Ze sommen nu alle goede daden van de onbaatzuchtige Natasia op. Van pindasoep maken tot het afruimen van de tafel.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Ik weiger verder te luisteren naar dat absolute gelul van Natasja.Als iemand het over wil nemen , dank.
Ergens naar uploaden, en op het schilderijtje klikken en de link van het plaatje in de pop-up plaatsen.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:09 schreef FdW het volgende:
Hoe krijg ik - voor de liefhebbers uiteraard - een Natasja foto uit mijn lap naar hier gecopuleerd?
Moet ik mijn zoon even langsturen,ik heb vanochtend de cursus afgerondquote:Op zondag 13 mei 2007 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil ik ook wel es weten wellicht is er een topic. Maar ik heb het nog niet onder de knie
bij mij ook, ik gewoon tegen mijn scherm te schreeuwen, tegen die hersenlozen typjes op het rode bed.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:13 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ze sommen nu alle goede daden van de onbaatzuchtige Natasia op. Van pindasoep maken tot het afruimen van de tafel.
Mijn frustratie bouwt zich op![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
J: Ik ga dooddddddddddd
Jajajaja Je had je primeur vandaag.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:15 schreef kybe het volgende:
[..]
Moet ik mijn zoon even langsturen,ik heb vanochtend de cursus afgerond![]()
Als het nou een Lieke, Nena of DansGodin Melissa-foto zou zijn, zou ik je met alle plezier helpen.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:09 schreef FdW het volgende:
Hoe krijg ik - voor de liefhebbers uiteraard - een Natasja foto uit mijn lap naar hier gecopuleerd?
... via http://tinypic.com ... dat gaat bij mij altijd verbazingwekkend snel...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:09 schreef FdW het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilgo had dus gewoon een bos bloemen op rekening van John de Mol moeten bestellen![]()
bij mij ookquote:Op zondag 13 mei 2007 23:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... via http://tinypic.com ... dat gaat bij mij altijd verbazingwekkend snel...
quote:
Laat maar ik wil niks uploadenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |