OOSJ is er ook bij (al is die niet echt actief meer hier) of had je die er al bijgeteld?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:26 schreef DutchGooner het volgende:
FOK! dus aardig vertegenwoordigd met 3 man
Dat. Ook al omdat Gent Europees voetbal veel meer verdiend dan Club.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:04 schreef Radegast het volgende:
Hup Standard.
Wie is dat?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
OOSJ is er ook bij (al is die niet echt actief meer hier) of had je die er al bijgeteld?
En nog weten we de uitslag nietquote:Op maandag 14 mei 2007 10:20 schreef Heero87 het volgende:
[Zaterdag 26 mei 2006 om 20u45. Rechtstreekse uitzending op Canvas.
ALS je de beker wint, verdien je toch altijd Europees voetbal? Ik zie niet in waarom Gent meer Europees zou verdienen terwijl zij zich in de halve finale als laffe makke lammetjes naar de slachtbank hebben laten leiden...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat. Ook al omdat Gent Europees voetbal veel meer verdiend dan Club.
Nadat Brugge dat in de heenwedstrijd deed en de 4 wedstrijden daarvoor ook geen enkele keer kon overtuigen?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:55 schreef Heero87 het volgende:
[..]
ALS je de beker wint, verdien je toch altijd Europees voetbal? Ik zie niet in waarom Gent meer Europees zou verdienen terwijl zij zich in de halve finale als laffe makke lammetjes naar de slachtbank hebben laten leiden...![]()
Als je in de Beker AA Gent en Standard opzij zet, vind ik dat je hem verdient. Standard heeft trouwens in de bekercampagne voorlopig tegen slechts 1 (!) eersteklasser moeten spelen hé. Maar ook voor hen geldt: klop je Anderlecht en Club Bruge, dan valt er op de bekerwinst niets op aan te merken.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nadat Brugge dat in de heenwedstrijd deed en de 4 wedstrijden daarvoor ook geen enkele keer kon overtuigen?
Nou, schitterende bekercampagne, één degelijke wedstrijd op 6.
Dus of je nu 't baseert op de prestaties van een heel jaar of enkel de beker, ik vind het sowieso erg bleekjes.
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:38 schreef DutchGooner het volgende:
We gonna win the cup
Uiteraard aanwezig op de Heizel
Another year off pride and glory ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:51 schreef blueangel_ het volgende:
We won it 9 times
We won it 9 times
in fucking brussels
we'll bring it back home
Volgende week is ie alweer uitverkocht voor Belgie-Portugal, aldus Filip Joosquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De Heizel nog eens uitverkocht, hoe lang moet dat - met uitzondering van de atletiekmemorial - al geleden zijn eigenlijk ...
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:03 schreef vingerplant het volgende:
Uitzending start om 20:15, hup rouches.
Dat is niet uitverkocht, dat is de bond die 40.000 of meer gratis tickets verspreidt via de sponsors ...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:20 schreef Saviola het volgende:
[..]
Volgende week is ie alweer uitverkocht voor Belgie-Portugal, aldus Filip Joos![]()
Zegt jouw avatar wat dat betreft ook niet alles?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Leve België , ze zingen het nationale volkslied en uit de tribunes klinkt een fluitconcert ...
Ja we voelen ons ook allemaal geassocieert met dat liedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Leve België , ze zingen het nationale volkslied en uit de tribunes klinkt een fluitconcert ...
De prestatie van Club heeft weinig met het feit te maken dat zo'n Dante meters van z'n man gaat staan en passes over de zijlijn stuurt ...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:20 schreef Saviola het volgende:
Club is gewoon goed.
Op zich eigenlijk niet, ze spelen niet beter dan vorige week, maar wat Jovanovic daar al liet liggen maakte Cercle toen gewoon af. Zeker in het matchbegin had Standard eigenlijk de zaak al half moeten afmaken ...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:24 schreef Saviola het volgende:
Ja maar desondanks is Club wel gewoon goed
De ene "topclub" Standard is al 14 jaar op zoek naar een trofee , terwijl de andere , Club Brugge, als ze vandaag niet winnen volgend seizoen geen Europees voetbal speelt ...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:29 schreef assie het volgende:
Voor wie moeten we eigenlijk zijn????
Dat hele Belgische voetbal boeit me normaliter maar weinig, maar heb "toevallig" de laatste weken de halve finales en nu de finale gezien....
Standard won 8 titels en werd 10x 2de , won 5 bekers en was nog eens 8 keer de verliezende finalist. Onder Goethals begin jaren '80 waren ze zelfs eigenlijk een Europese topclub geworden met nog een verliezende Europacupfinale op en tegen Barcelona (waar ze toen nog zwaar bestolen werden zelfs)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:38 schreef assie het volgende:
Gevoelsmatig spreekt Standard me (vandaag) meer aan...
Is dat eerder echt een grote club geweest? Kan me eigenlijk van eerder alleen de topclubs, Club, Anderlecht en Mechelen herrineren....
Hij raakt de bal met het uiterste puntje van een teentje, (als hij hem al raakt eigenlijk, ik zou dat wel eens van uit de andere hoek willen zien) dat is altijd penalty , zeker als je erna nog zo de speler meehebt ...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:05 schreef Saviola het volgende:
Hij raakt eerst de bal.
Kan kloppen, maar betekent niet dat het de juiste beslissing was..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:09 schreef assie het volgende:
Ik heb ze al voor minder gezien.....
Die zijn beter in de 3e helft schijnbaarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:29 schreef Saviola het volgende:
Er wordt trouwens veel gezegd over die supporters van Standard, maar erg veel hoor je die ook niet
quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
ik denk eigenlijk dat Club de beker wint en dat zo hun bestuur weer hun kop in het zand zal steken.
Boooo!quote:Belgisch voetbal Vier agenten zwaargewond naar ziekenhuis door Brugse hooligans
Naar aanleiding van de finale van de Beker van België voetbal tussen Brugge en Standard zaterdag in het Koning Boudewijnstadion in Brussel hebben zich enkele geïsoleerde incidenten voorgedaan. Daarbij raakten vier inspecteurs van de lokale politie zwaargewond. Er zijn 14 aanhoudingen verricht: 7 administratieve en 7 gerechtelijke. Dat meldt woordvoerder Christian De Coninck, woordvoerder van lokale politie Brussel hoofdstad-Elsene.
Standard kalm
"De voetbalsupporters van Brugge deden moeilijk, die van Standard waren kalm", legt de politiecommissaris uit. "Zo was er een probleem op de Keizerin Charlottelaan in Laken vlakbij het stadion ruim een uur voor de match begon. Daar hebben Brugge-supporters de ordediensten bekogeld met stenen en verkeersborden. Tien inspecteurs raakten daarbij lichtgewond en vier zwaargewond. Ze zijn in het ziekenhuis opgenomen voor verzorging voor breuken en problemen met de nek", aldus commissaris De Coninck.
Aanhoudingen
Voorts zijn 14 aanhoudingen verricht: 7 administratieve en 7 gerechtelijke. Daarvan zijn er 4 voor voorweerspannigheid, één voor weerspannigheid met drugs (bezit van cocaïne), één voor slagen en verwondingen en één voor beschadigingen op een voertuig. Vijftig supporters raakten gewond, 35 werden ter plaatse verzorgd in de verschillende hulpposten van het stadion en 15 werden overgebracht naar de verschillende ziekenhuizen voor verzorging. "Momenteel verloopt de terugtocht rustig", besluit de commissaris. De politie blijft op het terrein tot de laatste supporters vertrokken zijn. (belga)
Er was er duidelijk 1 te zien na afloopquote:Op zondag 27 mei 2007 03:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik was er. DRA-MA-TI-SCHE wedstrijd van zowel Brugge als Standard.
Geen Ado supporter gezien, geen rellen gezien.
Daarvoor kom je toch ook niet naar het voetbalquote:Op zondag 27 mei 2007 03:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik was er. DRA-MA-TI-SCHE wedstrijd van zowel Brugge als Standard.
Geen Ado supporter gezien, geen rellen gezien.
Oververdiend valt ook wel weer mee, ze waren iets beter en gehaaider maar als de scheids een pingel fluit wil ik het ook wel weer zien.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:09 schreef Masanga het volgende:
Inderdaad, geen goede wedstrijd, maar wel een oververdiende winnaar! Proficiat Blueangel en co![]()
Je kan spreken over een kloteseizoen,maar al bij al ga je wel terecht Europa in!
En denk ervan wat je wilt, maar als ik de laatste maand van klup zie, ben ik extra trots op wat Cercle presteerde in de derby.
Je hebt het over de Brugge supporters?quote:
Klopt idd ... ik vond de sfeer bij ons zeer goed, maar dat hoor je idd aan de overkant niet ... net zoals wij op wat "vendu" na niks gehoord hebben van Waalse kantquote:Op maandag 28 mei 2007 12:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je hebt het over de Brugge supporters?
Weet je antwoord al, maar ja, krijg je in zo'n kut stadion, je hoort elkaar niet![]()
quote:Profvoetballer Trenson opgepakt bij rellen bekerfinale
BRUGGE - Eén van de relschoppers die de politie zaterdag oppakte in Brussel naar aanleiding van de bekerfinale tussen Club Brugge en Standard Luik was de 20-jarige profvoetballer Matthias Trenson uit Brugge. Dat is bevestigd door het Brugse parket.
Tegen de voetballer werd na de wedstrijd proces-verbaal opgesteld wegens ordeverstoring en smaad aan de politie. Hij zal vervolgd worden in het kader van de voetbalwet.
Matthias Trenson tekende onlangs een contract bij Sint-Truiden. Eerder was hij tien jaar actief bij Club Brugge. Hij was er een tijdje aanvoerder van de beloftenploeg. De linksachter mocht in 2005 mee met de A-kern op trainingskamp.
Vorig seizoen speelde hij bij tweedeklasser KVSK United, maar hij bleef aangesloten bij blauwzwart.
Bron: KVSK United
http://www.youtube.com/watch?v=Y_CvHnRTIn0quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:19 schreef blueangel_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SfNXSBJHz4A
Cupwinners![]()
Dat stukje met Defour: "Ze hebben maar één kans gehad en die hebben ze afgemaakt" is geniaal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:19 schreef blueangel_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SfNXSBJHz4A
Cupwinners![]()
Wou ik ook juist komen zeggenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:33 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dat stukje met Defour: "Ze hebben maar één kans gehad en die hebben ze afgemaakt" is geniaal.
http://www.youtube.com/watch?v=Swhflwk_AEo&mode=related&search=quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Y_CvHnRTIn0
Echt cupsfeertje
Ook voor ons was het een mooie bekercampagne!
Ik krijg het kippenvel opnieuw bij het kijken van die beelden. Stond aan dat gele hek waar de spelers ook nog inklimmenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:38 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Swhflwk_AEo&mode=related&search=
Hier zie je de spelers het lied nog inzetten
Ik zat echt met gigantisch kippevel toen, wat een schitterende sfeer![]()
Stadions waar spelers gewoon nog het publiek kunnen inklimmenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik krijg het kippenvel opnieuw bij het kijken van die beelden. Stond aan dat gele hek waar de spelers ook nog inklimmen
Tja, die laatste bekte al niet zo goed meer sinds er moslims in hun eigen ploeg spelen natuurlijk ...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:09 schreef Masanga het volgende:
blueangel_, just a question..
Klopt het dat jullie nieuwste hit was: 'et les wallons sont pedophiles' ?? Ik hoorde dat van een trouwe Standardsupporter, die me erbij zei dat de vaders van Julie en Melissa trouwe fans zijn van Standard en dikwijls aanwezig zijn..![]()
Een nieuwe tophit na 'Islamieten parasieten' maw..
Neem afgelopen zondag hier in NL. Na de match VVV 3-0 RKC (VVV Venlo promoveert door de winst, RKC Waalwijk degradeert) lopen 2 RKC Waalwijk spelers door het Venlo publiek heen naar het uitvak om daar hun shirtje nog in te gooien...quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:57 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Stadions waar spelers gewoon nog het publiek kunnen inklimmen![]()
Ik heb het iig niet gehoord, meer kan ik er echt neit over zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:09 schreef Masanga het volgende:
blueangel_, just a question..
Klopt het dat jullie nieuwste hit was: 'et les wallons sont pedophiles' ?? Ik hoorde dat van een trouwe Standardsupporter, die me erbij zei dat de vaders van Julie en Melissa trouwe fans zijn van Standard en dikwijls aanwezig zijn..![]()
Een nieuwe tophit na 'Islamieten parasieten' maw..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |