Hij raakt de bal met het uiterste puntje van een teentje, (als hij hem al raakt eigenlijk, ik zou dat wel eens van uit de andere hoek willen zien) dat is altijd penalty , zeker als je erna nog zo de speler meehebt ...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:05 schreef Saviola het volgende:
Hij raakt eerst de bal.
Kan kloppen, maar betekent niet dat het de juiste beslissing was..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:09 schreef assie het volgende:
Ik heb ze al voor minder gezien.....
Die zijn beter in de 3e helft schijnbaarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:29 schreef Saviola het volgende:
Er wordt trouwens veel gezegd over die supporters van Standard, maar erg veel hoor je die ook niet
quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
ik denk eigenlijk dat Club de beker wint en dat zo hun bestuur weer hun kop in het zand zal steken.
Boooo!quote:Belgisch voetbal Vier agenten zwaargewond naar ziekenhuis door Brugse hooligans
Naar aanleiding van de finale van de Beker van België voetbal tussen Brugge en Standard zaterdag in het Koning Boudewijnstadion in Brussel hebben zich enkele geïsoleerde incidenten voorgedaan. Daarbij raakten vier inspecteurs van de lokale politie zwaargewond. Er zijn 14 aanhoudingen verricht: 7 administratieve en 7 gerechtelijke. Dat meldt woordvoerder Christian De Coninck, woordvoerder van lokale politie Brussel hoofdstad-Elsene.
Standard kalm
"De voetbalsupporters van Brugge deden moeilijk, die van Standard waren kalm", legt de politiecommissaris uit. "Zo was er een probleem op de Keizerin Charlottelaan in Laken vlakbij het stadion ruim een uur voor de match begon. Daar hebben Brugge-supporters de ordediensten bekogeld met stenen en verkeersborden. Tien inspecteurs raakten daarbij lichtgewond en vier zwaargewond. Ze zijn in het ziekenhuis opgenomen voor verzorging voor breuken en problemen met de nek", aldus commissaris De Coninck.
Aanhoudingen
Voorts zijn 14 aanhoudingen verricht: 7 administratieve en 7 gerechtelijke. Daarvan zijn er 4 voor voorweerspannigheid, één voor weerspannigheid met drugs (bezit van cocaïne), één voor slagen en verwondingen en één voor beschadigingen op een voertuig. Vijftig supporters raakten gewond, 35 werden ter plaatse verzorgd in de verschillende hulpposten van het stadion en 15 werden overgebracht naar de verschillende ziekenhuizen voor verzorging. "Momenteel verloopt de terugtocht rustig", besluit de commissaris. De politie blijft op het terrein tot de laatste supporters vertrokken zijn. (belga)
Er was er duidelijk 1 te zien na afloopquote:Op zondag 27 mei 2007 03:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik was er. DRA-MA-TI-SCHE wedstrijd van zowel Brugge als Standard.
Geen Ado supporter gezien, geen rellen gezien.
Daarvoor kom je toch ook niet naar het voetbalquote:Op zondag 27 mei 2007 03:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik was er. DRA-MA-TI-SCHE wedstrijd van zowel Brugge als Standard.
Geen Ado supporter gezien, geen rellen gezien.
Oververdiend valt ook wel weer mee, ze waren iets beter en gehaaider maar als de scheids een pingel fluit wil ik het ook wel weer zien.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:09 schreef Masanga het volgende:
Inderdaad, geen goede wedstrijd, maar wel een oververdiende winnaar! Proficiat Blueangel en co![]()
Je kan spreken over een kloteseizoen,maar al bij al ga je wel terecht Europa in!
En denk ervan wat je wilt, maar als ik de laatste maand van klup zie, ben ik extra trots op wat Cercle presteerde in de derby.
Je hebt het over de Brugge supporters?quote:
Klopt idd ... ik vond de sfeer bij ons zeer goed, maar dat hoor je idd aan de overkant niet ... net zoals wij op wat "vendu" na niks gehoord hebben van Waalse kantquote:Op maandag 28 mei 2007 12:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je hebt het over de Brugge supporters?
Weet je antwoord al, maar ja, krijg je in zo'n kut stadion, je hoort elkaar niet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |