Palermo of Fiorentina er nog bij en je bent klaarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:46 schreef devv05 het volgende:
De tegenstanders gaan er wel op vooruit zeg.
of Sampdoriaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Palermo of Fiorentina er nog bij en je bent klaar
50 euro voor twee kutwedstrijden. Nee, bedanktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:35 schreef Robar het volgende:
Ach, het toernooi kan een leuk avondje uit zijn
Ik ben 1 keer geweest en het was gratisquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
50 euro voor twee kutwedstrijden. Nee, bedankt![]()
JCS lukt me nog net, om heen te gaan. Maar dat Amsterdam Tournament...
tis een Amsterdammer, daar ligt t aanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:17 schreef Camplo het volgende:
[..]
Kwam zeker van ADO of Vitesse?
Schoppertjes.
heyhey rustig aan hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis een Amsterdammer, daar ligt t aan
So? Je komt toch voor de wedstrijden en niet voor de gezinnen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:49 schreef denthemen het volgende:
kut toernooi, al jaren, klote gezinnen die er komen
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:03 schreef vogeItjesdans het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_7s9yJEr1XU
Geil
Doe effe normaal zeg, laat die gezinnen ook eens gaan. Als jij 't niks vindt, dan blijf je toch lekker thuis? Laat die gezinnen zich maar scheel betalen voor 2 matte wedstrijden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:49 schreef denthemen het volgende:
kut toernooi, al jaren, klote gezinnen die er komen
Die zijn dan, waar mogelijk, nog kutterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:50 schreef BonJovi het volgende:
[..]
So? Je komt toch voor de wedstrijden en niet voor de gezinnen?
Als je even goed had gelezen had je kunnen zien dat ik thuis blijf jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:51 schreef twi het volgende:
[..]
Doe effe normaal zeg, laat die gezinnen ook eens gaan. Als jij 't niks vindt, dan blijf je toch lekker thuis? Laat die gezinnen zich maar scheel betalen voor 2 matte wedstrijden.
Ik wil ook wel een beetje een goeie sfeer hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:50 schreef BonJovi het volgende:
[..]
So? Je komt toch voor de wedstrijden en niet voor de gezinnen?
Dat is waar sfeer is heel belangrijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een beetje een goeie sfeer hebben
Er is wel een verschil tussen een gewone competitie wedstrijd waar 410 en f-side(tegenwoordig) voor sfeer zorgen en een commercieel toernooi waar bijna alleen maar dagjesvolk zitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:01 schreef twi het volgende:
Voor goeie sfeer moet je niet naar normale eredivisieduels gaan, laat staan naar vriendschappelijke wedstrijdjes. Dus waar maken jullie je druk over.
Bij de toppers zoals Psv of Feyenoord is er zeker wel een sfeer hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:01 schreef twi het volgende:
Voor goeie sfeer moet je niet naar normale eredivisieduels gaan, laat staan naar vriendschappelijke wedstrijdjes. Dus waar maken jullie je druk over.
Ik vraag me ook af waar je je druk om maakt joh. Als 'de echten' zouden willen, zijn die plaatsen zo uitverkocht, maar dat gebeurt niet, dus geef je andere mensen de kans om een wedstrijd te bekijken. Boeiend.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen een gewone competitie wedstrijd waar 410 en f-side(tegenwoordig) voor sfeer zorgen en een commercieel toernooi waar bijna alleen maar dagjesvolk zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |