antwoord er stond?
[wanbemod]quote:Op maandag 14 mei 2007 14:51 schreef wyccie het volgende:
Okee, heel erg bedankt iedereen. En nu weer terug naar de Quiz!
Gelukkig wordt er hier niet zo streng gemodereerd.
Klopt. Ik had de vraag verkeerd gelezen (waarvoor wordt het gebruikt). Ik heb niet jouw antwoord gekopieerd of zo. Sterker nog, niet gezien dat die er al stond. Maar als het tegen de regels is, heb jij het punt verdiendquote:Op maandag 14 mei 2007 14:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Eerlijkheid waarderen we.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:54 schreef Verbal het volgende:
Klopt. Ik had de vraag verkeerd gelezen (waarvoor wordt het gebruikt). Ik heb niet jouw antwoord gekopieerd of zo. Sterker nog, niet gezien dat die er al stond. Maar als het tegen de regels is, heb jij het punt verdiend
V.
Persoonlijk wil het het dan nog wel door de vingers zien als er verder nog geen antwoor is maar als dat niet het geval isquote:Op maandag 14 mei 2007 14:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
In zo'n geval zou het handig zijn als er een mod meespeelt zodat die in de edit-logs kan kijken.
Maar editten is sowieso niet toegestaan. Dus eigenlijk maakt het niet uit of de edit voor of na RB's antwoord was.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:56 schreef ScottTracy het volgende:
Wat nu dan? RB alsnog het punt toekennen?
Lijkt mij wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:56 schreef ScottTracy het volgende:
Wat nu dan? RB alsnog het punt toekennen?
Geloof het wel. Maar hoe kun je dat veranderen? In config?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:56 schreef Mister1977 het volgende:
Gefixt!
è
ë
Joepie!
Ik had het op US Dvorak staan![]()
Dvorak is toch een Tsjech?
configquote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geloof het wel. Maar hoe kun je dat veranderen? In config?
Ja ik moest ook even zoeken:quote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geloof het wel. Maar hoe kun je dat veranderen? In config?
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[wanebemod]
en nu ontopic![]()
[/wanebemod]
Godver, dus hier zitten de kennersquote:Op maandag 14 mei 2007 15:04 schreef Yurithemaster het volgende:
wutang clan??
Jeejquote:Op maandag 14 mei 2007 15:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Yuri +1
Ik zie alleen een rood kruis.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:10 schreef Cootz het volgende:
Cruel Intentions
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:10 schreef Cootz het volgende:
Cruel Intentions
Ik zie in Firefox niet eens een kruisje...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Excuses maar ik zag het plaats eerst wel toen ik op preview klikte![]()
Maar werkt het wel als je rechtermuisknop doet en dan afbeelding weergeven?
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Excuses maar ik zag het plaats eerst wel toen ik op preview klikte![]()
Maar werkt het wel als je rechtermuisknop doet en dan afbeelding weergeven?
Dat vind ik altijd zo'n gedoen om helemaal mnm photobucket op te startenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:14 schreef geertp het volgende:
opslaan en xs.to gebruiken.
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:11 schreef wyccie het volgende:
Dan maar een gokje op The Invisible Man.
Standaard grapje in FMTquote:
Laaggegist bier brouwen ze inderdaad op een lagere temperatuur. Maar dat is niet de reden dat het zo heetquote:Op maandag 14 mei 2007 15:18 schreef ElizabethR het volgende:
Heeft toch met een verschil im temperatuur van gisting te maken??
Ik mag er hiermee vanuit gaan dat mijn antwoord ook fout was?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef Cootz het volgende:
[..]
Laaggegist bier brouwen ze inderdaad op een lagere temperatuur. Maar dat is niet de reden dat het zo heet
Ja, sorry. Je mag opnieuw gokken.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef geertp het volgende:
[..]
Ik mag er hiermee vanuit gaan dat mijn antwoord ook fout was?
Goed gevonden, maar nee. Hoewel het wel op die manier iets met hoog en laag te maken heeft. We zitten al warmer dan 'hoge' en 'lage' temperatuur.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef wyccie het volgende:
Laaggegist bier wordt laag bij de grond bewaard (voor de gisting) en hoogegist bier hoog in de kamer?
Jay! steekbal +1quote:Op maandag 14 mei 2007 15:21 schreef steekbal het volgende:
gist zit laag of hoog in het vat bij brouwen
Heel goed, maar eh, standaard te laatquote:Op maandag 14 mei 2007 15:23 schreef geertp het volgende:
Bij lage gisting valt de gist naar onder? en bij hoge gisting gaat ie drijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |