GMTA.quote:
De politie doet weinig, het zijn kanslozen die de taal niet spreken en ook niet werken. Ze hebben ook geen rooie cent.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:47 schreef karr-1 het volgende:
Gewoon de politie bellen en dat tuig keihard aanklagen. Of gewoon de luiers terug het balkon op donderen.... Of door de brievenbus proppen....
wel luiers, en dat willen ze je laten zien ookquote:Op maandag 14 mei 2007 10:51 schreef LENUS het volgende:
[..]
De politie doet weinig, het zijn kanslozen die de taal niet spreken en ook niet werken. Ze hebben ook geen rooie cent.
Lekker werk.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:55 schreef Lucille het volgende:
Ik zou de luiers bij de eigenaars in de brievenbus stoppen.
Gewoon plastic zakje om je hand doen, dat zou ik er wel voor over hebben hoor.quote:
Ja ze zijn erg extrovert wat betreft het tonen van hun rijkdommenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:53 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
wel luiers, en dat willen ze je laten zien ook![]()
Ah.... je woont in dezelfde flatquote:Op maandag 14 mei 2007 11:16 schreef FrancesTheMute het volgende:
haha luiers van het balkonergste wat ik heb gedaan zijn eieren/appels en een brandende pizza doos
Netjes terugdoen en dubbelvouwen en door de brievenbus proppen. Resultaat: Achmed en Fatima komen huis toch 3 weken niet uit, belangrijke belasting papieren komen niet aan, etc. Mensjes krijgen problemen en uiteindelijk zeggen ze vaarwel.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Netjes terug brengen en uitsmeren over de deur
Maar dan wel als ze net zijn vertrokken voor 2 weken vakantie naar de Heimatquote:Op maandag 14 mei 2007 11:34 schreef Sunprincess het volgende:
Ik ben ook voor de brievenbus.
Precies!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Maar dan wel als ze net zijn vertrokken voor 2 weken vakantie naar de Heimat
Laat staan dat ze de taal begrijpen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:53 schreef Sunprincess het volgende:
[..]
Precies!
En ik denk niet dat het veel zin heeft om ze te gaan uitleggen dat het onhygiënisch is om strontluiers over het balkon te gooien. Als ze dat zelf al niet kunnen bedenken, zullen ze dat ook niet begrijpen als je het ze uitlegt.
Ze heeft een burka aan, ziet ze niet. Doh!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:59 schreef Houtspeer het volgende:
Dan beeld je het toch uit?
Daarom, ik denk dat ze, als je de luier in de brievenbus stopt, wel begrijpen dat je niet wilt dat ze hem van het balkon gooien. Lijkt mij een duidelijke boodschap. Begrijpen ze dat niet kun je altijd zelf nog voor hun deur schijten, kijken hoe ze dat vinden.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:55 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Laat staan dat ze de taal begrijpen.![]()
Voor de deur schijten is wel een stuk erger dan luiers uit de balkon gooien. Als ik TS was, zou ik de wooncorperatie (zo heet het toch?) bellen. Als ze niks doen kan je ze aanklagen, niet de buren maar jouw wooncorperatie.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:41 schreef Sunprincess het volgende:
[..]
Daarom, ik denk dat ze, als je de luier in de brievenbus stopt, wel begrijpen dat je niet wilt dat ze hem van het balkon gooien. Lijkt mij een duidelijke boodschap. Begrijpen ze dat niet kun je altijd zelf nog voor hun deur schijten, kijken hoe ze dat vinden.
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:36 schreef LENUS het volgende:
maar triest genoeg voor mij niks nieuws aan onder de zon.
Afgelopen zondag echter is wat mij betreft het absolute dieptepunt bereikt. Een Marokkaanse familie zijn is onlangs verblijd met een wolk van een baby. Deze wolk blijkt naast heel hard te kunnen krijzen krijsen,
Nee de Green Mountain Transit Agencyquote:Op maandag 14 mei 2007 10:55 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Georgia Motor Trucking Association ?
Ik geloof je niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee boh gek het is Great Minds Think Alike
Fucking hell, sommige lui zijn echt te a-sociaal gewoon!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:28 schreef LENUS het volgende:
Dus die luiers in de brievenbus knallen? Beetje smerig klusje. En ik weet ook niet op welk nummer die gasten wonen. Die hele verdieping is bezet door ex-rifbewoners en ze lopen bij elkaar nogal de deur plat. Daar weet ik niet wie op welk adres woont. Ik zie door de Marokkanen bomen het bos niet meer.
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:41 schreef Sunprincess het volgende:
[..]
Daarom, ik denk dat ze, als je de luier in de brievenbus stopt, wel begrijpen dat je niet wilt dat ze hem van het balkon gooien. Lijkt mij een duidelijke boodschap. Begrijpen ze dat niet kun je altijd zelf nog voor hun deur schijten, kijken hoe ze dat vinden.
Dat dus, mensen beesten die luiers van het balkon gooien zijn denk ik niet in staat te begrijpen dat dit sinds de middeleeuwen in Nederland niet gebruikelijk is om zo om te gaan met afval.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:53 schreef Sunprincess het volgende:
[..]
Precies!
En ik denk niet dat het veel zin heeft om ze te gaan uitleggen dat het onhygiënisch is om strontluiers over het balkon te gooien. Als ze dat zelf al niet kunnen bedenken, zullen ze dat ook niet begrijpen als je het ze uitlegt.
Ik hoop over een jaar weg te zijn en hoop dat ik dan in een wat beschaafdere omgeving terecht komquote:Op maandag 14 mei 2007 16:07 schreef Lucifer_XII het volgende:
Je gaat er toch zelf wonen, als het je niet aanstaat hoepel je toch op..
Nou jij weet hoe het is om kampers/tuig achter je aan te krijgen. Je zou moeten weten dat daar weinig mee te praten valt. En als ze al willen praten is dat alleen met de vuisten.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef Posdnous het volgende:
Optie 2. plus pics.
Melden bij instanties.
Ik heb liever frituurvet dan babystrontquote:Op maandag 14 mei 2007 18:46 schreef MacKniver het volgende:
Ik heb gehoord dat mensen frituurvet van het balkon afgooien!
Dàt is pas ranzing!
Eerst optie 1 (bij beide melden), als dat niet snel effect heeft, dan optie 2quote:Op maandag 14 mei 2007 16:16 schreef LENUS het volgende:
Ik heb zojuist mailcontact gehad met mijn goede buurman die ooggetuige van het hele voorval is geweest. Hij weet precies wie de dader is geweest.
Wat is nu handig?
1. Melden bij milieupolitie of woningcorporatie?
2. Luiers in brievenbus stoppen?
Bij optie 1 is de kans groot dat mijn identiteit openbaar wordt gemaakt en krijg ik straks een paar neandertalers aan de deur. Want dat die gasten niet sporen moge duidelijk zijn. Dus wat is wijsheid??
Of gewoon varkensoren door de brievenbus smijten.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:43 schreef Sunprincess het volgende:
Ik ga nog steeds voor optie 2.
Die olifantenstront zou ik niet doen, ik zou dan eerder kiezen voor varkensstront. Dan gaan ze zeker hun balkon niet meer op en kunnen ze er ook geen luiers overheen gooien.
Ik leef in een jungle met uitsluitend beesten en een verdwaalde holbewoner. Moet ik dan een jungle beschaving toebrengen? Laat de maatschappelijk werkers maar lekker los gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:18 schreef Houtspeer het volgende:
Doe gewoon optie 1. En als de instanties niks doen, klaag je diezelfde instanties aan. Dat kan je doen voor nalatigheid.
Of schrijf een brief naar de burgemeester, wees een creatief, jezus man..
Hoe lang leef je zo?
Ik zit hier nog omdat ik door de extreem lage huur in staat ben veel te sparenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:32 schreef LXIV het volgende:
Waarom blijf je in dat ghetto wonen? Want wanneer het probleem met de luiers is opgelost dient er zich weer een ander aan. Het zal nooit meer goedkomen met zo'n wijk of met zulke mensen.
Het naieve idee van de overheid dat dit allemaal recht te trekken is door voor miljarden aan onderhoud in zulke wijken te investeren is helemaal een complete geldverspilling. Het probleem zit hem niet in het beton, maar bij de mensen die daar in wonen. En dat worden er ieder jaar alleen maar meer.
Gelijk heb je. Wanneer je inheems bent in dat soort wijken heb je wel (drie-)dubbel geluk. En je betaald extreem weinig huur omdat jij en je soortgenoten hun eigen leefomgeving vervuilen, en wat je huur wordt door anderen vanuit andere wijken via de belasting voor je betaald, en je voelt je lekker thuis tussen de poep en het vuilnis.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:39 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik zit hier nog omdat ik door de extreem lage huur in staat ben veel te sparenBinnnen nu en 2 jaar hoop ik wel weg te zijn, te meer omdat dit soort gebeurtenissen schering en inslag zijn.
Maar ook op de antillen,swah.quote:
Ach, die Hollanders. Allerlei praatjes, maar als puntje bij paaltje komt doen ze helemaal niks, behalve zich jarenlang laten terroriseren. Totdat de situatie echt onhoudbaar wordt, dan vertrekken ze in het donker naar een plek waar ze veilig zijn. Totdat de nieuwe buren zich daar weer aandienen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef dataghost het volgende:
zorg voor handschoentjes, pak een stel van die luiers, maak ze open en plak ze met de poepkant tegen hun voordeur ofzo... doe het wel 's nachts zodat ze niet weten dat jij het bent, anders gooien ze jou van het balkon
Ach die anti-hollanders,weten heel goed alles neer te praten over de hollanders,maar weten verdomde goed dat niet alles kan en mag hier.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:34 schreef LXIV het volgende:
Ach, die Hollanders. Allerlei praatjes, maar als puntje bij paaltje komt doen ze helemaal niks, behalve zich jarenlang laten terroriseren
frietquote:Op maandag 14 mei 2007 20:03 schreef FrancesTheMute het volgende:
[..]
ik heb liever friet dan frituurvet
Utrechtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:05 schreef S-Two het volgende:
Waar woont TS?
Alles in mij zegt dat ik zoiets moet doen, maar moet ik zulke onbeschofte/onbeschaafde lieden gaan opvoeden? Mensen die met luiers gooien zijn mijn inziens een verloren zaak.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef dataghost het volgende:
zorg voor handschoentjes, pak een stel van die luiers, maak ze open en plak ze met de poepkant tegen hun voordeur ofzo... doe het wel 's nachts zodat ze niet weten dat jij het bent, anders gooien ze jou van het balkon
Niet liegen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:06 schreef Rut het volgende:
Dat doe ik ze niet na... xP
Goed punt.quote:
voorbipsberbersquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:55 schreef LENUS het volgende:
Eindelijk! Ik heb een huis gekocht! Die schooiers mogen wat mij betreft spontaan in de brand vliegen en wegrotten in hun ondergescheten stinkholen.
Samenvatting: Die onderontwikkelde voorbipsberbers zoeken het maar uit met die luiers van ze!
Is dus binnen nu en 2 maanden gewordenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:39 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik zit hier nog omdat ik door de extreem lage huur in staat ben veel te sparenBinnnen nu en 2 jaar hoop ik wel weg te zijn, te meer omdat dit soort gebeurtenissen schering en inslag zijn.
Ik ben helderziendquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:34 schreef Slasher het volgende:
[..]
Is dus binnen nu en 2 maanden geworden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |