Ja zover was ik ook al...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
We hebben het nog niet over jou...![]()
Dat doen we wel via PM![]()
Ja idd... maar ik vond dat ik dat toch ff met je moest delen, of had je het liever niet willen weten??quote:Op zondag 13 mei 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
Leandraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sjee heftig zeg die pm over mokumpje.
Nee ik ben heel blij dat ik het weet, sjee ik ga maar beetje afstand nemenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd... maar ik vond dat ik dat toch ff met je moest delen, of had je het liever niet willen weten??![]()
Ach, verder is het wel een goeie jongen hoor... maar dat zijn toch van die kleinigheidjes hè...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee ik ben heel blij dat ik het weet, sjee ik ga maar beetje afstand nemen![]()
Ik lees niets, weet niets en wil verder ook niets weten...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, verder is het wel een goeie jongen hoor... maar dat zijn toch van die kleinigheidjes hè...![]()
Je leest stiekem wel mee en stiekum wil je eigenlijk ook alles weten.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik lees niets, weet niets en wil verder ook niets weten...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |