Paar jaar terug, toen NAC europees voetbal haalde, viel dat tegelijk met het Jazz festival.quote:
Kaartjes al in de pocket!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef Asics het volgende:
UWD !!!
Ik, de voetbalfan (...), had geen idee wat me overkwamquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:40 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Paar jaar terug, toen NAC europees voetbal haalde, viel dat tegelijk met het Jazz festival.
Toen is de stad volgestroomd met NAC supporters.
Was erg gezellig!
was leuk he, waar blijven de foto's?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik, de voetbalfan (...), had geen idee wat me overkwam
quote:
quote:
Hee hallo ja , er zijn nog wel toffe ICT-ers hoorquote:
Ow ja joh?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:27 schreef Dalamar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hee hallo ja , er zijn nog wel toffe ICT-ers hoor![]()
Ik zei toch: uitzonderingen daar gelaten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:27 schreef Dalamar het volgende:
Hee hallo ja , er zijn nog wel toffe ICT-ers hoor![]()
Dat zei je niet, maar tikte je in op je toetsenbordquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zei toch: uitzonderingen daar gelaten.
Ik wil er wel eens op vloeken. JD's pc dan. De mijne staat nog bij m'n oudjes.quote:
Aanvang eind 2007, gereed 2010-2011 meen ik. De gehele spoorzone-ombouw inclusief woningen, kantoren etc duurt nog wel tot 2020.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:30 schreef ghizzer het volgende:
Wanneer moet trouwens het hele station van Breda verbouwd zijn? En gaat de HSL ook in Breda stoppen?
De tijdwinst Amsterdam-Parijs zou nogal verloren gaan als dat ding telkens bij Lage Zwaluwe moest afbuigen naar hier.quote:
ah ok.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
2010 Station af geloof ik. En de HSL gaat hier wel stoppen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |