En dat terwijl ze hem altijd zo goed gevoed heeft... het ondankbare varkenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Japio zegt dat zijn moeder de tering kan krijgen.Niks bellen voor moederdag.
Beetje TE goed naar mijn idee..quote:Op zondag 13 mei 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat terwijl ze hem altijd zo goed gevoed heeft... het ondankbare varken![]()
Jaap is ook niet dom, slechts uitermate irritant en sociaal op kleuterniveauquote:Op zondag 13 mei 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Varkens zijn intilligene wezens over het algemeen
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:02 schreef KimiK het volgende:
Volgens Tasja zijn er geen naaktfoto's van haar gemaakt![]()
Hij heeft ooit eens gezegd dat de relatie tussen hem en zijn moeder slecht is.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat terwijl ze hem altijd zo goed gevoed heeft... het ondankbare varken![]()
Heerlijk hè, die onschuld... niet weten hoe PrintScreen werktquote:Op zondag 13 mei 2007 23:02 schreef KimiK het volgende:
Gehaktbalquote:Op zondag 13 mei 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Varkens zijn intelligente wezens over het algemeen
Nipple gatequote:Op zondag 13 mei 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
Natasja is blij dat er geen naaktfoto's van haar op het net circuleren. Hail Mary.
Dacht van wel, maar hoef ze niet te zien...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:02 schreef KimiK het volgende:
Zweedse nu in de pan en zijn erg slimquote:
Misschien kan iemand een mooie collage sturenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heerlijk hè, die onschuld... niet weten hoe PrintScreen werkt![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dacht van wel, maar hoef ze niet te zien...![]()
Als iemand een printer heeft die zulke afbeeldingen niet weigert...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:04 schreef KimiK het volgende:
[..]
Misschien kan iemand een mooie collage sturen![]()
Ben al blij dat m'n laptop het nog volhoudquote:Op zondag 13 mei 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als iemand een printer heeft die zulke afbeeldingen niet weigert...
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
Natasja vind dat ze een lekker zacht buikje heeft, en dankzij haar buikspieroefeningen heeft ze straks een wasbord.
Heb ik nog niet eerder gehoord bij hem... Maar mss doet hij het ook wel om Amanda te irriterenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je even het geluid hebt gehoord hoe Japio alles zit weg te smakken, dan hoef je voorlopig niks meer te eten.
[afbeelding]
Ze voelt zich zwaar gepasseerd en achtergesteld ivm met moederdag.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Ik weiger verder te luisteren naar dat absolute gelul van Natasja.Als iemand het over wil nemen , dank.
Ik heb vliegangstquote:Op zondag 13 mei 2007 22:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi nou ik ben weer terug van vakantie. Was geweldig op de uitdroging na en mensen laat ik je een tip geven niet voor je in het vliegtuig zit de dopjes in je oren doen want ik kreeg een fokking paniekaanval lol..echt bizar nog nooit gehad..schaamde me dood. Afijn wat is het huis lelijk geworden..verder niet echt iets bijzonders gemist behalve het ei op juf judith incident. Kok Marc blijkbaar toch nog camerageil.
Ze had van Wilgo gedacht dat hij daar aan zou denken??quote:Op zondag 13 mei 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
Ze baalt dat haar eigen gezin geen bloemen heeft gebracht. ZE voelt zich zwaar gepasseerd en in de steek gelaten.
Echt waar kolere wat een zijkwijf. Kut hoor het nu ook. Brian: Dat ze niet aan mamma Natas hebben gedachtquote:Op zondag 13 mei 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
Ze baalt dat haar eigen gezin geen bloemen heeft gebracht. ZE voelt zich zwaar gepasseerd en in de steek gelaten.
Wilgo had dus gewoon een bos bloemen op rekening van John de Mol moeten bestellenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:10 schreef Vandaag... het volgende:
Ze heeft tig dingen naar huis gestuurd (op kosten van DGK) en ze vindt het heeeel jammer dat mama Natas nu niets van hen heeft gekregen.![]()
Wil ik ook wel es weten wellicht is er een topic. Maar ik heb het nog niet onder de kniequote:Op zondag 13 mei 2007 23:09 schreef FdW het volgende:
Hoe krijg ik - voor de liefhebbers uiteraard - een foto uit mijn lap naar hier gecopuleerd?
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:09 schreef FdW het volgende:
Hoe krijg ik - voor de liefhebbers uiteraard - een Natasja foto uit mijn lap naar hier gecopuleerd?
Upload naar bijvoorbeeld www.photobucket.comquote:Op zondag 13 mei 2007 23:09 schreef FdW het volgende:
Hoe krijg ik - voor de liefhebbers uiteraard - een Natasja foto uit mijn lap naar hier gecopuleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |