Vertel dan tenminste zelf ook even waar je aan bezig bent, hoe ver je bent, wat je doel is, etc.quote:
Als ik mijn huidige schema tot het einde weet vol te houden ga ik het zeker eens proberen. Lijkt me wel eens leuk om te doen en ben altijd wel in voor iets nieuws.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:44 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Mocht je binnenkort ergens op een mooi stukje lopen en je ziet niet veel troep liggen en 't weer is lekker en je denkt ik probeer 't eens, neem de eerste keer een *KLEIN* stukje! Er staat overal op de sites en in de artikelen 'langzaam opbouwen' maar ik heb sinds 't een aantal weken terug zo in het nieuws was al zo veel berichtjes & twitters en dergelijke gezien van hardlopers die toch meteen een aantal KM gingen lopen en onder de blaren zaten & hartstikke spierpijn hadden...
En dan is het ook nog afhankelijk van je hartslag ...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:47 schreef GotC het volgende:
Volgens Flappekz is het na ongeveer 45 min pas
Buiten sporten in de regenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:56 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
He bah!![]()
Eigenlijk was het gister mijn hardloop-dag. Maar ik was doodmoe omdat ik slecht had geslapen, en ik dacht, laat ik morgen gaan. Dan ben ik fitter en dan heb ik mijn verplichte 2 achtereenvolgende rustdagen op woensdag en donderdag genomen, in plaats van op vrijdag en zaterdag.
Maaaar nu liep ik vanochtend naar buiten voor mijn werk, blijkt het te regenen!!!![]()
Laat het alsjeblieft vanmiddag droog zijn.
Bleh. Ik sport liever moe als het droog is dan fit in de regen.quote:
Je lichaam heeft gewoon even een opstart periode nodig van ongeveer 20 minuten voordat je energie systemen efficiënt werken, normaal gesproken dus de warming up voordat je echt gaat lopen.quote:[b]Op donderdag 18 maart 2010 22:44 schreef Irien het volgende:[/b
Weet iemand van jullie wanneer en hoe je eigenlijk het beste vet verbrandt met hardlopen> Hoorde van een getrainde collega dat dat pas na een half uur is... viel tikkeltje tegen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:56 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
He bah!![]()
Eigenlijk was het gister mijn hardloop-dag. Maar ik was doodmoe omdat ik slecht had geslapen, en ik dacht, laat ik morgen gaan. Dan ben ik fitter en dan heb ik mijn verplichte 2 achtereenvolgende rustdagen op woensdag en donderdag genomen, in plaats van op vrijdag en zaterdag.
Als migraine-lijder zijnde kan ik daar beter mee uitkijken.. Scheer je toch eens weg hier! Ga hardlopen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
![]()
Van lopen krijg je juist energie. Van uitstel komt afstel.
wat een teleurstelling weer...![]()
Vanavond weer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:14 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Als migraine-lijder zijnde kan ik daar beter mee uitkijken.. Scheer je toch eens weg hier! Ga hardlopen!
Doe je wel rustig aan en voorzichtig ? Niet dat je geblesseerd raakt ofzo, hè ? Om het goed te maken moet je nog wel die les van gisteren morgen inhalen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:33 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Ikke ook. En wel 22 minuten, wel te verstaan.
Die van vanmiddag ís die van gisteren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:48 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Doe je wel rustig aan en voorzichtig ? Niet dat je geblesseerd raakt ofzo, hè ? Om het goed te maken moet je nog wel die les van gisteren morgen inhalen.
Lieve Sulley,quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:33 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
[..]
Zeker geen onzin. Runningsokken zijn naadloos en naar de voet gevormd. Daarnaast bestaan goede runningsokken uit alleen maar synthetische materialen zodat je voeten zo droog mogelijk blijven en de sokken goed ademen. Je kunt het verschil heel goed voelen als je een gewone sok aan hebt of een goede runningsok.
Zie jij dit een normale sok al doen? :
[ afbeelding ]
Oeps, het ging over de aanvulling. Een goede runningsok is dikker op de tenen en op de hak en zorgt ervoor dat daarom de schoen beter aansluit. Ik kan het verschil echt heel goed merken tussen een normale sok en een runningsok. En wat ik hierboven al had getypt helpt natuurlijk ook mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |