Dan gaan we wel zoenenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Meisjes, niet zo schelden op elkaar.![]()
Oud ofzoquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef solara4 het volgende:
misschien is er iets met zijn oma, daar was toch iets mee
We gaan voor een real lesbo act........scoren scoren scoren...alles daarvoor....quote:
Dat slettebak waarschijnlijk toen ze uit gehoorafstand was waaschijnlijkquote:Op zondag 13 mei 2007 22:24 schreef noekje het volgende:
Brian: ben je tips?
Amanda: ja een beetje
Amanda loopt weg.
Brian: ssllettebak!
Held!
Net zoals Natas ... wat een heldenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat noemt Amanda SLETTEBAK, nadat ze uit het zicht is verdwenen, de held.
Kut je bent me voor.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat slettebak waarschijnlijk toen ze uit gehoorafstand was waaschijnlijk![]()
maar natuurlijk...quote:Op zondag 13 mei 2007 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat slettebak waarschijnlijk toen ze uit gehoorafstand was waaschijnlijk![]()
quote:
Shitquote:Op zondag 13 mei 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kut je bent me voor.![]()
edit, oh nee, was Noekje![]()
Zo gek is dat niet, het is ook een soap en nena was een voetbalvrouw/meisjequote:Op zondag 13 mei 2007 21:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En dat is dan weer uiterst typerend voor het wereld- en zelfbeeld van de VillaPsycho.
Het predikaat 'Moeder' is zo misplaatst.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:30 schreef noekje het volgende:
Natasia: ik ben een hele trotste moeder. Ik heb alles zelf gedaan.
Hoe kun je dat toch zeggen na vanmiddag? Ik snap dat echt niet.
Yep en hij is respect voor dove mensen aan het kweken want hij heeft gemerkt dat het heel raar is om alles in dolby te horenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Agossie... ligt Jaap weer zielig te zijn? Hij gaat zeker weer bijna dood
Ze heeft al 5jaar Wilgo.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:30 schreef noekje het volgende:
Natasia: ik ben een hele trotste moeder. Ik heb alles zelf gedaan.
Hoe kun je dat toch zeggen na vanmiddag? Ik snap dat echt niet.
Ja haar moeder was niet thuis ... Ze was helemaal nerveus om haar te bellen maar lukte niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Amanda ziet er een beetje down uit trouwens.
'Gelegenheidsverzorger' is meer correctquote:Op zondag 13 mei 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het predikaat 'Moeder' is zo misplaatst.
maar ook dat,'ik heb altijd zelf voor ze gezorgd etc.'quote:Op zondag 13 mei 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het predikaat 'Moeder' is zo misplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |