Hmmmmmmm ik begin wel......quote:Op maandag 14 mei 2007 04:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
OK! De eerste praatgroep voor boromnia's is bij dezen een feit.
Wie begint?
Welke rechtgeaarde marketing man wil nú nog de belangen van 10 behartigen?quote:Op maandag 14 mei 2007 04:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Peetvader is niet van toepassing. Marketing man, die puur zakelijk de belangen van 10 - voor zover in deze nog mogelijk - zou willen behartigen, is wat anders.
Yepquote:
Als er iets te koop is dan zijn het wel marketing mannetjesquote:Op maandag 14 mei 2007 04:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Welke rechtgeaarde marketing man wil nú nog de belangen van 10 behartigen?![]()
De idealist, die om onverklaarbare redenen dit programma zou willen redden.quote:Op maandag 14 mei 2007 04:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Welke rechtgeaarde marketing man wil nú nog de belangen van 10 behartigen?![]()
We'll meet again, don't know when, but I'm sure..quote:
Ik ga maar es kijken of het mij wel gaat lukkenquote:Op maandag 14 mei 2007 04:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmmm ik begin wel......
Ik kan niet slapen en ik verveel me![]()
Zit ik m'n posts te wijzigen, kom jij hier mee...quote:Op maandag 14 mei 2007 04:28 schreef FdW het volgende:
[..]
We'll meet again, don't know when, but I'm sure..![]()
dat eerste deel gaat mij nu al wat beter af, ik schrik nte wakker van een klapperend raam en kijk recht in het licht van m'n laptop...quote:Op maandag 14 mei 2007 04:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmmm ik begin wel......
Ik kan niet slapen en ik verveel me![]()
Een goed begin is het halve werkquote:Op maandag 14 mei 2007 08:37 schreef petraa het volgende:
Lieke zegt wat. palma zegt ik heb niet met de strontemmer gerammeld.
Waarom nou weer ?quote:Op maandag 14 mei 2007 08:50 schreef beequeen het volgende:
Palma: Lieke is een vies smerig loeder, een schijthoer.
Nog even en het huis is weer terug in de oude staatquote:Op maandag 14 mei 2007 08:53 schreef petraa het volgende:
heej de schilderijtjes in de keuken zijn ook al weer weg. Was het toch niet zo goed idee om het huis te laten inrichten door Jan de bouvrie ???
Precies, ze is liever lui dan moe. Je weet toch als je als hulp in de huishouding gaat werken, dat je je handjes moet laten wapperen.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:53 schreef blomst het volgende:
Het probleem van Palma is denk ik dat ze komt werken, en dat er werk te doen is.
Ze gaat liever pauzes nemen en sigaretjes roken.
Het is toch haar huis.
gestoord is ze.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, ze is liever lui dan moe. Je weet toch als je als hulp in de huishouding gaat werken, dat je je handjes moet laten wapperen.
Tis inderdaad echt link om zolang met een oorontsteking door te lopen, zonder medicatie, maar ja het DGKquote:Op maandag 14 mei 2007 09:00 schreef avonne het volgende:
[..]
gestoord is ze.
Trouwens, Jaap heeft nu 5 dagen oorontsteking.
Mijn huisarts geeft na 3 dagen al antibiotica
Ik ga NU mijn stem uitbrengen, thnxquote:Op maandag 14 mei 2007 08:57 schreef petraa het volgende:
Beequeen, heb jij je stem hier al uitgebracht.
Poll: Wie is nu je favoriete bewoner ? ( 13-19 mei)
Welke andere mannen heeft ze zoquote:Op maandag 14 mei 2007 09:16 schreef Tissik het volgende:
Natasia tegen Ton over de taart die ze hem heeft gestuurd: "Wat dacht je? Wat een liefje? Wat een schatje?"
Ton: "Ja vond het wel lief, ja."
Natasia: "Dus je dacht niet, wat een schatje???"
Natasia: "Hoe lang hou je dit nog vol? Alle andere mannen hier, heb ik zó! Maar jij?"
![]()
![]()
Hoi Wilgo!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |