FOK!forum / Gaming / [Wii] Super Smash Brothers Brawl
depaxzondag 13 mei 2007 @ 19:37
bijdehandzondag 13 mei 2007 @ 19:51
lijkt me super gaaf! ik heb nog nooit een deel gespeeld
Ludacrisszondag 13 mei 2007 @ 20:03
Ik heb hoge verwachtingen voor dit spel. Heb de versie op de gamecube helemaal leeg gespeelt zo meesterlijk vond ik hem. Veel nieuwe charaters, levels enzovoort. Gaat leuk worden vooral vanwege de nieuwe gameplay
King_of_cubesmaandag 14 mei 2007 @ 09:12
Jammer dat er niks nieuws op staat.
depaxdinsdag 15 mei 2007 @ 09:51
het is zover:
over 7 dagen gaat de nieuwe site live in japan:
http://www.smashbros.com/
King_of_cubesdinsdag 15 mei 2007 @ 10:13
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:51 schreef depax het volgende:
het is zover:
over 7 dagen gaat de nieuwe site live in japan:
http://www.smashbros.com/
Tof! Hopen dat ze dan ook wat nieuwe info vrijgeven.
EvilMarcdinsdag 15 mei 2007 @ 11:46
Moet Brawl hebben...
Honkydinsdag 15 mei 2007 @ 13:21
Wat is de toegevoegde waarde tov de NGC versie die imo al perfect beeld en geluid had? allen die nieuwe specials en misschien nieuwe mannetjes?
RaymanNLdinsdag 15 mei 2007 @ 13:23
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:21 schreef Honky het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde tov de NGC versie die imo al perfect beeld en geluid had? allen die nieuwe specials en misschien nieuwe mannetjes?
Online.
RaymanNLdinsdag 15 mei 2007 @ 13:40
Oké, nieuwe verse geruchten:

-Nieuwe character in Brawl: Tingle
-er komt een cube en een Wii versie (Wii versie heeft apparte controlls)
-Als de brawl site online komt ( over 7 dagen dus), dan word de releasedate van de game bekend gemaakt

Oké Gerucht nummer 2 geloof ik voor geen meter De gamecube is dood, en er komen geen games meer voor uit. Als je ook alleen al kijkt naar hoeveel cube zelda TP's er blijven liggen in de winkel, weet je al genoeg
WjeroneWdinsdag 15 mei 2007 @ 14:03
Kan haast niet wachten.

Brawl
Aufruhrwoensdag 16 mei 2007 @ 17:43
brawl
Aufruhrwoensdag 16 mei 2007 @ 17:44
Deze zal ik absoluut kopen. Het enige wat ik jammer vind is dat de controllers nog zo duur zijn.
Ik hoop dan ook dat deze snel in prijs zullen dalen
King_of_cubeswoensdag 16 mei 2007 @ 18:49
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:44 schreef Aufruhr het volgende:
Deze zal ik absoluut kopen. Het enige wat ik jammer vind is dat de controllers nog zo duur zijn.
Ik hoop dan ook dat deze snel in prijs zullen dalen
Gelukkig heb ik mijn GameCube inc. 2 controllers nog.
Brave_Sir_Robinwoensdag 16 mei 2007 @ 19:50
Waarom zou ik dit spel moeten halen?
PaRoDiUzZwoensdag 16 mei 2007 @ 20:01
Mooizo, als er echt een cube-versie (naar europa) komt, reserveer ik mn opgespaarde platenbonnen wel voor een PS3
RaymanNLwoensdag 16 mei 2007 @ 20:06
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mooizo, als er echt een cube-versie (naar europa) komt, reserveer ik mn opgespaarde platenbonnen wel voor een PS3
Nou, ik geloof het echt voor geen meter
King_of_cubeswoensdag 16 mei 2007 @ 20:08
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mooizo, als er echt een cube-versie (naar europa) komt, reserveer ik mn opgespaarde platenbonnen wel voor een PS3
Waarom zou je een Cube versie kopen als je het spel online op de Wii kunt spelen?
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Waarom zou ik dit spel moeten halen?
Omdat de smash games altijd heel erg tof zijn. Heb je er ooit al eens een gespeeld?
PaRoDiUzZwoensdag 16 mei 2007 @ 20:08
ik koop sowieso geen SSBB als het niet met de 'classic'/NGC controller te spelen is.
King_of_cubeswoensdag 16 mei 2007 @ 20:09
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik koop sowieso geen SSBB als het niet met de 'classic'/NGC controller te spelen is.
Het is sowieso met één van de twee te spelen.
PaRoDiUzZwoensdag 16 mei 2007 @ 20:10
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Waarom zou je een Cube versie kopen als je het spel online op de Wii kunt spelen?
Omdat ik niet echt om al dat online gedoe geef, vind het een leuke serie om te MPen met een paar vrienden en bier enzo, maar dat online gedeelte kan mij dus gestolen worden.
Roiwoensdag 16 mei 2007 @ 20:11
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Waarom zou je een Cube versie kopen als je het spel online op de Wii kunt spelen?
[..]
Super Smash online spelen lijkt me vrij triest. Dat moet je gewoon met vrienden doen.
King_of_cubeswoensdag 16 mei 2007 @ 20:36
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Omdat ik niet echt om al dat online gedoe geef, vind het een leuke serie om te MPen met een paar vrienden en bier enzo, maar dat online gedeelte kan mij dus gestolen worden.
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:11 schreef Roi het volgende:

[..]

Super Smash online spelen lijkt me vrij triest. Dat moet je gewoon met vrienden doen.
Of online leuk is is natuurlijk heel persoonlijk, mij lijkt het zeker een leuke extra.
EleQusionvrijdag 18 mei 2007 @ 02:57
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:11 schreef Roi het volgende:
Super Smash online spelen lijkt me vrij triest. Dat moet je gewoon met vrienden doen.
Of, je speelt het online met vrienden
depaxdinsdag 22 mei 2007 @ 07:01
nintendo power meld dat als de site vandaag live gaat er een developer blog op komt.
depaxdinsdag 22 mei 2007 @ 08:56
site is live! *kwijl*





depaxdinsdag 22 mei 2007 @ 09:01
mensen voor de muziek:
quote:
Name Works
Akihiro Honda
(Konami Digital Entertainment Co., Ltd.) Metal Gear Solid 4
Guns Of The Patriots /
Metal Gear Solid Portable OPS
Arata Iiyoshi Pokémon Mystery Dungeon /
beatmania II DX
Asuka Ohta (Nintendo) New Super Mario Bros. /
Yoshi Touch&Go
Hajime Wakai (Nintendo) Pikmin series / Star Fox series
Jun Fukuda
(grasshopper manufacture inc.) killer7 / contact
Kazumi Totaka (Nintendo) Animal Crossing series /
Yoshi series
Keigo Ozaki
(GAME ARTS Co.,Ltd.) PROJECT SYLPHEED
Kenichi Okuma Melty Lancer series /
Welcome to Pia Carrot!! 3
Kenji Ito ROMANCING SAGA series /
CULDCEPT SAGA
Kenji Yamamoto (Nintendo) Super Metroid /
Metroid Prime series
Kentaro Ishizaka
(HAL Laboratory, Inc.) -
Koji Hayama Cho Aniki / Ape Escape 2
Koji Kondo (Nintendo) Super Mario Bros. series /
The Legend of Zelda series
Masaaki Iwasaki MOTHER3 / Chelnov (Genesis)
Masafumi Takada
(grasshopper manufacture inc.) killer7 / GOD HAND
Masato Kouda Monster Hunter / Devil May Cry
Michiko Naruke Wild Arms series
Minako Hamano (Nintendo) Metroid Fusion
Motoi Sakuraba Golden Sun series /
Mario Golf & Tennis series
Noriyuki Iwadare GRANDIA series
Ryoji Yoshitomi (Nintendo) WarioWare, Inc. : Mega Microgame$!
Seiji Momoi METEOS / The Glory of Hercules III - The Silence of Gods
Shogo Sakai
(HAL Laboratory, Inc.) Super Smash Bros. Melee /
MOTHER3
Shota Kageyama Luminous Arc
Takahiro Nishi
(GAME ARTS Co.,Ltd.) GRANDIA series /
PROJECT SYLPHEED
Tomoko Sasaki (TOKIOHEIDI) NiGHTS
Toru Minegishi (Nintendo) The Legend of Zelda: Twilight Princess
Toshiyuki Sudo (Nintendo) Everybody Votes Channel
Tsukasa Masuko Star Force / Magical Starsign
Yasufumi Fukuda Kamaitachi no Yoru 2
Yasunori Mitsuda
(PROCYON STUDIO CO., LTD.) CHRONO TRIGGER / XENOGEARS
Yoko Shimomura Kingdom Hearts series
Yuka Tsujiyoko Fire Emblem series
Yusuke Takahama
(TARGET ENTERTAINMENT INC.) Digital Pinball series
Yutaka Iraha
(GAME ARTS Co.,Ltd.) SYLPHEED series
Yuzo Koshiro (ANCIENT) ActRaiser / Street of Rage
Honkydinsdag 22 mei 2007 @ 09:38
Het ziet er niet echt zoveel beter dan SSBM uit.
RaymanNLdinsdag 22 mei 2007 @ 09:47
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:38 schreef Honky het volgende:
Het ziet er niet echt zoveel beter dan SSBM uit.
Juist wel

Dit is trouwens ook tof:

edit: lama, werkt niet
King_of_cubesdinsdag 22 mei 2007 @ 10:29
Ik had grote onthullingen over Brawl verwacht. Dit valt een beetje tegen imho.
RaymanNLdinsdag 22 mei 2007 @ 10:32
De dag is nog niet voorbij
depaxdinsdag 22 mei 2007 @ 10:56
Roy in het nieuws artikel zeg je wekelijks dit is niet waar.
Het is elke Weekdag dus elke dag ( weekday) das toch een groot verschil.
TaLoN.NLdinsdag 22 mei 2007 @ 17:48
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 08:56 schreef depax het volgende:
site is live! *kwijl*

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeps, heb ik net een topic geopend, was het al bekend.
Die game gaat echt wreed worden, die op de N64 en de Cube zijn ook super.
King_of_cubesdinsdag 22 mei 2007 @ 18:31
Gaat de site vandaag eigenlijk nog geupdate worden?
depaxdinsdag 22 mei 2007 @ 19:23
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef King_of_cubes het volgende:
Gaat de site vandaag eigenlijk nog geupdate worden?
elke japanse dag en die is morge vroeg pas afgelopen dus nee.
Misschien na het event.
GGMMdinsdag 22 mei 2007 @ 20:52
het is 12uur s'nachts in japan om 5uur s'middags bij ons, zal dus tussen 17:00 - 5:00 plaatsvinden, dinsdag t/m zaterdag dus. ben benieuwd wat ze morgenochtend laten zien. Er wordt ook gehoopt op een nieuwe trailer op het event.
depaxdinsdag 22 mei 2007 @ 23:44
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef GGMM het volgende:
het is 12uur s'nachts in japan om 5uur s'middags bij ons, zal dus tussen 17:00 - 5:00 plaatsvinden, dinsdag t/m zaterdag dus. ben benieuwd wat ze morgenochtend laten zien. Er wordt ook gehoopt op een nieuwe trailer op het event.
er is een embargo op alles van het event tot waarschijnlijk zelfs vrijdag dus reken maar nergens op tot vrijdag
depaxwoensdag 23 mei 2007 @ 11:11
een update dit keer character foto's ziet het er goed uit hoor !
mario:




link:



Mr.Noodlewoensdag 23 mei 2007 @ 17:56
Ligt het aan mij of heet dat Engelen karakter niet oorspronkelijk Kid Icarus ipv Pit

http://www.smashbros.com/en_us/movies/movie02.html
depaxwoensdag 23 mei 2007 @ 18:04
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ligt het aan mij of heet dat Engelen karakter niet oorspronkelijk Kid Icarus ipv Pit

http://www.smashbros.com/en_us/movies/movie02.html
volgens mij zijn het kid en pit.
#ANONIEMwoensdag 23 mei 2007 @ 18:08
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ligt het aan mij of heet dat Engelen karakter niet oorspronkelijk Kid Icarus ipv Pit

http://www.smashbros.com/en_us/movies/movie02.html
pit is de main character in het spel kid icarus...
De_Brandweerwoensdag 23 mei 2007 @ 19:05
Naast Docter Mario zit er dit keer ook een Waterhoofd Mario in als character?
stefmanswoensdag 23 mei 2007 @ 19:37
Brawl
depaxdonderdag 24 mei 2007 @ 09:44
en weer een update dit keer een item:
quote:
The Gooey Bomb is a bomb that adheres to most things. It's an explosive encased in a gummy goo.
It's a little different from a Motion Sensing Bomb in the sense that it can attach itself not only to the terrain, but also to opponents.


quote:
However, it's possible to get a Gooey Bomb that's stuck to you to stick to someone else.
Touching someone as you pass by may very well cause it to migrate when you least expect it!
Honkydonderdag 24 mei 2007 @ 11:16
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ligt het aan mij of heet dat Engelen karakter niet oorspronkelijk Kid Icarus ipv Pit

http://www.smashbros.com/en_us/movies/movie02.html
Pit heette Kid Icarus in Captain N. Voor mij is dat ook nog steeds de echte:
Mr.Noodledonderdag 24 mei 2007 @ 13:37
Verder die muziek van Smashing.. Live! door het New Japan Philharmonic Orchestra is wel geweldig, heel veel nummers van de Super Smash Bros Stages in orchestraal vertaald.

Gewoon googlen en je zult vinden..
depaxvrijdag 25 mei 2007 @ 09:14
en de volgende reeks: dft keert character Pit.


depaxmaandag 28 mei 2007 @ 10:48
tis alweer de werkweek dus hier is weer een update
Dit keer wat meer pit uitgediept met 2 van de 4 ( 5 als je super smash meetelt ) speciale move.
<Normal Special Move: Palutena Arrow>

Als hij vuurt kan de pijl gestuurd worden. Pijl gaat zo snel als het licht dus je moet veel oefenen hem te kunnen sturen.


<Up Special Move: Wings of Icarus>
Als pit valt kan hij zichzelf opvangen. Door even te vliegen.

King_of_cubesmaandag 28 mei 2007 @ 10:52
quote:
Op maandag 28 mei 2007 10:48 schreef depax het volgende:
tis alweer de werkweek dus hier is weer een update
Dit keer wat meer pit uitgediept met speciale move.
<Normal Special Move: Palutena Arrow>
[afbeelding]
Als hij vuurt kan de pijl gestuurd worden. Pijl gaat zo snel als het licht dus je moet veel oefenen hem te kunnen sturen.
[afbeelding]

<Up Special Move: Wings of Icarus>
Als pit valt kan hij zichzelf opvangen. Door even te vliegen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Shit! Ik hoopte dat ze Snake zouden onthullen.
neo2000maandag 28 mei 2007 @ 12:12
Ziet er grafisch ook wel wreedjes uit..
depaxdinsdag 29 mei 2007 @ 11:51
en de update van vandaag:
Super Smash.
Dit keer de Mario Final: ( Extreem leuk)




Wat heb je er voor nodig:
Een smash ball die dus random in het spel komen en je dus kan gebruiken.

depaxwoensdag 30 mei 2007 @ 09:31
en weer een update dit keer het wapen super scope:
Nieuw is dat je kan bewegen(springen) en schieten tegelijk zoals warrio laat zien.


Pronkwoensdag 30 mei 2007 @ 09:53
Is het al bekend gemaakt of dit spel online gaat?
depaxwoensdag 30 mei 2007 @ 13:18
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:53 schreef Pronk het volgende:
Is het al bekend gemaakt of dit spel online gaat?
ja dat gaat ie.
Pronkwoensdag 30 mei 2007 @ 13:28
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:18 schreef depax het volgende:

[..]

ja dat gaat ie.
MooiMooiMooi, dan komt deze game op de launchdag in mijn bezit.
linebearwoensdag 30 mei 2007 @ 14:05
wanneer komt ie in Nederland !?
De_Brandweerwoensdag 30 mei 2007 @ 14:07
juni 2008
depaxdonderdag 31 mei 2007 @ 11:09
en weer een update
Dit keer een nieuw wapen firecracker: net als super scope kan je hier ook mee lopen en schieten.

als je hem op pakt gaat hij een hele tijd vuurwerk afschieten.



Daarnaast kan je richten met de controle stick:
GGMMdonderdag 31 mei 2007 @ 14:00
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:07 schreef De_Brandweer het volgende:
juni 2008
D'r is nog helemaal niks bevestigd.
King_of_cubesdonderdag 31 mei 2007 @ 16:15
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:07 schreef De_Brandweer het volgende:
juni 2008


Dat zou echt zwaar kut zijn.
depaxvrijdag 1 juni 2007 @ 00:27
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]



Dat zou echt zwaar kut zijn.
hij zei maar wat 2007 is zeker in us en jp
maar eu staat er nog niet bij.
hopelijk ook 2007.
De_Brandweervrijdag 1 juni 2007 @ 00:39
Metroid zou ook een launchgame zijn. En nu komt die een jaar later. Ik durf mijn HDtv erom te verwedden dat Smash Bros pas in 2008 in us uit is.
depaxvrijdag 1 juni 2007 @ 06:39
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 00:39 schreef De_Brandweer het volgende:
Metroid zou ook een launchgame zijn. En nu komt die een jaar later. Ik durf mijn HDtv erom te verwedden dat Smash Bros pas in 2008 in us uit is.
nee hij staat op de lijst voor 2007 en was confirmed voor 2007.
King_of_cubesvrijdag 1 juni 2007 @ 09:11
Nieuwe map onthuld:
Delfino plaza



De map verandert constant en je zult zelfs het luchtruim kiezen.

Na de landing wordt het een"normale map".
depaxvrijdag 1 juni 2007 @ 11:05
je was me voor ik had examen ( ms 70-290) ben blij dat ik niet alleen ben in dit King
en ziet er weer goed uit.
Ik pak wel meeste de grotere versie ( door er op te klikken die zien er nog beter uit,
GGMMvrijdag 1 juni 2007 @ 13:27
Ik kan niet wachten, duurt nog zo'n 6maanden
GGMMzaterdag 2 juni 2007 @ 17:02

Je zit op dit plaatje duidelijk dat er ook nog platformen staan bij de zon in het midden van het eiland, daar zul je dus ook gaan vechten
Hellrazorzaterdag 2 juni 2007 @ 19:08
ziet er gruwlijk uit
The-Brahma-Bullzaterdag 2 juni 2007 @ 19:11
De nieuwe items en specials zien er vet uit zeg
Slein83zondag 3 juni 2007 @ 20:32
Ben benieuwd naar Snake, wat hij voor moves heeft
depaxmaandag 4 juni 2007 @ 09:05
en weer een update dit keer muziek:
Composition Supervisor: Kazumi Totaka
Arrangement Supervisor: Masafumi Takada
• The copyright for this music is held by Nintendo.
• Check your volume settings.

This is a new arrangement of the ending song from Yoshi’s Story.

Hang on a second.

Is it really fair to play Yoshi’s voice at that moment?

It’s enough to make a guy cry at the end.

http://www.smashbros.com/en_us/music/images/sound070604a.swf
depaxdinsdag 5 juni 2007 @ 11:19
en de update van vandaag:
GOTTA CATCH EM ALL yup we gaan met pokemons vechten in brawl.




Latzdinsdag 5 juni 2007 @ 11:25
Deze game is zo gruwelijk vet online, kan echt niet wachten.
The-Brahma-Bulldinsdag 5 juni 2007 @ 14:01
Ah de pokeball was altijd wel leuk. Maar had liever nog een nieuwe wapen gezien.
GGMMdinsdag 5 juni 2007 @ 16:00
We zien een nieuwe pokémon:



King_of_cubesdinsdag 5 juni 2007 @ 17:19
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ah de pokeball was altijd wel leuk. Maar had liever nog een nieuw wapen character gezien.
depaxwoensdag 6 juni 2007 @ 12:31
en weer een update : recovering:
Als je valt kan je door een super sprong weer terug komen:



Honkywoensdag 6 juni 2007 @ 13:40
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:31 schreef depax het volgende:
en weer een update : recovering:
Als je valt kan je door een super sprong weer terug komen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat hadden we al in SSB:P
depaxwoensdag 6 juni 2007 @ 14:00
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:40 schreef Honky het volgende:

[..]

dat hadden we al in SSB:P
ja, maar niet zo mooi
depaxdonderdag 7 juni 2007 @ 10:39
de nieuwe update: Kirby en pickachu







EleQusiondonderdag 7 juni 2007 @ 11:56
Eindelijk weer eens wat characters
depaxvrijdag 8 juni 2007 @ 09:10
De laatste van de week en de leukste:
Controle methodes: Je kan dus elke controller gebruiken die op de wii kan.
En er wordt motion sensing gebruikt met de mote.
De gamecube controller wordt aangeraden. Gamecube controller verkoop zal stijgen
disjfavrijdag 8 juni 2007 @ 09:55
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:10 schreef depax het volgende:
De gamecube controller wordt aangeraden. Gamecube controller verkoop zal stijgen
Alleen geen winkel meer die ze verkoopt Eindigen mensen met crappy fake GC controllers.

Nouja, ik zou hem toch eerst proberen met de mote dus iig niet zo`n groot probleem.
Young_Davidvrijdag 8 juni 2007 @ 10:08
Volgens mij gaan ze de cube controller weer opnieuw uitbrengen
GGMMvrijdag 8 juni 2007 @ 12:53
Ik hoop dat de Classic controller ook gewoon normaal werkt, zitten immers evenveel knoppen op als de gamecube controller.
heb wel GC controllers, maar 3 waarvan 1ntje er bijna uit elkaar valt
King_of_cubesvrijdag 8 juni 2007 @ 13:12
Ik kan mijn GameCube controllers gebruiken.
Tomassomaandag 11 juni 2007 @ 09:43

Fox is just one of many so-called speed characters. His costume has been completely updated, so he?s full of fighting spirit.

Run! Fly! Move boldly! For such moves are the essence of Fox!



depaxmaandag 11 juni 2007 @ 10:43
hij ziet er zo geweldig uit.
Annemaandag 11 juni 2007 @ 11:01
Iemand heeft hier een TR geplaatst met de vraag of ik de TT wat duidelijker wil maken en dat het om updates gaat. Wat zou dan een betere TT zijn?
#ANONIEMmaandag 11 juni 2007 @ 11:07
Fox ziet er goed uit.
Young_Davidmaandag 11 juni 2007 @ 11:38
Gewoon woordje scan weghalen en je hebt een centraal topic
Maisnondinsdag 12 juni 2007 @ 01:20
tvp, Smash Bros
Honkydinsdag 12 juni 2007 @ 08:24
Fox ziet er wel cooler uit.
depaxdinsdag 12 juni 2007 @ 09:46
nieuwe update:
Joshi Island: (met seizoens veranderingen!!)
Shy Guys often make guest appearances, and the Support Ghost can appear suddenly, aiding players on occasion.



Young_Daviddinsdag 12 juni 2007 @ 09:58
Yoshi island is cool, de 3D karakters zijn cool ... maar de combinatie van beide is lelijk.
De_Brandweerdinsdag 12 juni 2007 @ 09:58
Dat level ziet er goed uit.
Honkydinsdag 12 juni 2007 @ 10:03
Hopen dat dat muziekje van mario world 2 erbij zit. Die is tof.
neo2000dinsdag 12 juni 2007 @ 11:13
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:58 schreef Young_David het volgende:
Yoshi island is cool, de 3D karakters zijn cool ... maar de combinatie van beide is lelijk.
Als ze die characters in dat level nou eens cell shaded maken..
Maisnondinsdag 12 juni 2007 @ 13:00
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:58 schreef Young_David het volgende:
Yoshi island is cool, de 3D karakters zijn cool ... maar de combinatie van beide is lelijk.
Hmm, kweetniet, vind het wel cool zo, dat ze echt in die wereld ineens zijn

Waarschijnlijk doen ze hier dat Yoshi muziekje van eerder bij
RaymanNLdinsdag 12 juni 2007 @ 13:03
Yoshi's Island stage

Erg tof, doet mij verlangen naar een 3D versie van de game
GGMMdinsdag 12 juni 2007 @ 13:08
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:58 schreef Young_David het volgende:
Yoshi island is cool, de 3D karakters zijn cool ... maar de combinatie van beide is lelijk.
dat vind ik reuze meevallen eigenlijk, vind het harstikke mooi.
depaxwoensdag 13 juni 2007 @ 09:25
update van vandaag;
muziek
http://www.smashbros.com/en_us/music/music03.html metroid final boss muziek.
Honkywoensdag 13 juni 2007 @ 09:42
quote:
This song appears in a variety of games in the Metroid series.
It’s the theme song for Samus’s arch-nemesis, Ridley
Hint naar geheim karakter?
GGMMwoensdag 13 juni 2007 @ 13:32
Er wordt idd gespeculeerd dat Ridley in de game zit.

Ridley:
http://img114.imageshack.us/img114/2495/giantnewcomer3ix9.jpg
GGMMwoensdag 13 juni 2007 @ 13:34
Ridley is geen gele kikker

hier dus:
http://mdb.classicgaming.gamespy.com/sm/smart_ridley01.jpg
De_Brandweerwoensdag 13 juni 2007 @ 13:49
Ik denk niet dat Ridley een speelbaar Character is, maar hij af en toe langsvliegt in het Metroid level.
GGMMwoensdag 13 juni 2007 @ 18:20

Honkywoensdag 13 juni 2007 @ 19:04
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:20 schreef GGMM het volgende:
[afbeelding]
Trapte er wel een beetje in tot ik da tplaats van Super Sonic zag. toch denk ik wel dat hij er in zit.
depaxwoensdag 13 juni 2007 @ 20:07
moet wel zeggen dat het ongelofelijk goed gemaakt is.
GGMMdonderdag 14 juni 2007 @ 12:53
Crates and Barrels

When broken, many items tumble out of crates and barrels.
Previously, wooden crates and barrels were pretty much garden-variety.

This time around, these items change visually to match the mood of the stage.




On sci-fi type stages they take on a futuristic tone.


On more fantastic stages, they look more like presents.


When you receive a present, open it! There are items inside!
Use them as you will.

...By the way, this time we’ve thrown "sliding boxes" into the mix.


Just when you think you’re going to break it open to get the prize inside...



Off it goes!

It...makes things hectic!

Be careful and make sure you don’t get knocked for a loop by a box madly rushing downhill.
Maisnondonderdag 14 juni 2007 @ 13:14
Cool Vooral dat je op die rijdende dozen kan staan en die kadootjes
depaxvrijdag 15 juni 2007 @ 09:27
update:
Samus profiel
Her name is Samus Aran. She joins us from the Metroid games.
Look at her Power Suit shine!

Her arm cannon is equipped with a variety of weapons.
Mastering all of them is the first step toward victory.



Young_Davidvrijdag 15 juni 2007 @ 09:36
Wat een freaky vrouwtje is die samus toch he, met haar onderarm vervangen door een canon.
King_of_cubesvrijdag 15 juni 2007 @ 10:17
Weer niks spectaculairs vandaag.
Maisnonvrijdag 15 juni 2007 @ 10:26
Die screenshots ook altijd helemaal spectaculair terwijl je precies weet wat voor saaie aanval er af en toe achter zit
GGMMvrijdag 15 juni 2007 @ 12:37

Dit kan betekenen dat ze haar kanon kan opladen terwijl ze loopt, dit zou een voordeel zijn, het zou haar beter maken.
Maisnonvrijdag 15 juni 2007 @ 13:04
Eh, nee? Dat lijkt me eerder iemand vastpakken terwijl je rent, grappling hook, of landen terwijl je net in de lucht grappling hook deed
GGMMvrijdag 15 juni 2007 @ 13:12
nope, lijkt er niet op.
Maisnonvrijdag 15 juni 2007 @ 22:35
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:12 schreef GGMM het volgende:
nope, lijkt er niet op.
Wat, op wat ik zei? ik heb het vandaag nog geprobeerd op de Cube, exact de zelfde animatie
Roivrijdag 15 juni 2007 @ 23:24
Ik moet Maisnon gelijk geven hoor.
GGMMzaterdag 16 juni 2007 @ 00:15
Hmm, we zullen zien
hier btw om te vergelijken:
Cube

Wii


Ziet er goed uit, vind het wel jammer dat ze er niet uitziet als in de nieuwe MP voor de wii:
http://revolutionmedia.ig(...)0060509000454051.jpg
BMHmaandag 18 juni 2007 @ 00:08
sinterklaaskapoentjemaandag 18 juni 2007 @ 00:50
hehe, prachtig stripje hierboven, ik hou het hier trouwens even in de gaten voor updates enzo
depaxmaandag 18 juni 2007 @ 10:33
update Link:
zijn super smash <Triforce Slash>



BMHmaandag 18 juni 2007 @ 10:57
Die moves gaan zo snel uit
The-Brahma-Bullmaandag 18 juni 2007 @ 13:33
Die lijkt me dus echt zo vet
Thormodomaandag 18 juni 2007 @ 14:50
Ben benieuwd hoeveel procent schade die Super Smash Moves gaan doen . Die van Link ziet er toch wel heel tof uit en hij was altijd al één van mijn favoriete characters .
De_Brandweermaandag 18 juni 2007 @ 14:54
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:57 schreef BMH het volgende:
Die moves gaan zo snel uit
linebearmaandag 18 juni 2007 @ 15:48
wanneer komt ie nu uit !?
Thormodomaandag 18 juni 2007 @ 16:27
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:48 schreef linebear het volgende:
wanneer komt ie nu uit !?
Ergens in 2007 -,-.
tomamaandag 18 juni 2007 @ 22:58

ik kan niet wachten
depaxmaandag 18 juni 2007 @ 23:26
quote:
Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Ergens in 2007 -,-.
Houd ik je aan
reken maar op februari 2008 voor europa.
King_of_cubesdinsdag 19 juni 2007 @ 09:12
En vandaag is pikachu aan de beurt:









[ Bericht 20% gewijzigd door King_of_cubes op 19-06-2007 11:42:01 (text weg op verzoek :*) ]
depaxdinsdag 19 juni 2007 @ 09:42
haal die tekst weg doe ik ook foto's zeggen genoeg die tekst is zo kinderlijk geschreven altijd
neo2000dinsdag 19 juni 2007 @ 09:50
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:42 schreef depax het volgende:
haal die tekst weg doe ik ook foto's zeggen genoeg die tekst is zo kinderlijk geschreven altijd
Tsjah, Jappen he..? Japanners zijn helemaal gek van die onschuldigheid.. Vandaar ook zoveel van die Japanse meisjes in school uniformpjes die dingen doen die je heul niet verwacht van "jonge" schoolmeisjes..
_GdR_dinsdag 19 juni 2007 @ 13:01
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:50 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Vandaar ook zoveel van die Japanse meisjes in school uniformpjes die dingen doen die je heul niet verwacht van "jonge" schoolmeisjes..
kappen nou.
mn ex was chinese (en vollop geil/lekker) en die had ook zo'm pakkie in de kast hangen.
als ik daaraan terug denk krijg ik trauma's
neo2000dinsdag 19 juni 2007 @ 13:44
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
kappen nou.
mn ex was chinese (en vollop geil/lekker) en die had ook zo'm pakkie in de kast hangen.
als ik daaraan terug denk krijg ik trauma's
You mean.. You had sex..? Now i'm traumatised..
_GdR_dinsdag 19 juni 2007 @ 13:53
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:44 schreef neo2000 het volgende:

[..]

You mean.. You had sex..? Now i'm traumatised..
nou ik mis de sex nogal. dus is behoorlijk frustrerend
had een tijdje terug ook een meissie maar dat ging nergens over. dus ik mis dr. boehoehoe
depaxwoensdag 20 juni 2007 @ 11:38
en volgende profiel:
Wario



Thormodowoensdag 20 juni 2007 @ 11:39
Die kop .
neo2000woensdag 20 juni 2007 @ 12:47
Van Kirby..?
Thormodowoensdag 20 juni 2007 @ 13:23
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:47 schreef neo2000 het volgende:
Van Kirby..?
Neh, van Wario op de derde (en vierde) screenshot
sinterklaaskapoentjewoensdag 20 juni 2007 @ 13:54
onderstebovenlanceer aanval en bijtaanval ziet er weer lekker bizar uit
depaxdonderdag 21 juni 2007 @ 09:55
de volgende update: Fox Special move
<Down Special Move: Reflector>


GGMMdonderdag 21 juni 2007 @ 18:10
Samus
onderste plaatje ziet er vet uit trouwens.
depaxdonderdag 21 juni 2007 @ 22:25
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 18:10 schreef GGMM het volgende:
Samus
onderste plaatje ziet er vet uit trouwens.
ja is het dus 0 suit samus en de gewone? ze heeft dus beide blijkbaar.
depaxvrijdag 22 juni 2007 @ 11:06
dit keer een location:
lylat cruise



Thormodovrijdag 22 juni 2007 @ 12:27
Dat is toch een hele verbetering ten opzichte van het soortgelijke level in SSBM.
depaxmaandag 25 juni 2007 @ 09:49
dit keer zelda profile:



Young_Davidmaandag 25 juni 2007 @ 10:45
Te mooi om te vechten
RaymanNLmaandag 25 juni 2007 @ 10:48
Zelda

Die zat eerst toch nog niet in Smash Bros?
Aibmimaandag 25 juni 2007 @ 10:50
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
Zelda

Die zat eerst toch nog niet in Smash Bros?
Jawel
GGMMmaandag 25 juni 2007 @ 13:57


een redelijke verbetering
Maisnonmaandag 25 juni 2007 @ 14:15
Zelda Dus Sheik ook ... wat allemaal wel te verwachten was
GGMMmaandag 25 juni 2007 @ 15:03
van Sheik is het nog niet helemaal zeker. Dit is de Twilight Zelda, niet de ocarina of time Zelda, er wordt nog gespeculeerd over Sheik
Augustus_Thijsmaandag 25 juni 2007 @ 15:43
Grom, ocarina was beter dan twilight. Maar nou ja, dat maakt voor zelda verder weinig uit.
Young_Davidmaandag 25 juni 2007 @ 15:54
Krijgen we dan misschien ook een Wolf-Link?
tomamaandag 25 juni 2007 @ 19:06
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef Young_David het volgende:
Krijgen we dan misschien ook een Wolf-Link?
misschien is dat zo'n secret skill als je zo'n Final Smash munt pakt.

Maisnonmaandag 25 juni 2007 @ 20:12
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:03 schreef GGMM het volgende:
van Sheik is het nog niet helemaal zeker. Dit is de Twilight Zelda, niet de ocarina of time Zelda, er wordt nog gespeculeerd over Sheik
Net alsof ze ineens een aanval weg gaan laten

Samus zit er ook in met Zero Suit Samus
Slein83maandag 25 juni 2007 @ 22:11
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:15 schreef Maisnon het volgende:
Zelda Dus Sheik ook ... wat allemaal wel te verwachten was
Midna
Honkydinsdag 26 juni 2007 @ 09:41
Nieuwe update: Achtergrondmuziek

Een Ocarina of Time medley:
http://www.smashbros.com/en_us/index.html
BMHdinsdag 26 juni 2007 @ 10:00
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:41 schreef Honky het volgende:
Nieuwe update: Achtergrondmuziek

Een Ocarina of Time medley:
http://www.smashbros.com/en_us/index.html
WOW!
speknekdinsdag 26 juni 2007 @ 10:05
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:00 schreef BMH het volgende:
WOW!
Supergoed inderdaad .
BMHdinsdag 26 juni 2007 @ 10:09
Gelukkig is dit alleen de OOT medley. Ik kan niet wachten op de TP, MM & WW medleys
_GdR_dinsdag 26 juni 2007 @ 14:18
wanneer komt deze game uit?
hoe meer ik ervan zie hoe toffer het lijkt te worden.
De_Brandweerdinsdag 26 juni 2007 @ 14:21
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:18 schreef _GdR_ het volgende:
wanneer komt deze game uit?
hoe meer ik ervan zie hoe toffer het lijkt te worden.
Q3 2008 pas in Amerika.
BMHdinsdag 26 juni 2007 @ 14:23
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Q3 2008 pas in Amerika.
_GdR_dinsdag 26 juni 2007 @ 14:27
GGMMdinsdag 26 juni 2007 @ 16:13
Voor de mensen die hem willen downloaden:
http://www.fileden.com/fi(...)a%20OoT%20Medley.mp3
tomadinsdag 26 juni 2007 @ 16:14
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Q3 2008 pas in Amerika.
2008 WTF
over anderhalf jaar als het tegen zit


GGMMdinsdag 26 juni 2007 @ 16:16
nah, dat is bullshit, hij komt eind 2007 in Amerika al uit
Dj_Day-Vdinsdag 26 juni 2007 @ 21:37
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:20 schreef GGMM het volgende:
[afbeelding]
Hoe kom jij nou weer aan die sonic avatar ?
DJ_dinsdag 26 juni 2007 @ 21:48
die zelda is echt een hele verbetering qua graphics
speknekwoensdag 27 juni 2007 @ 05:59
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:16 schreef GGMM het volgende:
nah, dat is bullshit, hij komt eind 2007 in Amerika al uit
En september in europa.
depaxwoensdag 27 juni 2007 @ 09:46
update: de bananenschil



Honkywoensdag 27 juni 2007 @ 09:51
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef depax het volgende:
update: de bananenschil
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
haha ziet er grappig uit.
Honkydonderdag 28 juni 2007 @ 09:37
Nieuwe update: je kan nu zelf de knoppen instelen voor je controller mits je je naam registreert in het spel.
BMHdonderdag 28 juni 2007 @ 09:54
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 09:37 schreef Honky het volgende:
Nieuwe update: je kan nu zelf de knoppen instelen voor je controller mits je je naam registreert in het spel.
depaxdonderdag 28 juni 2007 @ 12:01
wat screens erbij zou ook mooi zijn:

neo2000donderdag 28 juni 2007 @ 12:10
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:01 schreef depax het volgende:
wat screens erbij zou ook mooi zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gamecube controller..
GGMMdonderdag 28 juni 2007 @ 17:59

Dit is een hele interresante pic.
Dit is het character select screen, je ziet 2 players (iemand die samus gekozen heeft en iemand die nu z'n naam aant kiezen is.) Dus dit is het character screen van de vs. mode.
De characters die je kan kiezen zijn geblurred bovenaan het scherm.
Daarnaast is het zo dat in de franse/duitse/enz. de screens ook in die taal geshowed worden, dus ze zijn al bezig met het vertalen, wat zou kunnen betekenen dat de Europese reslease niet zo lang op zich laat wachten na de Amerikaanse.
neo2000donderdag 28 juni 2007 @ 20:05
Ik neem aan dat je zelf namen in kan voeren.. Soort van game profielen zegmaar..? Lijkt me dan dat je ook een Duitse/Franse naam in kan voeren in een Engels talig spel..? Dus dan gaat je theorie niet helemaal op. Of begrijp ik je nu verkeerd?
GGMMdonderdag 28 juni 2007 @ 20:21
yep, je begrijpt me idd verkeerd, ik heb het verkeerde plaatje ook gebruikt in dit geval, ik laat het zien:

je ziet hier duidelijk dat het menu zelf ook Duits is.
BMHdonderdag 28 juni 2007 @ 23:27
Ik vind het menu weer net zo lelijk als in de vorige delen . Een game met alle grote Nintendo figuren die er bestaan en het krijgt zo'n steriele lay-out... Belachelijk!

Doe het net als de Star Wars DVD"s. Iedere keer als je de DVD speler aanzet krijg je het menu in een andere stijl. Lijkt mij heel erg geschikt voor Smash Bros.
depaxvrijdag 29 juni 2007 @ 10:41
wario update: super smash: Warrio Chopper




en de wario waft:

GGMMvrijdag 29 juni 2007 @ 13:29
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:27 schreef BMH het volgende:
Ik vind het menu weer net zo lelijk als in de vorige delen . Een game met alle grote Nintendo figuren die er bestaan en het krijgt zo'n steriele lay-out... Belachelijk!

Doe het net als de Star Wars DVD"s. Iedere keer als je de DVD speler aanzet krijg je het menu in een andere stijl. Lijkt mij heel erg geschikt voor Smash Bros.
wie zegt dat dat nu niet zo is? daarnaast vind ik dit menu juist mooi niet zo druk als de vorige.
Maisnonvrijdag 29 juni 2007 @ 14:38
Tsja met zo veel verschillende stijlen is het niet meer dan logisch dat het menu zo simpel gehouden is fijn!

Die Waft En die Chopper is vaag... als je de motor helemaal kwijtraakt, kan je die move dan niet meer doen? Net als Belay (Boven+B) van de Ice Climbers die ook niet kan als er eentje mist.
GGMMvrijdag 29 juni 2007 @ 16:15
het lijkt er zelfs op dat mario op de motor klimt van Wario.. ben benieuwd.
//edit: nee, hij pakt hem op, wss kan je hem gooien
Augustus_Thijszondag 1 juli 2007 @ 20:10
het lange wachten...
kipknotsmaandag 2 juli 2007 @ 11:15


What's an assist trophy?

Well, these are characters who appear to aid the fighter that called them forth. Basically, they’re guest characters separate from Smash’s playable roster!

Super Smash Bros. Brawl is sort of like a festival that all sorts of characters show up for. Bear in mind, though, that you can’t control any of the characters appearing on these pages. Let there be no mistake about that.

In any case, you won't know who is in an Assist Trophy until you use it.



Take the capsule and hold it high!



A Hammer Bro appears!



As you can see, he throws his famed hammers!

Actually, the Nintendog you saw in the E3 movie is also an Assist Trophy.



Aw.... Isn’t he cute!

You’re probably thinking that a Nintendog is a pretty poor assistant, since it blocks your view, too.

That’s fine. He’ll help calm your mental state.

Assist Trophies allow you to enjoy even more characters who couldn’t quite make it as playable fighters. You may even see some that only the most dedicated fans will recognize, so you’ll have to look forward to them.
kipknotsmaandag 2 juli 2007 @ 11:15


Here’s Samurai Goro, Captain Falcon’s rival. He’s an F-Zero Pilot. He wears the number five



At last, Samurai Goro stands on the battlegrounds of Smash.




He just cuts, cuts, cuts away with the blade at his hip.

A reckless slasher of his enemies, Samurai Goro is not a man you want on your bad side.

By the way, the majority of Assist Trophies are invincible. Trying to fight back is useless, so just run away.
Young_Davidmaandag 2 juli 2007 @ 12:18
Gaaf, soort Pokébal, maar dan met een nog uitgebreider assortiment characters
GGMMmaandag 2 juli 2007 @ 14:54
Beste update zover.
King_of_cubesdinsdag 3 juli 2007 @ 09:38
quote:
Nieuws: Super Smash Bros. Brawl niet op de E3

Een van de games waar Wii bezitters het meest naar uitkijken is Super Smash Bros. Brawl en iedereen verwachtte dat de titel zou speelbaar zijn op de E3 Media & Business Summit die volgende week in Santa Monica doorgaat.
Nintendo liet nu echter weten dat de titel niet speelbaar zal zijn op de beurs, de titel zou wel nog steeds in 2007 verschijnen. Omdat de beurs zo klein is geworden en het belangrijk is om het schema te volgen, concentreert Nintendo zich enkel op enkele belangrijke titels. Om die reden zullen ze enkele games voor de eerste keer tonen die ook al direct speelbaar zullen zijn. (Red.- Wii Health?)
Alleen belangrijke titels? Is smash ineens geen belangrijke titel meer Verder natuurlijk wel ontzettend zonde dat smash niet speelbaar zal zijn.
Maisnondinsdag 3 juli 2007 @ 09:49
Bowser is de nieuwe update. Beetje een onhandig character altijd, een van de mindere, maar ik ben toch blij dat ie er nog inzit
depaxdinsdag 3 juli 2007 @ 10:07



WjeroneWdinsdag 3 juli 2007 @ 17:03
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:49 schreef Maisnon het volgende:
Bowser is de nieuwe update. Beetje een onhandig character altijd, een van de mindere, maar ik ben toch blij dat ie er nog inzit
Onhandige is die, nog lomper dan DK!
Marblewoensdag 4 juli 2007 @ 02:13
Het character model van Zelda is echt TE mooi .



Ze heeft er nog nooit ZO goed uitgezien!
Dj_Day-Vwoensdag 4 juli 2007 @ 02:21
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:13 schreef Marble het volgende:
Het character model van Zelda is echt TE mooi .

[afbeelding]

Ze heeft er nog nooit ZO goed uitgezien!
Wat een enge post.
Marblewoensdag 4 juli 2007 @ 02:23
Mogen we onze waardering niet meer uitdrukken voor uitmuntende artistieke prestaties?
Dj_Day-Vwoensdag 4 juli 2007 @ 02:24
Sorry hoor
_GdR_woensdag 4 juli 2007 @ 10:10
fapfapfap... ZE is ECHT lekker jongen. fapfapfap
Dj_Day-Vwoensdag 4 juli 2007 @ 10:32
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:10 schreef _GdR_ het volgende:
fapfapfap... ZE is ECHT lekker jongen. fapfapfap
GGMMwoensdag 4 juli 2007 @ 13:00
Bowser: Final Smash

What?! You can control Giga Bowser from Super Smash Bros. Melee?!

It’s Bowser’s Final Smash!!



Bowser grabs a Smash Ball! TRANSFORM



Whoaaa! Talk about a change!



He’s huge! And tough!

What, you think just because he’s huge, you can needle him with lots of little attacks and keep him off balance? Heh heh... Yeah, you keep thinking that.



He must be invincible!

You can only be Giga Bowser for a short time, though, so you’d better take your enemies out while you can. Bear in mind, too, that while escaping from Giga Bowser, fighters might decide it’s a good strategy to pick off the stragglers in his wake...
Maisnonwoensdag 4 juli 2007 @ 13:08
ik weet het niet hoor, die Final Smashes. Wel leuk verzonnen in ieder geval
Extraordinairewoensdag 4 juli 2007 @ 14:09
Meest angstaanjagende vorm van Bowser ooit

Tof.
KjellBwoensdag 4 juli 2007 @ 14:51
't Ziet er allemaal wel vet mooi uit, ook echt beter dan de Gamecube. De Wii maakt dus zeker wel vooruitgang qua graphics.
disjfawoensdag 4 juli 2007 @ 15:15
Browser ziet er boos erg vet uit.

Oh en not playable @ E3

2009
The-Brahma-Bullwoensdag 4 juli 2007 @ 15:20
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:15 schreef disjfa het volgende:
Browser ziet er boos erg vet uit.

Oh en not playable @ E3

2009
Browser
DJ_woensdag 4 juli 2007 @ 17:46
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:15 schreef disjfa het volgende:
Browser ziet er boos erg vet uit.

Oh en not playable @ E3

2009
gewoon 2007 , stond bij dat ze meer dingen willen laten zien en smash bros
voor een andere event bewaren .

en ehh , zag bowser er altijd maar zo uit
King_of_cubeswoensdag 4 juli 2007 @ 18:36
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:15 schreef disjfa het volgende:
Browser ziet er boos erg vet uit.

Oh en not playable @ E3

2009
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:38 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Alleen belangrijke titels? Is smash ineens geen belangrijke titel meer Verder natuurlijk wel ontzettend zonde dat smash niet speelbaar zal zijn.
Oud nieuws.
WjeroneWdonderdag 5 juli 2007 @ 11:11
De nieuwe update

Toch veel makkelijker een link te zetten dan het helemaal op het forum te zetten..
GGMMdonderdag 5 juli 2007 @ 11:34
Dat klopt, maar het is net zo'n traditie geworden om het op het forum te zetten

Smash Attacks
There’s a variety of attacks in Smash Bros., and they all involve some combination of strength and direction. Let me start here by talking about strength.

Standard attack


If you just press the attack button, you’ll perform a standard attack. These are generally speedy.

Strong Attack


When you tilt the stick in a direction, you’ll do a stronger attack in that direction. These attacks usually have longer reach.

Smash Attack


Now, if you simultaneously tilt the stick and press the button, you’ll do a smash attack. These are powerful!

Since the name for smash attack is derived from the game’s name, you can assume they’re pretty important.

Swiftly tilt the Control Stick left, right, up, or down, and simultaneously attack! When you link the feeling of this control with the result of sending an opponent flying, I think you’ll start to see the crux of this game.

At first, don’t overthink things. It’s OK to just tilt the stick and mash some buttons. Ease yourself into it.


By pressing and holding the attack button during a smash attack, you can build up power. Power up and unleash it when the time is right!
RaymanNLvrijdag 6 juli 2007 @ 11:50
Update: Arena: Bridge of Eldin





Hier meer

_GdR_vrijdag 6 juli 2007 @ 12:09
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
Update: Arena: Bridge of Eldin

[afbeelding]

[afbeelding]

Hier meer

wtf.
rent naar tv toe en start zelda
GGMMvrijdag 6 juli 2007 @ 12:42
een van de beste levels tot nu toe!
Slein83vrijdag 6 juli 2007 @ 13:14
Dan zou Midna ook wel een secret char kunnen worden
De_Brandweervrijdag 6 juli 2007 @ 13:22
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef Slein83 het volgende:
Dan zou Midna ook wel een secret char kunnen worden
Ik hoop het niet.
Maisnonvrijdag 6 juli 2007 @ 13:24
Dat level
The-Brahma-Bullvrijdag 6 juli 2007 @ 14:40
Vet zeg
King_of_cubesvrijdag 6 juli 2007 @ 17:58
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:22 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Ik hoop het niet.
Ik hoop het ook niet, Midna vond ik ontzettend irritant zeg.
GGMMvrijdag 6 juli 2007 @ 18:46
Ik vond Midna wel grappig, goed character in TP, maar als character in brawl liever niet, ik zie d'r eerder in een trophie die laatst zijn aangekondigd.
DJ_vrijdag 6 juli 2007 @ 19:25
de graphics van brawl zijn echt niet slecht , als je na gaat hoe melee er uit zag op de cube
ten opzichte van gewone games
meschien is de wii toch nog instaat om betere graphics te geven dan wij denken
Slein83vrijdag 6 juli 2007 @ 20:10
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:22 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Ik hoop het niet.
Je hoeft haar niet te gebruiken
GGMMzaterdag 7 juli 2007 @ 18:24
Om dit topic in het weekend ook levendig te houden, wat fanmade pics
zo zou Kirby eruit zien als hij Megaman, Paper Mario,diddy en Sonic 'ingeslikt' zou hebben:


Dj_Day-Vzaterdag 7 juli 2007 @ 18:31
Die sonic
King_of_cubeszaterdag 7 juli 2007 @ 18:38
En de tofste:
GGMMzaterdag 7 juli 2007 @ 18:48
en mocht midna er wel inzitten:


edit:
Hier ook nog een stukje + een pic van Meowth een pokémon die veel genoemd wordt als character:

In the oringal Super Smash, there was a wide list of possiblities for the characters. It was a low budget game, so they had to keep the roster to a minimum. But Meowth was wanted. He was on the list, but didnt make the cut. Jiggypuff took his spot, just because of the Popularity... But keep in mind for Brawl, Jigglypuff is no longer very popular, so this shouldn't be a problem anymore. Meowth was put in a Pokeball in SSB64, which is pretty good too. He used Pay Day.


In Super Smash Bros Melee, Meowth again made it to the roster. And Again, he was cut. But not due to money, due to time. They went with a clone instead, Pichu. Grr..... BUT, also due to time, there was no time to add him as a pokeball pokemon again. they waited too long. But it was given a special trophy. Meowth's trophy didn't go in numerical order like the other pokemon's did. It was random, treated Meowth like a speical character. His trophy was the HARDEST POKEMON TROPHY in Melee. You had to beat All-Star mode with ALL characters. Thats harder than unlocking any PokeMon's trophy, including all Pikachu, Mewtwo, Jigglypuff, and Pichu trophies! That's saying something!



Blijkt dat hij in beide voorgaande smash games gecut is, dus er is een redelijke kans dat dit een character wordt..

[ Bericht 43% gewijzigd door GGMM op 07-07-2007 19:45:16 ]
DJ_zaterdag 7 juli 2007 @ 19:42
kirby sonic ziet er echt wel cool uit
_GdR_zondag 8 juli 2007 @ 02:46
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:42 schreef DJ_ het volgende:
kirby sonic ziet er echt wel cool uit
neej solid kirby owned stukken harder
I.R.Baboonzondag 8 juli 2007 @ 02:56
Ik ben heel erg voor meowth.
DJ_zondag 8 juli 2007 @ 03:30
quote:
Op zondag 8 juli 2007 02:46 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

neej solid kirby owned stukken harder
echt niet
Honkyzondag 8 juli 2007 @ 13:29
Ligt het aan mij of doet die Sonic pic het niet?
Ziet er wel professioneel gedaan uit allemaal.
neo2000zondag 8 juli 2007 @ 14:34
Denk dat het aan jou ligt, want hier doettie 't gewoon..
speknekzondag 8 juli 2007 @ 14:49
quote:
Op zondag 8 juli 2007 02:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben heel erg voor meowth.
Ik wil heel team rocket.
De_Brandweerzondag 8 juli 2007 @ 14:50
Meowth lijkt me echt een kut character, maar het lijkt me wel grappig.
Frankeinsteinzondag 8 juli 2007 @ 15:30
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:29 schreef Honky het volgende:
Ligt het aan mij of doet die Sonic pic het niet?
Ziet er wel professioneel gedaan uit allemaal.
ik zie em ook niet en als ik de link in mijn browser plak dan staat er ook dat de afbeelding weg is.
MisterJ.Lozondag 8 juli 2007 @ 15:39
Nintendo Wii Super Smash Brothers Brawl


Ninja Gaiden Sigma
The-Brahma-Bullzondag 8 juli 2007 @ 15:41
quote:
Op zondag 8 juli 2007 15:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nintendo Wii Super Smash Brothers Brawl


Ninja Gaiden Sigma
Een voetbalfan
King_of_cubeszondag 8 juli 2007 @ 15:58
quote:
Op zondag 8 juli 2007 15:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nintendo Wii Super Smash Brothers Brawl


Ninja Gaiden Sigma
Het PS3 topic is om de hoek.
GGMMzondag 8 juli 2007 @ 17:42
ZeroKirby is ook gemaakt ondertussen (van de megaman X series)
WjeroneWzondag 8 juli 2007 @ 17:44
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik wil heel team rocket.
Misschien zitten ze wel in de assist trophy..
kipknotsmaandag 9 juli 2007 @ 08:26
speknekmaandag 9 juli 2007 @ 08:54
quote:
Op zondag 8 juli 2007 15:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nintendo Wii Super Smash Brothers Brawl


Ninja Gaiden Sigma
Als je dan toch vier jaar oude ports wil spelen, doe dan Resident Evil 4. Die is een stuk beter.
GGMMmaandag 9 juli 2007 @ 17:10
Up until now, standard combos, or button-press combos, were done primarily by tapping the attack button repeatedly.

That won’t change in Brawl, but now you can also just hold down the attack button to automatically do consecutive standard attacks.

It will vary a bit by character, of course, but in the case of Fox...

Press and hold the attack button to do consecutive jabs.


Press the button repeatedly, or just start hitting your enemy to initiate the combo.


You’ll transition smoothly into his Rapid Kick!

The game will be compatible with a variety of controllers, so I’ve gone a tad easier on the button pressing.

Of course, each character will have variations. While some may do repeated rapid jabs, others may simply do three slow swipes with a blade.

Meta Knight is somewhat unique. His standard attack is an unbelievably rapid sequence of slices. Just press and hold the button to unleash a rampage.


Hee ya ya ya ya ya ya ya ya ya ya ya ya ya ya!

This guy needs to calm down.


en dan nog een gerucht:
Mario Kart in 2007, Brawl niet?
Er zijn al heel wat Mario spin-off games verschenen, maar geen van deze titels is zo succesvol als Mario Kart. Op de Super Nintendo en de GameCube was het de derde best verkochte titel, op de Nintendo 64 de tweede best verkochte. Ook op de Wii zal Mario Kart ongetwijfeld een succes worden, maar dan moet de game wel eerst aangekondigd worden.
Volgens N-Europe komt deze aankondiging er sneller dan later, de game zou worden aangekondigd op de E3 persconferentie van Nintendo op woensdag. De game zou nog in 2007 in Europa moeten uitkomen, Amerika aan de andere kant zal tot 2008 moeten maken. Mario Kart Wii zou zo snel al in Europa komen omdat Super Smash Bros. Brawl dat niet zou halen. Europa zou dus Mario Kart Wii als goedmakertje voor Super Smash Bros. Brawl krijgen.

Dit gerucht lijkt op het eerste gezicht vergezocht, maar vorige maand zei Nintendo zelf iets gelijkaardig. Nintendo PR manager Patrick Nagel zei dat we Mario Kart Wii en Metroid Prime 3 in 2007 moesten verwachten, maar hij vermeldde Super Smash Bros. Brawl en Super Mario Galaxy niet. Toen leek het een fout, maar die uitspraak zou dus wel eens kunnen kloppen.

Bron: N-Europe.com
depaxmaandag 9 juli 2007 @ 18:57
quote:
Op zondag 8 juli 2007 15:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nintendo Wii Super Smash Brothers Brawl


Ninja Gaiden Sigma
ajax fans
GGMMmaandag 9 juli 2007 @ 20:19
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:57 schreef depax het volgende:

[..]

ajax fans
Iets mis mee?
De_Brandweermaandag 9 juli 2007 @ 20:24
Nee.
Ajax
Honkymaandag 9 juli 2007 @ 21:55
Ik heb liever Mario Kart al bewijfel ik in hoeverre Ninendo Double Dash kan verbeteren. (En nee, online boeit me niks)
DJ_maandag 9 juli 2007 @ 21:57
double dash viel me echt zwaar tegen , mario kart was veel leuker op de n64 en snes

en smash brothers gaat veel langer mee dan mario kart imo
Young_Davidmaandag 9 juli 2007 @ 22:19
Ik heb Mario Kart 64 op de wii ... maar die is behoorlijk brak te besturen met de classic controller (probeer maar eens een item te gooien terwijl je gas geeft) DD is véél leuker.
DJ_maandag 9 juli 2007 @ 22:24
gebruik de cube conroller dan

speel hem zelf alleen op de n64 die van mij werkt nog steeds :p
_GdR_dinsdag 10 juli 2007 @ 00:43
mariokart op de snes is onverslaanbaar.

we hadden toen der tijd verdomme competities dat wil je niet weten.
timetrail ftw!
Maisnondinsdag 10 juli 2007 @ 00:59
Mario Kart maar laten we dit maar bij Smash Bros houden
GGMMdinsdag 10 juli 2007 @ 14:46
Nieuwe assist trophie: Dr Wrigt (Simcity - Nes/Virtual console)



GGMMwoensdag 11 juli 2007 @ 12:36
Bumper - een item dat ook in Smash64 voorkwam maar niet in melee.



Maisnonwoensdag 11 juli 2007 @ 19:20
[18:24]Super Smash Bros Brawl is nu aan de beurt, met een aantal filmpjes. De game komt in Amerika op 3 december uit

Iemand dit nog meegekregen?
GGMMwoensdag 11 juli 2007 @ 19:21
Hier kan je het bekijken

http://www.gametrailers.com/player/21541.html
GGMMwoensdag 11 juli 2007 @ 19:26
Donkey Kong zit in de teaser! Zie ik nu pas
Check de teaser op 0:46
Maisnonwoensdag 11 juli 2007 @ 19:29
Ohja was wel te verwachten, maar toch gaaf, keek er overheen gewoon
torn_Machinawoensdag 11 juli 2007 @ 19:30
Ik ben benieuwd wat de release date voor Europa dan wordt.
Je zou moeten zeggen dat het vrij vlot na Amerika moet worden uitgebracht, omdat het daar pas begin december uitkomt.

Nintendo kennende worden we toch wel weer genaaid.
Het ergste wat ons weer kan overkomen is dat die ergens eind februari / begin maart 2008 hier uitkomt.

Nu maar hopen dat we wat meer zien tijdens de Tokyo Gameshow.
GGMMwoensdag 11 juli 2007 @ 20:41
vorig jaar kwam er een 2de trailer van brawl op de E3, buiten de persconferentie om, er is nog hoop op meer nieuws
Maisnonwoensdag 11 juli 2007 @ 20:46
ik hoop gewoon op nog een nieuw character, of meerdere
GGMMwoensdag 11 juli 2007 @ 20:48
Ik ook, maar morgen sowieso ook weer een update, ik hoop op de teaser op hoge kwaliteit. mensen zien sheik en yoshi kennelijk ook nog in de trailer, maar het is erg moeilijk te zien omdat het zo blurt.
Maisnonwoensdag 11 juli 2007 @ 20:51
ja wanneer ze bij de brug uit twilight princess aan het vechten zijn, de persoon die dan aan de linkerkant bij het instorten is, weet niet wie dat is. Dat zou wel sheik kunnen zijn
GGMMwoensdag 11 juli 2007 @ 20:53
Of Yoshi maar dit is allemaal speculatie, ben benieuwd naar de komende dagen!
Maisnonwoensdag 11 juli 2007 @ 20:53
huh, nee, dat is gewoon Young Link , kijk maar eens goed en naar de verhoudingen met de rest
Maisnonwoensdag 11 juli 2007 @ 20:54
Of toch de gewone . Ik weet het niet, wachten maar
GGMMwoensdag 11 juli 2007 @ 22:40
hxxp://img259.imageshack.us/img259/7196/moblinloliq8.png (knip en plak in een nieuwe browser en vervang xx met tt)
Nu is het een stuk duidelijker dit is geen character, dit is wss een assistant trophie, het is een character van de Zelda series.
GGMMdonderdag 12 juli 2007 @ 11:31
Donkey Kong:




GGMMdonderdag 12 juli 2007 @ 11:33
Ook is er een filmpje op de site gezet, vrijwel hetzelfde als de presentatie gisteren, maar toch iets anders
Young_Daviddonderdag 12 juli 2007 @ 11:53
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:40 schreef GGMM het volgende:
hxxp://img259.imageshack.us/img259/7196/moblinloliq8.png (knip en plak in een nieuwe browser en vervang xx met tt)
Nu is het een stuk duidelijker dit is geen character, dit is wss een assistant trophie, het is een character van de Zelda series.
Gaaf, een gele kikker in SSBB
GGMMdonderdag 12 juli 2007 @ 12:45
Ja, vooral die tekst die erbij staat vind ik erg leuk gedaan.
GGMMdonderdag 12 juli 2007 @ 17:54
hier een normaal plaatje


[ Bericht 62% gewijzigd door GGMM op 12-07-2007 18:19:34 ]
tomadonderdag 12 juli 2007 @ 20:09
DONKEY KONG
whaa hij ziet er echt super mooi uit.
tomadonderdag 12 juli 2007 @ 20:10

is dit Pokemon stadium van Melee?
GGMMdonderdag 12 juli 2007 @ 22:41
Ja.
RaymanNLvrijdag 13 juli 2007 @ 12:04
Animal Crossing stage:









Roivrijdag 13 juli 2007 @ 13:05
Alweer een zwevend platform, waarom niet gewoon IN dat dorpje!? Die achtergrond ziet er nu niet uit.
GGMMvrijdag 13 juli 2007 @ 13:57
Mooie Stage, heel vet dat de dag en nacht veranderd nav je wii tijd.
Notorious_Royvrijdag 13 juli 2007 @ 15:02
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:05 schreef Roi het volgende:
Alweer een zwevend platform, waarom niet gewoon IN dat dorpje!? Die achtergrond ziet er nu niet uit.
Het zijn toch altijd zwevende platformen? Je moet de tegenstander er immers af slaan... Dat zuigt zo aan dat hele Smash Bros.
#ANONIEMvrijdag 13 juli 2007 @ 15:03
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het zijn toch altijd zwevende platformen? Je moet de tegenstander er immers af slaan... Dat zuigt zo aan dat hele Smash Bros.
voel ik daar frustraties?
Notorious_Royvrijdag 13 juli 2007 @ 15:04
Yup Ik HAAT de game werkelijk. Ninja Gaiden haat.
#ANONIEMvrijdag 13 juli 2007 @ 15:12
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup Ik HAAT de game werkelijk. Ninja Gaiden haat.

Wil je er over praten?

heb het plaatje net ook in het wii Topic geplaats, maar hij past hier toch beter.
GGMMvrijdag 13 juli 2007 @ 15:36
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het zijn toch altijd zwevende platformen? Je moet de tegenstander er immers af slaan... Dat zuigt zo aan dat hele Smash Bros.
Hoezo zuigt dat ?
GGMMvrijdag 13 juli 2007 @ 15:54
De kans is trouwens groot dat er een character van Animal Crossing inkomt. er staat een logo bij namelijk:
GGMMvrijdag 13 juli 2007 @ 16:06
dubbel. excuus.

//edit, ik heb een hele mooie OP gemaakt voor het volgende topic, post eens door

[ Bericht 90% gewijzigd door GGMM op 13-07-2007 18:59:09 ]
sk888ervrijdag 13 juli 2007 @ 20:18
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:54 schreef GGMM het volgende:
De kans is trouwens groot dat er een character van Animal Crossing inkomt. er staat een logo bij namelijk: [afbeelding]
waar vind je die?
WjeroneWvrijdag 13 juli 2007 @ 20:19
Ik help je
tomavrijdag 13 juli 2007 @ 20:22
ik ook dan maar
tomavrijdag 13 juli 2007 @ 20:24
10
tomavrijdag 13 juli 2007 @ 20:24
9
tomavrijdag 13 juli 2007 @ 20:25
8
tomavrijdag 13 juli 2007 @ 20:25
7
tomavrijdag 13 juli 2007 @ 20:25
6
tomavrijdag 13 juli 2007 @ 20:25
5
tomavrijdag 13 juli 2007 @ 20:26
4
tomavrijdag 13 juli 2007 @ 20:26
3
tomavrijdag 13 juli 2007 @ 20:26
2
tomavrijdag 13 juli 2007 @ 20:26
1
tomavrijdag 13 juli 2007 @ 20:27
vol