En in het geval van Natasia ' kinduitschijter'quote:Op zondag 13 mei 2007 22:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
'Gelegenheidsverzorger' is meer correct
"Werpzeug"quote:Op zondag 13 mei 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
En in het geval van Natasia ' kinduitschijter'
Elke dagquote:Op zondag 13 mei 2007 22:35 schreef agter het volgende:
Moederdag...
Wanneer is het "kindjes-van-God-dag"?
Gelijk heeft hij. Beats rondhangen bij een stel randdebielen.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:35 schreef FdW het volgende:
Niels is nog een stapeltje rooitjes aan het scoren.![]()
Fokzeug is een meer gangbare term in deze branche.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fokzeug is een meer gangbare term in deze branche.
(Hoe toepasselijk!)
ja onder het mom van privezaken afhandelenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:36 schreef Lipsch het volgende:
Niels is terug, heeft achter even vrouw en kinderen mogen zien?
Lquote:Op zondag 13 mei 2007 22:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke gaat een BSOL bakken
[afbeelding]
Jouw invloed wordt steeds groter.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Het is in ieder geval de goede kleur geel.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Wacht even op Japio, dan vergaat de eetlust je wel.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:41 schreef Soury het volgende:
Blijven die gasten vreten. Ik krijg trek .. kom kilo's aan
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:41 schreef Soury het volgende:
Die trap zit jou toch wel erg dwars geloof ik .....quote:Op zondag 13 mei 2007 22:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Jouw invloed wordt steeds groter.
Eerst een gerecht naar je genoemd, en de trap straks in jouw kleur.![]()
Nee dat nou weer gelukkig (behalve dat sexgedeelte) nietquote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga je ook vaker mensen uitschelden en heb je ook vaker seks?
hij lijkt er niet vrolijker van gewordenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja onder het mom van privezaken afhandelen
* Charmian neemt nog een perenijsjequote:Op zondag 13 mei 2007 22:41 schreef Soury het volgende:
Hoebedoelu?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:44 schreef Borga het volgende:
Staat Nico daar nu met een vieze hoer in de keuken
Je hebt de smaak letterlijk en figuurlijk te pakken.quote:
Ja genoeg ga eten.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt de smaak letterlijk en figuurlijk te pakken.![]()
Ja krijg vaak de melding dat ik maar ff wat moet inschenken. Ben nu redelijk kachelquote:
Ikkequote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Lipsch het volgende:
Hoe kan iemand nou trek krijgen bij het zien van rul gebakken gehakt, kaal - gatverdamme.
Join the clubquote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja krijg vaak de melding dat ik maar ff wat moet inschenken. Ben nu redelijk kachel![]()
Para brodderquote:Op zondag 13 mei 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft wat Sudoku's gemaakt om Brian scherp te houden. 3e persoon er stug in blijven houden.
FOK! aanklagen dat je alcoholist bent geworden en DGK kun je aanklagen voor overgewicht. Je wordt rijkquote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja krijg vaak de melding dat ik maar ff wat moet inschenken. Ben nu redelijk kachel![]()
Gekruid gehaktquote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Lipsch het volgende:
Hoe kan iemand nou trek krijgen bij het zien van rul gebakken gehakt, kaal - gatverdamme.
Als je alcoholiste bent, hoef ik je niet meer.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
FOK! aanklagen dat je alcoholist bent geworden en DGK kun je aanklagen voor overgewicht. Je wordt rijk![]()
Hoi!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi nou ik ben weer terug van vakantie. Was geweldig op de uitdroging na en mensen laat ik je een tip geven niet voor je in het vliegtuig zit de dopjes in je oren doen want ik kreeg een fokking paniekaanval lol..echt bizar nog nooit gehad..schaamde me dood. Afijn wat is het huis lelijk geworden..verder niet echt iets bijzonders gemist behalve het ei op juf judith incident. Kok Marc blijkbaar toch nog camerageil.
Ik schenk nog een borrel in, niks mee mis hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 22:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Als je alcoholiste bent, hoef ik je niet meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |