... biologisch is heel logisch...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben een onschuldig gesprek over flora en fauna en hij moet het weer ranzig maken![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij niet eens een gietertje nodig.... een vochtige omgeving is voldoende![]()
Ohhh bonsai, dus we moeten in het klein denken!!!!!quote:
Alles wat je kwijt wilt over geraniums hangend of staand mag je hier spuien.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welkom op de flora en fauna vereniging...![]()
Alleen de TT klopt dan niet meer....quote:Op zondag 13 mei 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Alles wat je kwijt wilt over geraniums hangend of staand mag je hier spuien.![]()
ik heb last van luis...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Alles wat je kwijt wilt over geraniums hangend of staand mag je hier spuien.![]()
dan moet je wel de TT veranderen...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:56 schreef Day het volgende:
Ah fijn! Hier ben ik wel welkom
Alleen ik heb niks met flora en fauna....ander onderwerp? Of maak ik dan gebruik van mijn macht?
Doe een gooi, misschien gaan we erin mee en misschien ook nietquote:Op zondag 13 mei 2007 23:56 schreef Day het volgende:
Alleen ik heb niks met flora en fauna....ander onderwerp? Of maak ik dan gebruik van mijn macht?
Ik weet amper een tulp van een roos te onderscheiden, waarom denk je dat ik het gespreksonderwerp heel subtiel deze kant op gedraaid heb?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:56 schreef Day het volgende:
dus van sex weet je alles van?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet amper een tulp van een roos te onderscheiden, waarom denk je dat ik het gespreksonderwerp heel subtiel deze kant op gedraaid heb?![]()
En verdomd, inmiddels weet ik ook hoe een geranium eruitziet![]()
Heb jij last van de luis of de luis van jou ???quote:
Don't mess with my TTquote:
Schat, niets is er mooier dan Moeder Natuur....quote:Op zondag 13 mei 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Don't miss with by TT![]()
Die klopte nog wel toen deze SC begon... je zorgt maar dat er aan het eind van deze SC een fatsoenlijker onderwerp is en er dus een betere TT kan komen voor de volgende SC![]()
Dan moeten we nog wel ff flink doorlullen. Maar ander onderwerp ehmmm dit misschienquote:Op zondag 13 mei 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Don't miss with by TT![]()
Die klopte nog wel toen deze SC begon... je zorgt maar dat er aan het eind van deze SC een fatsoenlijker onderwerp is en er dus een betere TT kan komen voor de volgende SC![]()
Oh fuck... nou word ik jaloers...... weer zo'n MILF die er kennelijk beter uitzietquote:Op zondag 13 mei 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schat, niets is er mooier dan Moeder Natuur....![]()
Is dat de nieuwe Rob Verlinde?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan moeten we nog wel ff flink doorlullen. Maar ander onderwerp ehmmm dit misschien![]()
![]()
[afbeelding]
... ik heb kabouters die in mijn tuin rond lopen... hoe kom ik daar vanaf?quote:
Oeh, RG in An Officer and a Gentleman....quote:Op maandag 14 mei 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan moeten we nog wel ff flink doorlullen. Maar ander onderwerp ehmmm dit misschien![]()
![]()
[afbeelding]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, de mooiste (blanke) man van deze wereld. En misschien ook wel van het heelal.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Hee, wat doen mijn kabouters in jouw tuin??quote:Op maandag 14 mei 2007 00:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik heb kabouters die in mijn tuin rond lopen... hoe kom ik daar vanaf?
[afbeelding]
Probeer dit eens:quote:Op maandag 14 mei 2007 00:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik heb kabouters die in mijn tuin rond lopen... hoe kom ik daar vanaf?
[afbeelding]
... verdomd, ik vond ze al zo jeuken...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb jij last van de luis of de luis van jou ???
[afbeelding]
Hallo?! Dat zijn mijn kabouters..... die had mijn ex gvd meegenomen toen ik hem eruitgezet had....quote:
ik zal het eens proberen, maar ze zijn moeilijk te grijpen met die optrekkende mist...quote:
Don't kill my gnomesquote:Op maandag 14 mei 2007 00:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik zal het eens proberen, maar ze zijn moeilijk te grijpen met die optrekkende mist...
Ik heb de kabouters gewoon bij me ex in zijn vuilniszak met kleding gepleurd toen ik hem eruit heb gezet. had geen zin om die krengen te verzorgen.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo?! Dat zijn mijn kabouters..... die had mijn ex gvd meegenomen toen ik hem eruitgezet had....
Dus ik ga ze wel ff halen bij Polo want ik miste ze al.
quote:Op maandag 14 mei 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo?! Dat zijn mijn kabouters..... die had mijn ex gvd meegenomen toen ik hem eruitgezet had....
Dus ik ga ze wel ff halen bij Polo want ik miste ze al.
... ik had al zo'n vermoeden...quote:Op maandag 14 mei 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee, wat doen mijn kabouters in jouw tuin??![]()
Duh... je moet ze ook zo trainen dat ze jou verzorgenquote:Op maandag 14 mei 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb de kabouters gewoon bij me ex in zijn vuilniszak met kleding gepleurd toen ik hem eruit heb gezet. had geen zin om die krengen te verzorgen.![]()
Thnx maar die zijn niet helemaal ehm... mijn typequote:Op maandag 14 mei 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Voor jou nieuwe kabouters Leandra
quote:Op maandag 14 mei 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeten? Dat is hem gvd zelf!!! Hoe kom jij nou weer aan een foto van mijn ex?!!
En verdomd, ook hier blijk jij weer over te kunnen meepratenquote:Op maandag 14 mei 2007 00:11 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een overgang....van geraniums en flora en fauna naar kabouters...![]()
... het internet staat er vol mee...quote:Op maandag 14 mei 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeten? Dat is hem gvd zelf!!! Hoe kom jij nou weer aan een foto van mijn ex?!!
En verrek dat is m ook....... had ik die foto nou maar eerder gehad...quote:Op maandag 14 mei 2007 00:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... het internet staat er vol mee...
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx maar die zijn niet helemaal ehm... mijn type![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |