Dan mogen ze Bowen van mij ook wel is aanpakken, die is ook lekker nasty bezig.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:10 schreef BitetheBullet het volgende:
Golden State dus uitgeschakeld, Baron Davis en J-Rich krijgen elk minimaal 2 wedstrijden als ik die overtredingen goed zag.
Jammer, alhoewel Boozer in deze vorm een leuke match-up vormt met Stoudemire of Duncan
Dit is natuurlijk niet te vergelijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:10 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens grappig dat iedereen die dunk van Baron Davis zo geweldig vindt... Deze al vergeten?
[afbeelding]
Now that was IN YOUR FACE!!!!!
Zou zeker kunen... Je ziet het alleen niet zo vaak gebeuren...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:27 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet te vergelijken. Davis deed dit tegen de veel langere Kirilenko, die ook nog eens een van de beste schotblokkers van de NBA is. Denk dat wat Kobe deed dat er nog zeker 10-20 spelers rondlopen die dit net zo gemakkelijk hadden kunnen doen.
![]()
Van mij was ook meer een verkapte tvp hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zou zeker kunen... Je ziet het alleen niet zo vaak gebeuren...
Ik had overigens ook de monsterdunk van Kobe over Tim Duncan kunnen posten![]()
Ja! Het excuus is dat je ze alleen bij de play-offs ziet. Succes trekt ook wel eens vervelende figuren aan. Het is een incident. Emoties lopen wel eens op. Is een veel gehoorde dooddoener. Het wachten is op de eerste dode.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:21 schreef sanni het volgende:
Ik neem aan dat er voldoende beeldmateriaal is geschoten om die 'honden' te pakken te krijgen of gaat iedereen weer 'knuffelen' en het wegpraten zoals bij sommige overlastgevende mocro's..[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:46 schreef Robertje het volgende:
Leuk hoor de dunks van Kobe...maar zolang hij een team niet naar een PO kan sturen valt hij onder categorie leuk-maar-je-wint-er-geen-eerste ronde mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |