Dus je denkt echt dat als die 2 weer seks hebben, wat volgens mij onvermijdelijk weer een keer gaat gebeuren, dat ze Brian (de meest vertrouwde backup) echt gaat laten vallen?quote:Op maandag 14 mei 2007 03:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
In het geval van Natas denk ik dat de soep zeer heet opgedient wordt en dat zij dat niet zal pikken. Niet voor niks ligt zij steeds bij die 2 "Lovebirds". Vergeet niet dat het haar kindjes zijn heh en dat zij ze wil beschermen![]()
Niet snel nee, maar Brian heeft echt de grens wel bereikt. Hij is haar kindje en hij luistert niet naar haar, ik ken ook zo'n typje, ze laten je vallen zodra je niet naar hun wensen handelt. Ik hoop voor Brian dat hij dat wel doet.........quote:Op maandag 14 mei 2007 03:06 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ja! En ze zal hem niet laten vallen, want ze beseft bliksemsgoed dat ze hem nodig heeft. En daarbij, hoe slecht ze ook is (en hoe raar dit ook gaat klinken), Natasia zal mensen om wie ze echt geeft, niet snel in de steek laten.
Neen, ze heeft geen alternatief.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus je denkt echt dat als die 2 weer seks hebben, wat volgens mij onvermijdelijk weer een keer gaat gebeuren, dat ze Brian (de meest vertrouwde backup) echt gaat laten vallen?![]()
Ja, dat denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus je denkt echt dat als die 2 weer seks hebben, wat volgens mij onvermijdelijk weer een keer gaat gebeuren, dat ze Brian (de meest vertrouwde backup) echt gaat laten vallen?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 03:16 schreef FuTilE het volgende:
Toch zou ik het mooi vinden als er wat meer wapens gebruikt werden in het spel. Een uzi voor Huub en een Kalashnikov voor Brian... En dan een goede klopjacht door de villa, eindigend in de achtertuin.
Klopjachten zijn ondergewaardeerd.
Hmm dat laatste daar ben ik nog niet zo zeker van.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:06 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ja! En ze zal hem niet laten vallen, want ze beseft bliksemsgoed dat ze hem nodig heeft. En daarbij, hoe slecht ze ook is (en hoe raar dit ook gaat klinken), Natasia zal mensen om wie ze echt geeft, niet snel in de steek laten.
Dan ligt ze eruit, dat weet ze zelf ook welquote:
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 14 mei 2007 03:14 schreef FdW het volgende:
Prospera, als we elkaar ooit zouden ontmoeten, geef ik je een rondleiding in jouw hometown met prachtige, waar gebeurde verhalen...
Zou het? Huub heeft een band met haar, vergeet niet dat niet alles is wat het lijkt. Schakel Jaap achter ook niet uitquote:Op maandag 14 mei 2007 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ligt ze eruit, dat weet ze zelf ook wel
Een gecontroleerde uitbraak van Ebola mag ook. De winnaar krijgt een tegengif, de villa en levenslang gratis periodieke checkups bij het AMC.quote:
Dat zul je toch echt met jezelf moeten doenquote:Op maandag 14 mei 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
Ik verveel me
Wordt echt gezellig. Sinds Eric in DGK is heb ik een vreemd soort heimwee naar Leiden.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
![]()
Ben nog het type van het Agnes College ipv het Bonaventura![]()
Heb ik ook op gezeten. Het Bonaquote:Op maandag 14 mei 2007 03:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
![]()
Ben nog het type van het Agnes College ipv het Bonaventura![]()
Join the club.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
Ik verveel me
Does niet zo vunzigquote:Op maandag 14 mei 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zul je toch echt met jezelf moeten doen![]()
Stream 1, Natasja in uitdagende houding, stream 3 Nicolaas die probeert zijn trauma van afgelopen nacht te verwerken. Je moet er wel iets van willen maken.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Join the club.
Er zou een nieuwe medische term uitgevonden moeten worden voor de combinatie van insomnia en verveling. Boromnia, ofzo...
Aarrgghh, we moeten niet te close worden nu, samen op school zitten is al watquote:
Ehhhh, stream 1 = Huubquote:Op maandag 14 mei 2007 03:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Stream 1, Natasja in uitdagende houding, stream 3 Nicolaas die probeert zijn trauma van afgelopen nacht te verwerken. Je moet er wel iets van willen maken.
Ik ben ook even in een zakje aan het ademen nu, maar komt goedquote:Op maandag 14 mei 2007 03:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Aarrgghh, we moeten niet te close worden nu, samen op school zitten is al wat![]()
Hij zei voor die stemming nog tegen jaap kijk maar je gaat er niet uit, er staan geen fakkels..quote:Op maandag 14 mei 2007 03:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Als zijn intentie was de schijn te wekken dat Jaap het huis moest verlaten om vervolgens Huub de zwarte piet toe te schuiven als bleek dat die hem er toch inhield, dan heeft hij het scherp gespeeld.Maar dat is een korte termijn doel. Verondersteld dat alles in DGK volgens de persoonlijke strategieën van de bewoners verloopt (niet het geval, maar over de rest kunnen we slechts speculeren ), verruilde hij met deze move de loyaliteit van Jaap, een noodzaak voor de lange termijn, voor een korte-termijnzege op Huub. De consequenties van de uitkomst van die stemming blijken namelijk minimaal. Niemand verwachtte echt dat Jaap eruit ging, en Jaap ging er ook niet uit. Nmi dus geen bijster slimme zet.
Wat een verwijfd type is dat toch ook.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ehhhh, stream 1 = Huub
[afbeelding]
Ik kijk naar 4 statische thumbnails zonder geluid.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Stream 1, Natasja in uitdagende houding, stream 3 Nicolaas die probeert zijn trauma van afgelopen nacht te verwerken. Je moet er wel iets van willen maken.
Als we het toch hebben over niets is wat het lijkt, komt de relatie huub-natas daar toch eerder voor in aanmerking denk ik zoquote:Op maandag 14 mei 2007 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zou het? Huub heeft een band met haar, vergeet niet dat niet alles is wat het lijkt. Schakel Jaap achter ook niet uit
Zou kunnen, maar ik denk dat die relatie dieper gaat dan wij denken en vergeet "de buren" niet. Beide gaan zeer ver om het spel interessant te houden.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als we het toch hebben over niets is wat het lijkt, komt de relatie huub-natas daar toch eerder voor in aanmerking denk ik zo![]()
Ik mis Leiden ook en het is niet vreemdquote:Op maandag 14 mei 2007 03:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Wordt echt gezellig. Sinds Eric in DGK is heb ik een vreemd soort heimwee naar Leiden.![]()
Que?quote:Op maandag 14 mei 2007 03:41 schreef FdW het volgende:
Een vriendelijk, doch net en tamelijk dringend verzoek.
Lieve mede-cossers, weest alstublieft een beetje vriendelijk naar en over mijn petekind Lieke. Dank!
Tsja ik ben hier tochquote:Op maandag 14 mei 2007 03:33 schreef FdW het volgende:
Die eend werkt zich de pleuris. Moet toch een beetje op z'n gezondheid letten.
Liekequote:Op maandag 14 mei 2007 03:41 schreef FdW het volgende:
Een vriendelijk, doch net en tamelijk dringend verzoek.
Lieve mede-cossers, weest alstublieft een beetje vriendelijk naar en over mijn petekind Lieke. Dank!
Het is bedroevend dat de meesten hier de kwaliteiten van Lieke niet hebben onderkend,quote:
Doe maar eens danquote:Op maandag 14 mei 2007 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja ik ben hier toch
Ik zou ook de hele tijd over Amsterdam kunnen gaan lullen![]()
Prospera, lieve schat, ben jij ''zum haben''?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 03:51 schreef FdW het volgende:
[..]
Prospera, lieve schat, ben jij ''zum haben''?
Zullen we een praatgroep oprichten?quote:Op maandag 14 mei 2007 03:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Join the club.
Er zou een nieuwe medische term uitgevonden moeten worden voor de combinatie van insomnia en verveling. Boromnia, ofzo...
Hell no. Wat een rampscenario, voor je het weet wordt Fok als tweede DGK-frontlinie overspoeld door overijverige peetvaders. Een online titanenstrijd tussen de peetvaders van Eric, Jaap en Huub die elkaar hier SMS-stemmen afhandig komen maken.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is bedroevend dat de meesten hier de kwaliteiten van Lieke niet hebben onderkend,
Daarom een extra oproep voor SMSjes Lieke naar 1010.
Desnoods wil ik de kosten betalen.
Peetvader is niet van toepassing. Marketing man, die puur zakelijk de belangen van 10 - voor zover in deze nog mogelijk - zou willen behartigen, is wat anders.quote:Op maandag 14 mei 2007 04:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hell no. Wat een rampscenario, voor je het weet wordt Fok als tweede DGK-frontlinie overspoeld door overijverige peetvaders. Een online titanenstrijd tussen de peetvaders van Eric, Jaap en Huub die elkaar hier SMS-stemmen afhandig komen maken.
*ril*
De peetvader van Eric
Ik schreef in het begin al tegen de stroom in dat ik huub maar een sneaky ventje vond en dacht dat Jaap een slimme strategische denker was, die potentie had om mensen gek te krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:36 schreef FuTilE het volgende:
De PC-eend is OK.
Maar zijn sympathie voor Brian blijft ondoorgrondelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |