eetzequote:Op zondag 13 mei 2007 23:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
had vanmorgen en vanmiddag niks kunnen eten wegens een kater dus nu wel trek.. ga maar wat bammetjes fixen brbrb
Komtie dan he...quote:
ik ook niet... vandaag was sowieso wel redelijk kloon-vrij dacht ik....quote:Op zondag 13 mei 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hebbem niet voorbij zien komen vandaag....
ohja, want b&j is pauperijsquote:Op zondag 13 mei 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Echt Italiaans ijs (in Italië)
Kutkloon...quote:
Geen enkel topic is kloonvrij...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ook niet... vandaag was sowieso wel redelijk kloon-vrij dacht ik....
Ja, ik heb er ook niet zoveel gezien iddquote:Op zondag 13 mei 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ook niet... vandaag was sowieso wel redelijk kloon-vrij dacht ik....
Dat ja... Ik zit er nog steeds mee dattie mij uitmaakte voor alcoholistquote:
Ja, dat deed ie bij mij ook alquote:Op zondag 13 mei 2007 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ja... Ik zit er nog steeds mee dattie mij uitmaakte voor alcoholist
Ja, maar eer-ik en bierik houden het wat rellen betreft tenminste beheurlijk goed binnen de perkenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:44 schreef OA het volgende:
[..]
Geen enkel topic is kloonvrij...![]()
* mompelt eer-ik enzo...
Of was dat nou bij mij?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ja... Ik zit er nog steeds mee dattie mij uitmaakte voor alcoholist
Voorbeeldige user+kloon!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar eer-ik en bierik houden het wat rellen betreft tenminste beheurlijk goed binnen de perken
Deed papi Armoed dat of Miljonair?quote:
Die armoedige paupert noemde mij alcoholist iigquote:
De pot verwijt....quote:Op zondag 13 mei 2007 23:48 schreef Bierik het volgende:
[..]
Armoed...
die zat te zeiken dat wij alcoholisten waren
trusten bierikquote:
Dan wensch ik U vanaf hier een gans feijnen Nachtrust!!quote:
Jij ook een goedenacht!!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
Zo. De nachtploeg is gearriveerd, ik kan met een gerust hart gaan slapen
Welterusten
quote:
Dankje, spreek je morgen wel weer...quote:
Trusten OAquote:Op zondag 13 mei 2007 23:56 schreef OA het volgende:
Deze DagWacht blijft hier nog 4 minuten...![]()
Daarna doet de nacht zijn intrede en zwaait de NachtWacht de scepter!!![]()
Collega!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:49 schreef Sander170 het volgende:
Een hele goedeavond iedereen hier op Fok!.![]()
Zo de Nacht staat weer voor de deur, en de koffie ook,
we knallen deze nacht wel effe door.![]()
Haha.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:00 schreef Houniet het volgende:
ik ga vandaag geen koffie meer drinken
vandaag is het maandag, dus ik ga zeker koffie drinken
Nou dan wens ik jou een super fijne Nachtrust toe, slaap lekker vriend.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:00 schreef OA het volgende:
Koffieleuten,
Het is 00:00 uur. De maandag is officieel begonnen en het begin van de nacht is een feit!!![]()
Bij deze draag ik officieel de sleutel over aan de NachtWacht![]()
En welterusten!![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 00:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha.![]()
![]()
Daar zat ik ook al aan te denken, het is alweer maandag nu.![]()
Over het onderwerp koffie.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:03 schreef Houniet het volgende:
nou waar gaan we het over hebben [afbeelding]
quote:
weltrustenquote:Op maandag 14 mei 2007 00:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ben ook pitten, truste
Ik misschien ook wel, ik moet de nacht ff doorhalen. Ik heb gisteren gehoord dat de deadline voor een onderzoeksartikel, niet woensdag 15.00 uur is, maar morgen vandaag 15.00 uur isquote:Op maandag 14 mei 2007 00:09 schreef Sander170 het volgende:
Ik neem straks in ieder geval nog wel koffie.![]()
![]()
Alleen studie of ondertussen ook Fok!, je compenseert het zeg maar of niet ?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ben voor de studie bezig, dus zal wel een latertje worden
En geen koffie ooh.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik misschien ook wel, ik moet de nacht ff doorhalen. Ik heb gisteren gehoord dat de deadline voor een onderzoeksartikel, niet woensdag 15.00 uur is, maar morgen vandaag 15.00 uur is![]()
Dus ik ga straks een pot zetten denk ik!
En volop koffiedrinken.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:16 schreef Houniet het volgende:
de hele week weer werken, alleen kan wel elke dag uitslapen [afbeelding]
Ik Fok! er ook bij idd!quote:Op maandag 14 mei 2007 00:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Alleen studie of ondertussen ook Fok!, je compenseert het zeg maar of niet ?
Heul niet! Ik ben er ookquote:
Mooie compensatie vind ik dat.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik Fok! er ook bij idd!
[..]
Heul niet! Ik ben er ook
Maar geen onzin toch.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Houniet
[..]
Dit is een SC toch!
Nou idd! Heb je nog een bakkie staan voor mij vriend?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:39 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Waarvoor zou je hem eigenlijk aanzetten.![]()
Als je die saaie tv uitlaat wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou idd! Heb je nog een bakkie staan voor mij vriend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |