Ja zover was ik ook al...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
We hebben het nog niet over jou...![]()
Dat doen we wel via PM![]()
Ja idd... maar ik vond dat ik dat toch ff met je moest delen, of had je het liever niet willen weten??quote:Op zondag 13 mei 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
Leandraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sjee heftig zeg die pm over mokumpje.
Nee ik ben heel blij dat ik het weet, sjee ik ga maar beetje afstand nemenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd... maar ik vond dat ik dat toch ff met je moest delen, of had je het liever niet willen weten??![]()
Ach, verder is het wel een goeie jongen hoor... maar dat zijn toch van die kleinigheidjes hè...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee ik ben heel blij dat ik het weet, sjee ik ga maar beetje afstand nemen![]()
Ik lees niets, weet niets en wil verder ook niets weten...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, verder is het wel een goeie jongen hoor... maar dat zijn toch van die kleinigheidjes hè...![]()
Je leest stiekem wel mee en stiekum wil je eigenlijk ook alles weten.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik lees niets, weet niets en wil verder ook niets weten...![]()
Ik PM je wel evenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik lees niets, weet niets en wil verder ook niets weten...![]()
Goh.. en ik maar denken dat je alleen met mij PMde, mooi is datquote:Op zondag 13 mei 2007 23:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Geef mij een half uurtje...de PM zit overvol...eerst legen..![]()
Wat een kapsones mannetje is het eigenlijk he!!!! Wat zullen we eens met hem doenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goh.. en ik maar denken dat je alleen met mij PMde, mooi is dat![]()
Doe geen moeite hoor, de neiging je een PM te sturen is spontaan verdwenen![]()
Waarschijnlijk kunnen we het beste niets doen... als we wel iets doen is de kans groot dat hij het nog lekker vindt ookquote:Op zondag 13 mei 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat een kapsones mannetje is het eigenlijk he!!!! Wat zullen we eens met hem doen![]()
![]()
Tja..... daar heb je wel een punt. We doen gewoon helemaal niets...... we laten hem in zijn sop gaar koken.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen we het beste niets doen... als we wel iets doen is de kans groot dat hij het nog lekker vindt ook![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat een kapsones mannetje is het eigenlijk he!!!! Wat zullen we eens met hem doen![]()
![]()
Idd.. ander onderwerp dus maarquote:Op zondag 13 mei 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja..... daar heb je wel een punt. We doen gewoon helemaal niets...... we laten hem in zijn sop gaar koken.![]()
Daar zit ze al jaren achter, dus die vraag moet geen probleem zijn...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd.. ander onderwerp dus maar![]()
Hoe staan jouw geraniums erbij dit seizoen??![]()
En hoe staan de jouwe erbij?? Die vraag moet ook geen probleem zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar zit ze al jaren achter, dus die vraag moet geen probleem zijn...![]()
Nouu heel eerlijk, ik heb er een aantal voor me verjaardag gehad in maart en moet zeggen ze zijn doodquote:Op zondag 13 mei 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd.. ander onderwerp dus maar![]()
Hoe staan jouw geraniums erbij dit seizoen??![]()
Ik heb vingerplanten IN huis en daar zit ik regelmatig achterquote:Op zondag 13 mei 2007 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar zit ze al jaren achter, dus die vraag moet geen probleem zijn...![]()
Sjezus, hadden ze er geen gieter bijgeleverd??quote:Op zondag 13 mei 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouu heel eerlijk, ik heb er een aantal voor me verjaardag gehad in maart en moet zeggen ze zijn dood![]()
![]()
Mijn geranium staat soms in volle bloei...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe staan de jouwe erbij?? Die vraag moet ook geen probleem zijn![]()
Wel een gieter gekregen, maar een soort van een een beetje vergeten water te geven enzoquote:Op zondag 13 mei 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, hadden ze er geen gieter bijgeleverd??
Hoe slordig![]()
Oh noemen mannen dat tegenwoordig zo!!!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn geranium staat soms in volle bloei...![]()
Net zo explosief als deze?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je ergste nachtmerrie....geraniums krijgen voor je verjaardag.......quote:Op zondag 13 mei 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouu heel eerlijk, ik heb er een aantal voor me verjaardag gehad in maart en moet zeggen ze zijn dood![]()
![]()
... met twee van die bolletjes eronder voor de kruisbestuiving...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
nee sorry, ik vind Hanggeraniums echt geweldig voor in de tuin. Maar ik kreeg normale geraniums en die haat ik.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je ergste nachtmerrie....geraniums krijgen voor je verjaardag.......![]()
[afbeelding]
Geen Pokon nodig hoor...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... met twee van die bolletjes eronder voor de kruisbestuiving...
Ja hoor, we hebben een onschuldig gesprek over flora en fauna en hij moet het weer ranzig makenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... met twee van die bolletjes eronder voor de kruisbestuiving...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |