Iedereen behalve ik.quote:
Anders lees je het draadje even door voordat je post...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:02 schreef Trance_X het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een anti-virus programma die zo af en toe pieken veroorzaakt als ie bijvoorbeeld met het internet wil connecten. Download anders Autoruns en kijk welke processen en programma's er allemaal draaien en zet de overbodige (zoals autoupdaters voor anti-virus progs) uit.![]()
ja leuk maar hoe wil je dit doen als je syteem constant 99% bezet is?quote:Op maandag 14 mei 2007 09:19 schreef Karrs het volgende:
[..]
CPU-pieken kunnen door vele dingen veroorzaakt worden... wat vaak helpt, is je systeem even op te schonen. Het zegt lang niet altijd wat over je processor, namelijk. Doe eens een schijfopruiming en -defragmentatie. De-installeer eens wat programma's die je niet gebruikt (note: als je niet weet wat een programma doet, staan laten). En niet om 't een of ander, maar hoeveel intern geheugen heb je eigenlijk?
Die inactieve systeemprocessen is inderdaad moeilijk tussen te komen voor een defragmentatiequote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
ja leuk maar hoe wil je dit doen als je syteem constant 99% bezet is?
Die verrekte inactieve processen ook... hebben ze 99% van de capaciteit bezet, doen ze er niks mee ook nogquote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
ja leuk maar hoe wil je dit doen als je syteem constant 99% bezet is?
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:38 schreef W8ezel het volgende:
Mijn geheugen schijnt ook behoorlijk belast te worden. Ik heb even 512mb geheugen op de kop weten te tippen, kijk ik eerst wel even of dat werkt.
Het programma ''kladblok'' kan wel wat extra geheugen gebruiken ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:38 schreef W8ezel het volgende:
Mijn geheugen schijnt ook behoorlijk belast te worden. Ik heb even 512mb geheugen op de kop weten te tippen, kijk ik eerst wel even of dat werkt.
dat had ik dus ook. Is svchost. Er is een batch code voor die je kan openen enzo, ff mn topic zoeken.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:01 schreef W8ezel het volgende:
Mooi, zal ik dat ook wel even doen. Kijken of dat werkt.
edit: heb het even geprobeerd en tot nu toe heeft het helemaal niks geholpen. elke keer als ik ook maar iets open, zelfs het kleinste programma, dan schiet de CPU weer naar ongeveer 100% en keldert daarna terug naar ong5%.
je lult uit je nekquote:Op maandag 14 mei 2007 19:53 schreef GG-LITHIUM het volgende:
KOOP een groter geheugen dat verhelp het probleem
heb je 256 mb maak er 512 van
heb je 512mb maak er 1024 mb van
dat helpt
omdat ik dat zeg. Je kan er 5 gig aan geheugen indrukken, maar dit heeft niets maar dan ook niets met je grote van het geheugen te maken.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:55 schreef GG-LITHIUM het volgende:
lol wrm
Ja dat boeit ons toch geen reet. Dat TS er last van heeft wil niet zeggen dat fikkie er ook last van heeftquote:Op maandag 14 mei 2007 19:56 schreef GG-LITHIUM het volgende:
ik heb dit als specs en nergens last van loopt wie un tiet :-)
http://i175.photobucket.com/albums/w125/LITHIUMIII/lolz.jpg
Heb idd wel een paar keer een van de vele svchost proberen te sluiten. Ik kreeg toen meteen een of andere foutmelding en vervolgens startte de comp weer op.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef Qwea het volgende:
ooh men, ik ga het niet nog eens uitleggen en al helemaal niet verder dit topic verneuken.
TS ; heb je al eens geprobeert als je PC vastloopt om alle svchost te killen? Dat werkte bij mij iig wel... updates uitzetten (automatisch uitzetten) handmatig downloaden (duurt tering lang en je cpu load blijft ook dik op 100% staan) en vervolgens downloaden.
Nu doet alles hier weer
Ja, dan is het verholpen. Totdat je weer updates gaat doen natuulkquote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef W8ezel het volgende:
[..]
Heb idd wel een paar keer een van de vele svchost proberen te sluiten. Ik kreeg toen meteen een of andere foutmelding en vervolgens startte de comp weer op.
Ik heb mn updates ook al uit gezet. Volgens jou zou dit dus alles verholpen moeten zijn wanneer ik de volgende update handmatig installeer?
Maar zover ik het weer is het niet svchost die alle CPU gebruikt.
Sufkut....... kijk eens een paar posts boven jequote:Op maandag 14 mei 2007 19:48 schreef Qwea het volgende:
pc opeens traag
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1157066
Daar staat de batchcode. Succes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |