abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49344127
Ga nou niet lopen zeiken over wat wel en niet mag.
iedereen weet wat (net) binnen de policy past dus houd je daar gewoon aan.
pi_49344530
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:28 schreef TwyLight het volgende:
Ga nou niet lopen zeiken over wat wel en niet mag.
iedereen weet wat (net) binnen de policy past dus houd je daar gewoon aan.
Nou ja, de policy is gewoon hypocriet, ik denk dat dat het punt is. Zo prijst FOK zelf het programma µTorrent aan op de Wiki met XP Musthaves, en via de zoekfunctie van dat programma kun je direct zoeken op een aantal grote torrentsites. Maar linkjes naar diezelfde sites zouden dan weer niet mogen. En sommige mensen hier schijnen te denken dat je zelfs de naam van die sites hier niet mag noemen, wat dan weer leidt tot allerlei inventieve (maar lachwekkende) alternatieve benamingen.
pi_49344595
ja maar met je gezeik over de policy rot je maar op naar een ander topic of opent er een in feedback maar niet hier.

oprotten.
pi_49346246
hmm, dit sucks.
zit nu op bit-hdtv maar daar zijn niet genoeg members dus je kan haast niks uploaden
  zondag 13 mei 2007 @ 23:06:07 #35
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_49347646
Ik wil gaan expirimenteren met bittorrent om downloads (legaal) aan te kunnen bieden. Nu wil ik dan ook een tracker opzetten + een seed. Zelf kon ik niet echt veel nuttigs vinden. Weet iemand een goeie link waar mee ik ken beginnen met nuttige info of desnoods een turotial hoe ik zoiets kan opzetten?
phluphy for president!
pi_49348940
quote:
Op zondag 13 mei 2007 23:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik wil gaan expirimenteren met bittorrent om downloads (legaal) aan te kunnen bieden. Nu wil ik dan ook een tracker opzetten + een seed. Zelf kon ik niet echt veel nuttigs vinden. Weet iemand een goeie link waar mee ik ken beginnen met nuttige info of desnoods een turotial hoe ik zoiets kan opzetten?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=setting+up+a+torrent+tracker&meta=
? lijken voldoende how-to's over te zijn?
  zondag 13 mei 2007 @ 23:47:55 #37
84926 WyriHaximus
pi_49349006
quote:
Op zondag 13 mei 2007 23:45 schreef mschol het volgende:

[..]

Hmmm dat ziet er beter uit dan mijn zoekpagingen eens kijken
phluphy for president!
pi_49349033
TL en demonoid for teh win.
  zondag 13 mei 2007 @ 23:59:47 #39
155616 Proximo
For god, king & country
pi_49349358
Demonoid vind ik niet zoveel meer voorstellen helaas

TL zit ik niet op, omdat ik me nooit heb kunnen inschrijven helaas, voor muziek voldoen de grote trackers wel maar erg snel is het allemaal niet..

Btw, ik gebruik Bitlord maar ik zie zelden mensen met dit programma, is Utorrent nou echt zoveel fijner, ik vond het niets bijzonders
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  maandag 14 mei 2007 @ 00:19:03 #40
84926 WyriHaximus
pi_49349891
quote:
Op zondag 13 mei 2007 23:45 schreef mschol het volgende:

[..]

En dan nog is er amper wa nuttigs tussen xD. Heel veel forum vragen, eens kijken of ik wat opd e gentoo forums kan vinden .
phluphy for president!
pi_49349949
Ik heb een tracker fout bij een van mijn files die ik wil uploaden, waardoor hij dus niet begint met downloaden. Is dit te omzeilen?
  maandag 14 mei 2007 @ 00:21:51 #42
84926 WyriHaximus
pi_49349965
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:21 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ik heb een tracker fout bij een van mijn files die ik wil uploaden, waardoor hij dus niet begint met downloaden. Is dit te omzeilen?
Wat is de fout?
phluphy for president!
  maandag 14 mei 2007 @ 00:34:23 #43
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_49350283
Ik gebruik nu al een jaar TorrentFlux op m'n Ubuntu server en ik vind het nog steeds ideaal Veel relaxter dan torrents op m'n eigen computer leechen/seeden.
  maandag 14 mei 2007 @ 00:38:15 #44
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_49350372
quote:
Op zondag 13 mei 2007 23:59 schreef Proximo het volgende:

Btw, ik gebruik Bitlord maar ik zie zelden mensen met dit programma, is Utorrent nou echt zoveel fijner, ik vond het niets bijzonders
Bijzonder is het inderdaad niet nee, het heeft gewoon de basis functies die je van een client mag verwachten. Maar vergeleken met Azureus was het echt een verademing hoe weinig geheugen en CPU uTorrent in gebruik nam...
pi_49352307
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:21 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Als je van een private tracker wil downloaden waar je niet lid bent, nee.
pi_49352308
µTorrent is echt wel het ultieme torrent programma vind ik, jammer dat die niet voor OS X is maar hij heeft echt alle functies die je wil hebben, en meer.
  maandag 14 mei 2007 @ 09:06:01 #47
122997 zquing
Drama Junk
pi_49353356
ik mis opzich wel een search functie voor de gedownloade torrents, mischien moet ik gewoon al mn torrents labelen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_49353584
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:34 schreef Tijn het volgende:
Ik gebruik nu al een jaar TorrentFlux op m'n Ubuntu server en ik vind het nog steeds ideaal Veel relaxter dan torrents op m'n eigen computer leechen/seeden.
Heb het toevallig vorige week geinstalleerd Echt ideaal, kan ik ook vanaf m'n werk dingen thuis downloaden
pi_49353689
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:21 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Wat is de fout?
Ik zal straks thuis even kijken wat de fout is.
pi_49358622
quote:
Op maandag 14 mei 2007 06:20 schreef TwyLight het volgende:
µTorrent is echt wel het ultieme torrent programma vind ik, jammer dat die niet voor OS X is maar hij heeft echt alle functies die je wil hebben, en meer.
Transmission is heel goed, alleen mist nog twee opties:

- instellen hoeveel connecties je wilt hebben. Nu wil het internet wel eens uitvliegen bij mij terwijl ik dat met azureus nooit heb.

- je kan aangeven welke files je wilt downloaden. Soms wil ik eerst bijv een sample downloaden van een film. Nu worden alle bestanden gedownload.

Als die twee opties ingebouwd worden dan heb je een waardig mac alternatief voor utorrent.
pi_49359491
quote:
Op zondag 13 mei 2007 22:25 schreef TwyLight het volgende:
hmm, dit sucks.
zit nu op bit-hdtv maar daar zijn niet genoeg members dus je kan haast niks uploaden
Het gaat prima hoor, al m'n torrents zitten boven de 1.0 qua ratio daaro.. gewoon ffies laten staan, gaat prima..
En ja, niet zoveel members als andere communities idd, maar ik vind de kwaliteit er altijd prima, en de regels zijn ook wel redelijk relaxed
edit: duik trouwens meteen bovenop nieuwe afleveringen van populaire series zoals heroes en gray's anatomy enzo, die seeden best lekker.. of gewoon populaire films
pi_49359635
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:53 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Nog beter:
Geen links naar torrents, trackers en andere sites die torrents aanbieden.

In de OP gezet.
Zelfde regels als het usenet topic.
pi_49369102
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:44 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

In de OP gezet.
Zelfde regels als het usenet topic.
dan moet je het wel goed doen hè

ik heb nog een vraagje: ik heb nu torrents van een bekende site waar je een code voor moet hebben( begint en eindigt op een D ). Maar nu download ik niet zo snel . Ik haal maximaal 50 kb/s met uitschieters naar 80-100 kb/s. De upload blijft wel steeds constant, ongeveer 50 kb/s.
Kan dat niet veel sneller ? Ik heb steeds torrents gekozen die wel aardig wat seeders hebben.
pi_49370327
quote:
Op maandag 14 mei 2007 16:29 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

ik heb nog een vraagje: ik heb nu torrents van een bekende site waar je een code voor moet hebben( begint en eindigt op een D ). Maar nu download ik niet zo snel . Ik haal maximaal 50 kb/s met uitschieters naar 80-100 kb/s. De upload blijft wel steeds constant, ongeveer 50 kb/s.
Kan dat niet veel sneller ? Ik heb steeds torrents gekozen die wel aardig wat seeders hebben.
Wees blij dat het niet zo snel gaat in het begin, kun je ook je ratio niet ineens verkloten.. maargoed, ben je connectable enzo? (poort in je firewall open e.d.)..
pi_49370538
quote:
Op maandag 14 mei 2007 16:29 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Ja dat komt omdat je op demonoid zit (namen mogen best genoemd worden, geen directe links)

dat is gewoon een verneukte site omdat een tijd geleden hun systeem kapot was en er nu allemaal leechers zitten.
pi_49370630
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:15 schreef magnifor het volgende:

[..]

Transmission is heel goed, alleen mist nog twee opties:

- instellen hoeveel connecties je wilt hebben. Nu wil het internet wel eens uitvliegen bij mij terwijl ik dat met azureus nooit heb.

- je kan aangeven welke files je wilt downloaden. Soms wil ik eerst bijv een sample downloaden van een film. Nu worden alle bestanden gedownload.

Als die twee opties ingebouwd worden dan heb je een waardig mac alternatief voor utorrent.
Transmission is inderdaad ideaal, eerst was die nog verbannen van veel sites maar dat is nu opgelost.

Wat ik nog mis is inderdaad 1) het aantal connecties, 2) kiezen welke files je wil downloaden.
3) prioriteit geven aan een torrent (dat 1 torrent dus zoveel speed mag gebruiken als die kan)
4) rss met mogenlijkheid 'filters' in te stellen dat als er in de rss bijvoorbeeld staat *24* (* = wildcard) dat die dan alles met 24 in de naam automatisch download
pi_49370668
3 en 4 zijn opties die imo nog kunnen wachten.

1 en 2 zijn belangrijker.

Wat ook nog leuk zou zijn is een webinterface. Kan je van buitenaf je torrents beheren enzo.
pi_49370670
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:02 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Wees blij dat het niet zo snel gaat in het begin, kun je ook je ratio niet ineens verkloten.. maargoed, ben je connectable enzo? (poort in je firewall open e.d.)..
Weet ik niet, maar ik heb gewoon windows firewall... internetten doe ik niet via een router, dus zouden alle poorten toch open moeten staan?
pi_49370707
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:09 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ja dat komt omdat je op demonoid zit (namen mogen best genoemd worden, geen directe links)

dat is gewoon een verneukte site omdat een tijd geleden hun systeem kapot was en er nu allemaal leechers zitten.
Dus ik kan beter via torrentz downloaden?
pi_49370719
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:13 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar ik heb gewoon windows firewall... internetten doe ik niet via een router, dus zouden alle poorten toch open moeten staan?
Lijkt me wel ja, en de meeste torrent-clients prikken automatisch een gaatje in de windows firewall om erdoor te kunnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')