depax | zondag 13 mei 2007 @ 19:37 |
![]() | |
bijdehand | zondag 13 mei 2007 @ 19:51 |
lijkt me super gaaf! ik heb nog nooit een deel gespeeld ![]() | |
Ludacriss | zondag 13 mei 2007 @ 20:03 |
Ik heb hoge verwachtingen voor dit spel. Heb de versie op de gamecube helemaal leeg gespeelt zo meesterlijk vond ik hem. Veel nieuwe charaters, levels enzovoort. Gaat leuk worden vooral vanwege de nieuwe gameplay ![]() | |
King_of_cubes | maandag 14 mei 2007 @ 09:12 |
Jammer dat er niks nieuws op staat. ![]() | |
depax | dinsdag 15 mei 2007 @ 09:51 |
het is zover: over 7 dagen gaat de nieuwe site live in japan: http://www.smashbros.com/ | |
King_of_cubes | dinsdag 15 mei 2007 @ 10:13 |
quote:Tof! Hopen dat ze dan ook wat nieuwe info vrijgeven. ![]() | |
EvilMarc | dinsdag 15 mei 2007 @ 11:46 |
Moet Brawl hebben... ![]() | |
Honky | dinsdag 15 mei 2007 @ 13:21 |
Wat is de toegevoegde waarde tov de NGC versie die imo al perfect beeld en geluid had? allen die nieuwe specials en misschien nieuwe mannetjes? | |
RaymanNL | dinsdag 15 mei 2007 @ 13:23 |
quote:Online. | |
RaymanNL | dinsdag 15 mei 2007 @ 13:40 |
Oké, nieuwe verse geruchten: -Nieuwe character in Brawl: Tingle -er komt een cube en een Wii versie (Wii versie heeft apparte controlls) -Als de brawl site online komt ( over 7 dagen dus), dan word de releasedate van de game bekend gemaakt ![]() Oké ![]() ![]() ![]() | |
WjeroneW | dinsdag 15 mei 2007 @ 14:03 |
Kan haast niet wachten. Brawl ![]() | |
Aufruhr | woensdag 16 mei 2007 @ 17:43 |
brawl ![]() | |
Aufruhr | woensdag 16 mei 2007 @ 17:44 |
Deze zal ik absoluut kopen. Het enige wat ik jammer vind is dat de controllers nog zo duur zijn. Ik hoop dan ook dat deze snel in prijs zullen dalen ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 16 mei 2007 @ 18:49 |
quote:Gelukkig heb ik mijn GameCube inc. 2 controllers nog. ![]() | |
Brave_Sir_Robin | woensdag 16 mei 2007 @ 19:50 |
Waarom zou ik dit spel moeten halen? | |
PaRoDiUzZ | woensdag 16 mei 2007 @ 20:01 |
Mooizo, als er echt een cube-versie (naar europa) komt, reserveer ik mn opgespaarde platenbonnen wel voor een PS3 ![]() | |
RaymanNL | woensdag 16 mei 2007 @ 20:06 |
quote:Nou, ik geloof het echt voor geen meter ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 16 mei 2007 @ 20:08 |
quote:Waarom zou je een Cube versie kopen als je het spel online op de Wii kunt spelen? ![]() quote:Omdat de smash games altijd heel erg tof zijn. Heb je er ooit al eens een gespeeld? | |
PaRoDiUzZ | woensdag 16 mei 2007 @ 20:08 |
ik koop sowieso geen SSBB als het niet met de 'classic'/NGC controller te spelen is. | |
King_of_cubes | woensdag 16 mei 2007 @ 20:09 |
quote:Het is sowieso met één van de twee te spelen. | |
PaRoDiUzZ | woensdag 16 mei 2007 @ 20:10 |
quote:Omdat ik niet echt om al dat online gedoe geef, vind het een leuke serie om te MPen met een paar vrienden en bier enzo, maar dat online gedeelte kan mij dus gestolen worden. | |
Roi | woensdag 16 mei 2007 @ 20:11 |
quote:Super Smash online spelen lijkt me vrij triest. Dat moet je gewoon met vrienden doen. | |
King_of_cubes | woensdag 16 mei 2007 @ 20:36 |
quote: quote:Of online leuk is is natuurlijk heel persoonlijk, mij lijkt het zeker een leuke extra. ![]() | |
EleQusion | vrijdag 18 mei 2007 @ 02:57 |
quote:Of, je speelt het online met vrienden ![]() | |
depax | dinsdag 22 mei 2007 @ 07:01 |
nintendo power meld dat als de site vandaag live gaat er een developer blog op komt. | |
depax | dinsdag 22 mei 2007 @ 08:56 |
site is live! *kwijl*![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
depax | dinsdag 22 mei 2007 @ 09:01 |
mensen voor de muziek:quote: | |
Honky | dinsdag 22 mei 2007 @ 09:38 |
Het ziet er niet echt zoveel beter dan SSBM uit. | |
RaymanNL | dinsdag 22 mei 2007 @ 09:47 |
quote:Juist wel ![]() Dit is trouwens ook tof: edit: lama, werkt niet ![]() | |
King_of_cubes | dinsdag 22 mei 2007 @ 10:29 |
Ik had grote onthullingen over Brawl verwacht. ![]() | |
RaymanNL | dinsdag 22 mei 2007 @ 10:32 |
De dag is nog niet voorbij ![]() | |
depax | dinsdag 22 mei 2007 @ 10:56 |
Roy in het nieuws artikel zeg je wekelijks dit is niet waar. Het is elke Weekdag dus elke dag ( weekday) das toch een groot verschil. | |
TaLoN.NL | dinsdag 22 mei 2007 @ 17:48 |
quote:Oeps, heb ik net een topic geopend, was het al bekend. ![]() Die game gaat echt wreed worden, die op de N64 en de Cube zijn ook super. | |
King_of_cubes | dinsdag 22 mei 2007 @ 18:31 |
Gaat de site vandaag eigenlijk nog geupdate worden? | |
depax | dinsdag 22 mei 2007 @ 19:23 |
quote:elke japanse dag en die is morge vroeg pas afgelopen dus nee. Misschien na het event. | |
GGMM | dinsdag 22 mei 2007 @ 20:52 |
het is 12uur s'nachts in japan om 5uur s'middags bij ons, zal dus tussen 17:00 - 5:00 plaatsvinden, dinsdag t/m zaterdag dus. ben benieuwd wat ze morgenochtend laten zien. Er wordt ook gehoopt op een nieuwe trailer op het event. | |
depax | dinsdag 22 mei 2007 @ 23:44 |
quote:er is een embargo op alles van het event tot waarschijnlijk zelfs vrijdag dus reken maar nergens op tot vrijdag ![]() | |
depax | woensdag 23 mei 2007 @ 11:11 |
een update dit keer character foto's ziet het er goed uit hoor ! mario: ![]() ![]() ![]() link: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Mr.Noodle | woensdag 23 mei 2007 @ 17:56 |
Ligt het aan mij of heet dat Engelen karakter niet oorspronkelijk Kid Icarus ipv Pit ![]() http://www.smashbros.com/en_us/movies/movie02.html | |
depax | woensdag 23 mei 2007 @ 18:04 |
quote:volgens mij zijn het kid en pit. | |
#ANONIEM | woensdag 23 mei 2007 @ 18:08 |
quote:pit is de main character in het spel kid icarus... ![]() | |
De_Brandweer | woensdag 23 mei 2007 @ 19:05 |
Naast Docter Mario zit er dit keer ook een Waterhoofd Mario in als character? | |
stefmans | woensdag 23 mei 2007 @ 19:37 |
Brawl ![]() | |
depax | donderdag 24 mei 2007 @ 09:44 |
en weer een update dit keer een item:quote: ![]() ![]() ![]() quote: ![]() | |
Honky | donderdag 24 mei 2007 @ 11:16 |
quote:Pit heette Kid Icarus in Captain N. Voor mij is dat ook nog steeds de echte: ![]() | |
Mr.Noodle | donderdag 24 mei 2007 @ 13:37 |
Verder die muziek van Smashing.. Live! door het New Japan Philharmonic Orchestra is wel geweldig, heel veel nummers van de Super Smash Bros Stages in orchestraal vertaald. ![]() Gewoon googlen en je zult vinden.. | |
depax | vrijdag 25 mei 2007 @ 09:14 |
en de volgende reeks: dft keert character Pit.![]() ![]() ![]() | |
depax | maandag 28 mei 2007 @ 10:48 |
tis alweer de werkweek dus hier is weer een update Dit keer wat meer pit uitgediept met 2 van de 4 ( 5 als je super smash meetelt ) speciale move. <Normal Special Move: Palutena Arrow> ![]() Als hij vuurt kan de pijl gestuurd worden. Pijl gaat zo snel als het licht dus je moet veel oefenen hem te kunnen sturen. ![]() <Up Special Move: Wings of Icarus> Als pit valt kan hij zichzelf opvangen. Door even te vliegen. ![]() ![]() | |
King_of_cubes | maandag 28 mei 2007 @ 10:52 |
quote:Shit! Ik hoopte dat ze Snake zouden onthullen. ![]() | |
neo2000 | maandag 28 mei 2007 @ 12:12 |
Ziet er grafisch ook wel wreedjes uit.. ![]() ![]() | |
depax | dinsdag 29 mei 2007 @ 11:51 |
en de update van vandaag: Super Smash. Dit keer de Mario Final: ( Extreem leuk) ![]() ![]() ![]() Wat heb je er voor nodig: Een smash ball die dus random in het spel komen en je dus kan gebruiken. ![]() ![]() | |
depax | woensdag 30 mei 2007 @ 09:31 |
en weer een update dit keer het wapen super scope: Nieuw is dat je kan bewegen(springen) en schieten tegelijk zoals warrio laat zien. ![]() ![]() ![]() | |
Pronk | woensdag 30 mei 2007 @ 09:53 |
Is het al bekend gemaakt of dit spel online gaat? | |
depax | woensdag 30 mei 2007 @ 13:18 |
quote:ja dat gaat ie. | |
Pronk | woensdag 30 mei 2007 @ 13:28 |
quote:MooiMooiMooi, dan komt deze game op de launchdag in mijn bezit. ![]() | |
linebear | woensdag 30 mei 2007 @ 14:05 |
wanneer komt ie in Nederland !? | |
De_Brandweer | woensdag 30 mei 2007 @ 14:07 |
juni 2008 | |
depax | donderdag 31 mei 2007 @ 11:09 |
en weer een update Dit keer een nieuw wapen firecracker: net als super scope kan je hier ook mee lopen en schieten. ![]() als je hem op pakt gaat hij een hele tijd vuurwerk afschieten. ![]() ![]() Daarnaast kan je richten met de controle stick: ![]() | |
GGMM | donderdag 31 mei 2007 @ 14:00 |
quote:D'r is nog helemaal niks bevestigd. | |
King_of_cubes | donderdag 31 mei 2007 @ 16:15 |
quote: ![]() Dat zou echt zwaar kut zijn. | |
depax | vrijdag 1 juni 2007 @ 00:27 |
quote:hij zei maar wat 2007 is zeker in us en jp maar eu staat er nog niet bij. hopelijk ook 2007. | |
De_Brandweer | vrijdag 1 juni 2007 @ 00:39 |
Metroid zou ook een launchgame zijn. En nu komt die een jaar later. Ik durf mijn HDtv erom te verwedden dat Smash Bros pas in 2008 in us uit is. | |
depax | vrijdag 1 juni 2007 @ 06:39 |
quote:nee hij staat op de lijst voor 2007 en was confirmed voor 2007. | |
King_of_cubes | vrijdag 1 juni 2007 @ 09:11 |
Nieuwe map onthuld: Delfino plaza ![]() ![]() De map verandert constant en je zult zelfs het luchtruim kiezen. ![]() Na de landing wordt het een"normale map". ![]() | |
depax | vrijdag 1 juni 2007 @ 11:05 |
je was me voor ik had examen ![]() ![]() en ziet er weer goed uit. Ik pak wel meeste de grotere versie ( door er op te klikken die zien er nog beter uit, | |
GGMM | vrijdag 1 juni 2007 @ 13:27 |
Ik kan niet wachten, duurt nog zo'n 6maanden ![]() | |
GGMM | zaterdag 2 juni 2007 @ 17:02 |
![]() Je zit op dit plaatje duidelijk dat er ook nog platformen staan bij de zon in het midden van het eiland, daar zul je dus ook gaan vechten ![]() | |
Hellrazor | zaterdag 2 juni 2007 @ 19:08 |
ziet er gruwlijk uit ![]() | |
The-Brahma-Bull | zaterdag 2 juni 2007 @ 19:11 |
De nieuwe items en specials zien er vet uit zeg ![]() | |
Slein83 | zondag 3 juni 2007 @ 20:32 |
Ben benieuwd naar Snake, wat hij voor moves heeft ![]() | |
depax | maandag 4 juni 2007 @ 09:05 |
en weer een update dit keer muziek: Composition Supervisor: Kazumi Totaka Arrangement Supervisor: Masafumi Takada • The copyright for this music is held by Nintendo. • Check your volume settings. This is a new arrangement of the ending song from Yoshi’s Story. Hang on a second. Is it really fair to play Yoshi’s voice at that moment? It’s enough to make a guy cry at the end. http://www.smashbros.com/en_us/music/images/sound070604a.swf | |
depax | dinsdag 5 juni 2007 @ 11:19 |
en de update van vandaag: GOTTA CATCH EM ALL yup we gaan met pokemons vechten in brawl. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Latz | dinsdag 5 juni 2007 @ 11:25 |
Deze game is zo gruwelijk vet online, kan echt niet wachten. | |
The-Brahma-Bull | dinsdag 5 juni 2007 @ 14:01 |
Ah de pokeball was altijd wel leuk. Maar had liever nog een nieuwe wapen gezien. | |
GGMM | dinsdag 5 juni 2007 @ 16:00 |
We zien een nieuwe pokémon: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
King_of_cubes | dinsdag 5 juni 2007 @ 17:19 |
quote: | |
depax | woensdag 6 juni 2007 @ 12:31 |
en weer een update : recovering: Als je valt kan je door een super sprong weer terug komen: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Honky | woensdag 6 juni 2007 @ 13:40 |
quote:dat hadden we al in SSB:P | |
depax | woensdag 6 juni 2007 @ 14:00 |
quote:ja, maar niet zo mooi ![]() | |
depax | donderdag 7 juni 2007 @ 10:39 |
de nieuwe update: Kirby en pickachu![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
EleQusion | donderdag 7 juni 2007 @ 11:56 |
Eindelijk weer eens wat characters ![]() | |
depax | vrijdag 8 juni 2007 @ 09:10 |
De laatste van de week en de leukste: Controle methodes: Je kan dus elke controller gebruiken die op de wii kan. En er wordt motion sensing gebruikt met de mote. De gamecube controller wordt aangeraden. Gamecube controller verkoop zal stijgen ![]() ![]() | |
disjfa | vrijdag 8 juni 2007 @ 09:55 |
quote:Alleen geen winkel meer die ze verkoopt ![]() Nouja, ik zou hem toch eerst proberen met de mote dus iig niet zo`n groot probleem. | |
Young_David | vrijdag 8 juni 2007 @ 10:08 |
Volgens mij gaan ze de cube controller weer opnieuw uitbrengen ![]() | |
GGMM | vrijdag 8 juni 2007 @ 12:53 |
Ik hoop dat de Classic controller ook gewoon normaal werkt, zitten immers evenveel knoppen op als de gamecube controller. heb wel GC controllers, maar 3 waarvan 1ntje er bijna uit elkaar valt ![]() | |
King_of_cubes | vrijdag 8 juni 2007 @ 13:12 |
Ik kan mijn GameCube controllers gebruiken. ![]() | |
Tomasso | maandag 11 juni 2007 @ 09:43 |
![]() Fox is just one of many so-called speed characters. His costume has been completely updated, so he?s full of fighting spirit. Run! Fly! Move boldly! For such moves are the essence of Fox! ![]() ![]() ![]() ![]() | |
depax | maandag 11 juni 2007 @ 10:43 |
hij ziet er zo geweldig uit. | |
Anne | maandag 11 juni 2007 @ 11:01 |
Iemand heeft hier een TR geplaatst met de vraag of ik de TT wat duidelijker wil maken en dat het om updates gaat. Wat zou dan een betere TT zijn? | |
#ANONIEM | maandag 11 juni 2007 @ 11:07 |
Fox ziet er goed uit. ![]() | |
Young_David | maandag 11 juni 2007 @ 11:38 |
Gewoon woordje scan weghalen en je hebt een centraal topic ![]() | |
Maisnon | dinsdag 12 juni 2007 @ 01:20 |
tvp, Smash Bros ![]() | |
Honky | dinsdag 12 juni 2007 @ 08:24 |
Fox ziet er wel cooler uit. | |
depax | dinsdag 12 juni 2007 @ 09:46 |
nieuwe update: Joshi Island: (met seizoens veranderingen!!) Shy Guys often make guest appearances, and the Support Ghost can appear suddenly, aiding players on occasion. ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Young_David | dinsdag 12 juni 2007 @ 09:58 |
Yoshi island is cool, de 3D karakters zijn cool ... maar de combinatie van beide is lelijk. | |
De_Brandweer | dinsdag 12 juni 2007 @ 09:58 |
Dat level ziet er goed uit. | |
Honky | dinsdag 12 juni 2007 @ 10:03 |
Hopen dat dat muziekje van mario world 2 erbij zit. Die is tof. | |
neo2000 | dinsdag 12 juni 2007 @ 11:13 |
quote:Als ze die characters in dat level nou eens cell shaded maken.. ![]() | |
Maisnon | dinsdag 12 juni 2007 @ 13:00 |
quote:Hmm, kweetniet, vind het wel cool zo, dat ze echt in die wereld ineens zijn ![]() Waarschijnlijk doen ze hier dat Yoshi muziekje van eerder bij ![]() | |
RaymanNL | dinsdag 12 juni 2007 @ 13:03 |
Yoshi's Island stage ![]() Erg tof, doet mij verlangen naar een 3D versie van de game ![]() | |
GGMM | dinsdag 12 juni 2007 @ 13:08 |
quote:dat vind ik reuze meevallen eigenlijk, vind het harstikke mooi. | |
depax | woensdag 13 juni 2007 @ 09:25 |
update van vandaag; muziek http://www.smashbros.com/en_us/music/music03.html metroid final boss muziek. | |
Honky | woensdag 13 juni 2007 @ 09:42 |
quote:Hint naar geheim karakter? | |
GGMM | woensdag 13 juni 2007 @ 13:32 |
Er wordt idd gespeculeerd dat Ridley in de game zit. Ridley: http://img114.imageshack.us/img114/2495/giantnewcomer3ix9.jpg | |
GGMM | woensdag 13 juni 2007 @ 13:34 |
Ridley is geen gele kikker ![]() hier dus: http://mdb.classicgaming.gamespy.com/sm/smart_ridley01.jpg | |
De_Brandweer | woensdag 13 juni 2007 @ 13:49 |
Ik denk niet dat Ridley een speelbaar Character is, maar hij af en toe langsvliegt in het Metroid level. | |
GGMM | woensdag 13 juni 2007 @ 18:20 |
![]() ![]() | |
Honky | woensdag 13 juni 2007 @ 19:04 |
quote:Trapte er wel een beetje in tot ik da tplaats van Super Sonic zag. toch denk ik wel dat hij er in zit. | |
depax | woensdag 13 juni 2007 @ 20:07 |
moet wel zeggen dat het ongelofelijk goed gemaakt is. | |
GGMM | donderdag 14 juni 2007 @ 12:53 |
Crates and Barrels![]() When broken, many items tumble out of crates and barrels. Previously, wooden crates and barrels were pretty much garden-variety. This time around, these items change visually to match the mood of the stage. ![]() On sci-fi type stages they take on a futuristic tone. ![]() On more fantastic stages, they look more like presents. When you receive a present, open it! There are items inside! Use them as you will. ...By the way, this time we’ve thrown "sliding boxes" into the mix. ![]() Just when you think you’re going to break it open to get the prize inside... ![]() Off it goes! It...makes things hectic! Be careful and make sure you don’t get knocked for a loop by a box madly rushing downhill. | |
Maisnon | donderdag 14 juni 2007 @ 13:14 |
Cool ![]() ![]() | |
depax | vrijdag 15 juni 2007 @ 09:27 |
update: Samus profiel Her name is Samus Aran. She joins us from the Metroid games. Look at her Power Suit shine! Her arm cannon is equipped with a variety of weapons. Mastering all of them is the first step toward victory. ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Young_David | vrijdag 15 juni 2007 @ 09:36 |
Wat een freaky vrouwtje is die samus toch he, met haar onderarm vervangen door een canon. | |
King_of_cubes | vrijdag 15 juni 2007 @ 10:17 |
Weer niks spectaculairs vandaag. ![]() | |
Maisnon | vrijdag 15 juni 2007 @ 10:26 |
Die screenshots ook altijd ![]() | |
GGMM | vrijdag 15 juni 2007 @ 12:37 |
![]() Dit kan betekenen dat ze haar kanon kan opladen terwijl ze loopt, dit zou een voordeel zijn, het zou haar beter maken. | |
Maisnon | vrijdag 15 juni 2007 @ 13:04 |
Eh, nee? Dat lijkt me eerder iemand vastpakken terwijl je rent, grappling hook, of landen terwijl je net in de lucht grappling hook deed ![]() | |
GGMM | vrijdag 15 juni 2007 @ 13:12 |
nope, lijkt er niet op. | |
Maisnon | vrijdag 15 juni 2007 @ 22:35 |
quote:Wat, op wat ik zei? ik heb het vandaag nog geprobeerd op de Cube, exact de zelfde animatie ![]() | |
Roi | vrijdag 15 juni 2007 @ 23:24 |
Ik moet Maisnon gelijk geven hoor. | |
GGMM | zaterdag 16 juni 2007 @ 00:15 |
Hmm, we zullen zien ![]() hier btw om te vergelijken: Cube ![]() Wii ![]() Ziet er goed uit, vind het wel jammer dat ze er niet uitziet als in de nieuwe MP voor de wii: http://revolutionmedia.ig(...)0060509000454051.jpg | |
BMH | maandag 18 juni 2007 @ 00:08 |
![]() | |
sinterklaaskapoentje | maandag 18 juni 2007 @ 00:50 |
hehe, prachtig stripje hierboven, ik hou het hier trouwens even in de gaten voor updates enzo ![]() | |
depax | maandag 18 juni 2007 @ 10:33 |
update Link: zijn super smash <Triforce Slash> ![]() ![]() ![]() ![]() | |
BMH | maandag 18 juni 2007 @ 10:57 |
Die moves gaan zo snel uit ![]() | |
The-Brahma-Bull | maandag 18 juni 2007 @ 13:33 |
Die lijkt me dus echt zo vet ![]() | |
Thormodo | maandag 18 juni 2007 @ 14:50 |
Ben benieuwd hoeveel procent schade die Super Smash Moves gaan doen ![]() ![]() | |
De_Brandweer | maandag 18 juni 2007 @ 14:54 |
quote: ![]() | |
linebear | maandag 18 juni 2007 @ 15:48 |
wanneer komt ie nu uit !? | |
Thormodo | maandag 18 juni 2007 @ 16:27 |
quote:Ergens in 2007 -,-. | |
toma | maandag 18 juni 2007 @ 22:58 |
![]() ik kan niet wachten ![]() | |
depax | maandag 18 juni 2007 @ 23:26 |
quote:Houd ik je aan ![]() reken maar op februari 2008 voor europa. | |
King_of_cubes | dinsdag 19 juni 2007 @ 09:12 |
En vandaag is pikachu aan de beurt:![]() ![]() ![]() ![]() [ Bericht 20% gewijzigd door King_of_cubes op 19-06-2007 11:42:01 (text weg op verzoek :*) ] | |
depax | dinsdag 19 juni 2007 @ 09:42 |
haal die tekst weg doe ik ook foto's zeggen genoeg die tekst is zo kinderlijk geschreven altijd ![]() | |
neo2000 | dinsdag 19 juni 2007 @ 09:50 |
quote:Tsjah, Jappen he..? Japanners zijn helemaal gek van die onschuldigheid.. Vandaar ook zoveel van die Japanse meisjes in school uniformpjes die dingen doen die je heul niet verwacht van "jonge" schoolmeisjes.. ![]() | |
_GdR_ | dinsdag 19 juni 2007 @ 13:01 |
quote:kappen nou. mn ex was chinese (en vollop geil/lekker) en die had ook zo'm pakkie in de kast hangen. als ik daaraan terug denk krijg ik trauma's ![]() | |
neo2000 | dinsdag 19 juni 2007 @ 13:44 |
quote:You mean.. You had sex..? Now i'm traumatised.. ![]() | |
_GdR_ | dinsdag 19 juni 2007 @ 13:53 |
quote:nou ik mis de sex nogal. dus is behoorlijk frustrerend ![]() had een tijdje terug ook een meissie maar dat ging nergens over. dus ik mis dr. boehoehoe ![]() | |
depax | woensdag 20 juni 2007 @ 11:38 |
en volgende profiel: Wario ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Thormodo | woensdag 20 juni 2007 @ 11:39 |
Die kop ![]() | |
neo2000 | woensdag 20 juni 2007 @ 12:47 |
Van Kirby..? | |
Thormodo | woensdag 20 juni 2007 @ 13:23 |
quote:Neh, van Wario op de derde (en vierde) screenshot ![]() | |
sinterklaaskapoentje | woensdag 20 juni 2007 @ 13:54 |
onderstebovenlanceer aanval en bijtaanval ![]() | |
depax | donderdag 21 juni 2007 @ 09:55 |
de volgende update: Fox Special move <Down Special Move: Reflector> ![]() ![]() ![]() | |
GGMM | donderdag 21 juni 2007 @ 18:10 |
Samus ![]() onderste plaatje ziet er vet uit trouwens. | |
depax | donderdag 21 juni 2007 @ 22:25 |
quote:ja is het dus 0 suit samus en de gewone? ze heeft dus beide blijkbaar. | |
depax | vrijdag 22 juni 2007 @ 11:06 |
dit keer een location: lylat cruise ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Thormodo | vrijdag 22 juni 2007 @ 12:27 |
Dat is toch een hele verbetering ten opzichte van het soortgelijke level in SSBM. | |
depax | maandag 25 juni 2007 @ 09:49 |
dit keer zelda profile:![]() ![]() ![]() ![]() | |
Young_David | maandag 25 juni 2007 @ 10:45 |
Te mooi om te vechten ![]() | |
RaymanNL | maandag 25 juni 2007 @ 10:48 |
Zelda ![]() Die zat eerst toch nog niet in Smash Bros? | |
Aibmi | maandag 25 juni 2007 @ 10:50 |
quote:Jawel ![]() | |
GGMM | maandag 25 juni 2007 @ 13:57 |
![]() een redelijke verbetering ![]() | |
Maisnon | maandag 25 juni 2007 @ 14:15 |
Zelda ![]() ![]() ![]() ![]() | |
GGMM | maandag 25 juni 2007 @ 15:03 |
van Sheik is het nog niet helemaal zeker. Dit is de Twilight Zelda, niet de ocarina of time Zelda, er wordt nog gespeculeerd over Sheik ![]() | |
Augustus_Thijs | maandag 25 juni 2007 @ 15:43 |
Grom, ocarina was beter dan twilight. Maar nou ja, dat maakt voor zelda verder weinig uit. | |
Young_David | maandag 25 juni 2007 @ 15:54 |
Krijgen we dan misschien ook een Wolf-Link? | |
toma | maandag 25 juni 2007 @ 19:06 |
quote:misschien is dat zo'n secret skill als je zo'n Final Smash munt pakt. ![]() | |
Maisnon | maandag 25 juni 2007 @ 20:12 |
quote:Net alsof ze ineens een aanval weg gaan laten ![]() Samus zit er ook in met Zero Suit Samus | |
Slein83 | maandag 25 juni 2007 @ 22:11 |
quote:Midna | |
Honky | dinsdag 26 juni 2007 @ 09:41 |
Nieuwe update: Achtergrondmuziek Een Ocarina of Time medley: http://www.smashbros.com/en_us/index.html | |
BMH | dinsdag 26 juni 2007 @ 10:00 |
quote:WOW! ![]() | |
speknek | dinsdag 26 juni 2007 @ 10:05 |
quote:Supergoed inderdaad ![]() | |
BMH | dinsdag 26 juni 2007 @ 10:09 |
Gelukkig is dit alleen de OOT medley. Ik kan niet wachten op de TP, MM & WW medleys ![]() | |
_GdR_ | dinsdag 26 juni 2007 @ 14:18 |
wanneer komt deze game uit? hoe meer ik ervan zie hoe toffer het lijkt te worden. | |
De_Brandweer | dinsdag 26 juni 2007 @ 14:21 |
quote:Q3 2008 pas in Amerika. | |
BMH | dinsdag 26 juni 2007 @ 14:23 |
quote: ![]() | |
_GdR_ | dinsdag 26 juni 2007 @ 14:27 |
![]() | |
GGMM | dinsdag 26 juni 2007 @ 16:13 |
Voor de mensen die hem willen downloaden: http://www.fileden.com/fi(...)a%20OoT%20Medley.mp3 | |
toma | dinsdag 26 juni 2007 @ 16:14 |
quote:2008 ![]() over anderhalf jaar als het tegen zit ![]() | |
GGMM | dinsdag 26 juni 2007 @ 16:16 |
nah, dat is bullshit, hij komt eind 2007 in Amerika al uit ![]() | |
Dj_Day-V | dinsdag 26 juni 2007 @ 21:37 |
quote:Hoe kom jij nou weer aan die sonic avatar ![]() | |
DJ_ | dinsdag 26 juni 2007 @ 21:48 |
die zelda is echt een hele verbetering qua graphics ![]() | |
speknek | woensdag 27 juni 2007 @ 05:59 |
quote:En september in europa. | |
depax | woensdag 27 juni 2007 @ 09:46 |
update: de bananenschil![]() ![]() ![]() ![]() | |
Honky | woensdag 27 juni 2007 @ 09:51 |
quote:haha ziet er grappig uit. | |
Honky | donderdag 28 juni 2007 @ 09:37 |
Nieuwe update: je kan nu zelf de knoppen instelen voor je controller mits je je naam registreert in het spel. | |
BMH | donderdag 28 juni 2007 @ 09:54 |
quote: ![]() | |
depax | donderdag 28 juni 2007 @ 12:01 |
wat screens erbij zou ook mooi zijn:![]() ![]() | |
neo2000 | donderdag 28 juni 2007 @ 12:10 |
quote:Gamecube controller.. ![]() | |
GGMM | donderdag 28 juni 2007 @ 17:59 |
![]() Dit is een hele interresante pic. Dit is het character select screen, je ziet 2 players (iemand die samus gekozen heeft en iemand die nu z'n naam aant kiezen is.) Dus dit is het character screen van de vs. mode. De characters die je kan kiezen zijn geblurred bovenaan het scherm. Daarnaast is het zo dat in de franse/duitse/enz. de screens ook in die taal geshowed worden, dus ze zijn al bezig met het vertalen, wat zou kunnen betekenen dat de Europese reslease niet zo lang op zich laat wachten na de Amerikaanse. | |
neo2000 | donderdag 28 juni 2007 @ 20:05 |
Ik neem aan dat je zelf namen in kan voeren.. Soort van game profielen zegmaar..? Lijkt me dan dat je ook een Duitse/Franse naam in kan voeren in een Engels talig spel..? Dus dan gaat je theorie niet helemaal op. Of begrijp ik je nu verkeerd? | |
GGMM | donderdag 28 juni 2007 @ 20:21 |
yep, je begrijpt me idd verkeerd, ik heb het verkeerde plaatje ook gebruikt in dit geval, ik laat het zien:![]() je ziet hier duidelijk dat het menu zelf ook Duits is. | |
BMH | donderdag 28 juni 2007 @ 23:27 |
Ik vind het menu weer net zo lelijk als in de vorige delen ![]() Doe het net als de Star Wars DVD"s. Iedere keer als je de DVD speler aanzet krijg je het menu in een andere stijl. Lijkt mij heel erg geschikt voor Smash Bros. | |
depax | vrijdag 29 juni 2007 @ 10:41 |
wario update: super smash: Warrio Chopper![]() ![]() ![]() en de wario waft: ![]() ![]() | |
GGMM | vrijdag 29 juni 2007 @ 13:29 |
quote:wie zegt dat dat nu niet zo is? daarnaast vind ik dit menu juist mooi ![]() | |
Maisnon | vrijdag 29 juni 2007 @ 14:38 |
Tsja met zo veel verschillende stijlen is het niet meer dan logisch dat het menu zo simpel gehouden is ![]() Die Waft ![]() | |
GGMM | vrijdag 29 juni 2007 @ 16:15 |
het lijkt er zelfs op dat mario op de motor klimt van Wario.. ben benieuwd. //edit: nee, hij pakt hem op, wss kan je hem gooien ![]() | |
Augustus_Thijs | zondag 1 juli 2007 @ 20:10 |
het lange wachten... ![]() | |
kipknots | maandag 2 juli 2007 @ 11:15 |
![]() What's an assist trophy? Well, these are characters who appear to aid the fighter that called them forth. Basically, they’re guest characters separate from Smash’s playable roster! Super Smash Bros. Brawl is sort of like a festival that all sorts of characters show up for. Bear in mind, though, that you can’t control any of the characters appearing on these pages. Let there be no mistake about that. In any case, you won't know who is in an Assist Trophy until you use it. ![]() Take the capsule and hold it high! ![]() A Hammer Bro appears! ![]() As you can see, he throws his famed hammers! Actually, the Nintendog you saw in the E3 movie is also an Assist Trophy. ![]() Aw.... Isn’t he cute! You’re probably thinking that a Nintendog is a pretty poor assistant, since it blocks your view, too. That’s fine. He’ll help calm your mental state. Assist Trophies allow you to enjoy even more characters who couldn’t quite make it as playable fighters. You may even see some that only the most dedicated fans will recognize, so you’ll have to look forward to them. | |
kipknots | maandag 2 juli 2007 @ 11:15 |
![]() Here’s Samurai Goro, Captain Falcon’s rival. He’s an F-Zero Pilot. He wears the number five ![]() At last, Samurai Goro stands on the battlegrounds of Smash. ![]() He just cuts, cuts, cuts away with the blade at his hip. A reckless slasher of his enemies, Samurai Goro is not a man you want on your bad side. By the way, the majority of Assist Trophies are invincible. Trying to fight back is useless, so just run away. | |
Young_David | maandag 2 juli 2007 @ 12:18 |
Gaaf, soort Pokébal, maar dan met een nog uitgebreider assortiment characters ![]() | |
GGMM | maandag 2 juli 2007 @ 14:54 |
Beste update zover. | |
King_of_cubes | dinsdag 3 juli 2007 @ 09:38 |
quote:Alleen belangrijke titels? Is smash ineens geen belangrijke titel meer ![]() ![]() | |
Maisnon | dinsdag 3 juli 2007 @ 09:49 |
Bowser is de nieuwe update. Beetje een onhandig character altijd, een van de mindere, maar ik ben toch blij dat ie er nog inzit ![]() | |
depax | dinsdag 3 juli 2007 @ 10:07 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
WjeroneW | dinsdag 3 juli 2007 @ 17:03 |
quote:Onhandige is die, nog lomper dan DK! | |
Marble | woensdag 4 juli 2007 @ 02:13 |
Het character model van Zelda is echt TE mooi ![]() ![]() Ze heeft er nog nooit ZO goed uitgezien! | |
Dj_Day-V | woensdag 4 juli 2007 @ 02:21 |
quote:Wat een enge post. | |
Marble | woensdag 4 juli 2007 @ 02:23 |
Mogen we onze waardering niet meer uitdrukken voor uitmuntende artistieke prestaties? | |
Dj_Day-V | woensdag 4 juli 2007 @ 02:24 |
Sorry hoor ![]() | |
_GdR_ | woensdag 4 juli 2007 @ 10:10 |
fapfapfap... ZE is ECHT lekker jongen. fapfapfap | |
Dj_Day-V | woensdag 4 juli 2007 @ 10:32 |
quote: ![]() | |
GGMM | woensdag 4 juli 2007 @ 13:00 |
Bowser: Final Smash What?! You can control Giga Bowser from Super Smash Bros. Melee?! It’s Bowser’s Final Smash!! ![]() Bowser grabs a Smash Ball! TRANSFORM ![]() Whoaaa! Talk about a change! ![]() He’s huge! And tough! What, you think just because he’s huge, you can needle him with lots of little attacks and keep him off balance? Heh heh... Yeah, you keep thinking that. ![]() He must be invincible! You can only be Giga Bowser for a short time, though, so you’d better take your enemies out while you can. Bear in mind, too, that while escaping from Giga Bowser, fighters might decide it’s a good strategy to pick off the stragglers in his wake... | |
Maisnon | woensdag 4 juli 2007 @ 13:08 |
ik weet het niet hoor, die Final Smashes. Wel leuk verzonnen in ieder geval ![]() | |
Extraordinaire | woensdag 4 juli 2007 @ 14:09 |
Meest angstaanjagende vorm van Bowser ooit ![]() Tof. | |
KjellB | woensdag 4 juli 2007 @ 14:51 |
't Ziet er allemaal wel vet mooi uit, ook echt beter dan de Gamecube. De Wii maakt dus zeker wel vooruitgang qua graphics. | |
disjfa | woensdag 4 juli 2007 @ 15:15 |
Browser ziet er boos erg vet uit. Oh en not playable @ E3 ![]() 2009 ![]() | |
The-Brahma-Bull | woensdag 4 juli 2007 @ 15:20 |
quote:Browser ![]() | |
DJ_ | woensdag 4 juli 2007 @ 17:46 |
quote:gewoon 2007 ![]() voor een andere event bewaren . en ehh , zag bowser er altijd maar zo uit ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 4 juli 2007 @ 18:36 |
quote: quote:Oud nieuws. ![]() | |
WjeroneW | donderdag 5 juli 2007 @ 11:11 |
De nieuwe update Toch veel makkelijker een link te zetten dan het helemaal op het forum te zetten.. | |
GGMM | donderdag 5 juli 2007 @ 11:34 |
Dat klopt, maar het is net zo'n traditie geworden om het op het forum te zetten ![]() Smash Attacks There’s a variety of attacks in Smash Bros., and they all involve some combination of strength and direction. Let me start here by talking about strength. Standard attack ![]() ![]() If you just press the attack button, you’ll perform a standard attack. These are generally speedy. Strong Attack ![]() ![]() When you tilt the stick in a direction, you’ll do a stronger attack in that direction. These attacks usually have longer reach. Smash Attack ![]() ![]() Now, if you simultaneously tilt the stick and press the button, you’ll do a smash attack. These are powerful! Since the name for smash attack is derived from the game’s name, you can assume they’re pretty important. Swiftly tilt the Control Stick left, right, up, or down, and simultaneously attack! When you link the feeling of this control with the result of sending an opponent flying, I think you’ll start to see the crux of this game. At first, don’t overthink things. It’s OK to just tilt the stick and mash some buttons. Ease yourself into it. ![]() By pressing and holding the attack button during a smash attack, you can build up power. Power up and unleash it when the time is right! | |
RaymanNL | vrijdag 6 juli 2007 @ 11:50 |
Update: Arena: Bridge of Eldin![]() ![]() Hier meer ![]() ![]() | |
_GdR_ | vrijdag 6 juli 2007 @ 12:09 |
quote:wtf. rent naar tv toe en start zelda ![]() | |
GGMM | vrijdag 6 juli 2007 @ 12:42 |
een van de beste levels tot nu toe! ![]() | |
Slein83 | vrijdag 6 juli 2007 @ 13:14 |
Dan zou Midna ook wel een secret char kunnen worden ![]() | |
De_Brandweer | vrijdag 6 juli 2007 @ 13:22 |
quote:Ik hoop het niet. | |
Maisnon | vrijdag 6 juli 2007 @ 13:24 |
Dat level ![]() | |
The-Brahma-Bull | vrijdag 6 juli 2007 @ 14:40 |
Vet zeg ![]() | |
King_of_cubes | vrijdag 6 juli 2007 @ 17:58 |
quote:Ik hoop het ook niet, Midna vond ik ontzettend irritant zeg. ![]() | |
GGMM | vrijdag 6 juli 2007 @ 18:46 |
Ik vond Midna wel grappig, goed character in TP, maar als character in brawl liever niet, ik zie d'r eerder in een trophie die laatst zijn aangekondigd. | |
DJ_ | vrijdag 6 juli 2007 @ 19:25 |
de graphics van brawl zijn echt niet slecht , als je na gaat hoe melee er uit zag op de cube ten opzichte van gewone games meschien is de wii toch nog instaat om betere graphics te geven dan wij denken | |
Slein83 | vrijdag 6 juli 2007 @ 20:10 |
quote:Je hoeft haar niet te gebruiken ![]() | |
GGMM | zaterdag 7 juli 2007 @ 18:24 |
Om dit topic in het weekend ook levendig te houden, wat fanmade pics zo zou Kirby eruit zien als hij Megaman, Paper Mario,diddy en Sonic 'ingeslikt' zou hebben: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Dj_Day-V | zaterdag 7 juli 2007 @ 18:31 |
Die sonic ![]() | |
King_of_cubes | zaterdag 7 juli 2007 @ 18:38 |
En de tofste:![]() | |
GGMM | zaterdag 7 juli 2007 @ 18:48 |
en mocht midna er wel inzitten:![]() edit: Hier ook nog een stukje + een pic van Meowth een pokémon die veel genoemd wordt als character: In the oringal Super Smash, there was a wide list of possiblities for the characters. It was a low budget game, so they had to keep the roster to a minimum. But Meowth was wanted. He was on the list, but didnt make the cut. Jiggypuff took his spot, just because of the Popularity... But keep in mind for Brawl, Jigglypuff is no longer very popular, so this shouldn't be a problem anymore. Meowth was put in a Pokeball in SSB64, which is pretty good too. He used Pay Day. In Super Smash Bros Melee, Meowth again made it to the roster. And Again, he was cut. But not due to money, due to time. They went with a clone instead, Pichu. Grr..... BUT, also due to time, there was no time to add him as a pokeball pokemon again. they waited too long. But it was given a special trophy. Meowth's trophy didn't go in numerical order like the other pokemon's did. It was random, treated Meowth like a speical character. His trophy was the HARDEST POKEMON TROPHY in Melee. You had to beat All-Star mode with ALL characters. Thats harder than unlocking any PokeMon's trophy, including all Pikachu, Mewtwo, Jigglypuff, and Pichu trophies! That's saying something! ![]() Blijkt dat hij in beide voorgaande smash games gecut is, dus er is een redelijke kans dat dit een character wordt.. [ Bericht 43% gewijzigd door GGMM op 07-07-2007 19:45:16 ] | |
DJ_ | zaterdag 7 juli 2007 @ 19:42 |
kirby sonic ziet er echt wel cool uit | |
_GdR_ | zondag 8 juli 2007 @ 02:46 |
quote:neej solid kirby owned stukken harder ![]() | |
I.R.Baboon | zondag 8 juli 2007 @ 02:56 |
Ik ben heel erg voor meowth. | |
DJ_ | zondag 8 juli 2007 @ 03:30 |
quote:echt niet ![]() ![]() | |
Honky | zondag 8 juli 2007 @ 13:29 |
Ligt het aan mij of doet die Sonic pic het niet? Ziet er wel professioneel gedaan uit allemaal. | |
neo2000 | zondag 8 juli 2007 @ 14:34 |
Denk dat het aan jou ligt, want hier doettie 't gewoon.. ![]() | |
speknek | zondag 8 juli 2007 @ 14:49 |
quote:Ik wil heel team rocket. | |
De_Brandweer | zondag 8 juli 2007 @ 14:50 |
Meowth lijkt me echt een kut character, maar het lijkt me wel grappig. | |
Frankeinstein | zondag 8 juli 2007 @ 15:30 |
quote:ik zie em ook niet en als ik de link in mijn browser plak dan staat er ook dat de afbeelding weg is. | |
MisterJ.Lo | zondag 8 juli 2007 @ 15:39 |
Nintendo ![]() ![]() ![]() Ninja Gaiden Sigma ![]() | |
The-Brahma-Bull | zondag 8 juli 2007 @ 15:41 |
quote:Een voetbalfan ![]() | |
King_of_cubes | zondag 8 juli 2007 @ 15:58 |
quote:Het PS3 topic is om de hoek. ![]() | |
GGMM | zondag 8 juli 2007 @ 17:42 |
ZeroKirby is ook gemaakt ondertussen (van de megaman X series)![]() | |
WjeroneW | zondag 8 juli 2007 @ 17:44 |
quote:Misschien zitten ze wel in de assist trophy.. | |
kipknots | maandag 9 juli 2007 @ 08:26 |
![]() | |
speknek | maandag 9 juli 2007 @ 08:54 |
quote:Als je dan toch ![]() ![]() | |
GGMM | maandag 9 juli 2007 @ 17:10 |
Up until now, standard combos, or button-press combos, were done primarily by tapping the attack button repeatedly. That won’t change in Brawl, but now you can also just hold down the attack button to automatically do consecutive standard attacks. It will vary a bit by character, of course, but in the case of Fox... ![]() Press and hold the attack button to do consecutive jabs. ![]() Press the button repeatedly, or just start hitting your enemy to initiate the combo. ![]() You’ll transition smoothly into his Rapid Kick! The game will be compatible with a variety of controllers, so I’ve gone a tad easier on the button pressing. Of course, each character will have variations. While some may do repeated rapid jabs, others may simply do three slow swipes with a blade. Meta Knight is somewhat unique. His standard attack is an unbelievably rapid sequence of slices. Just press and hold the button to unleash a rampage. ![]() Hee ya ya ya ya ya ya ya ya ya ya ya ya ya ya! This guy needs to calm down. en dan nog een gerucht: Mario Kart in 2007, Brawl niet? Er zijn al heel wat Mario spin-off games verschenen, maar geen van deze titels is zo succesvol als Mario Kart. Op de Super Nintendo en de GameCube was het de derde best verkochte titel, op de Nintendo 64 de tweede best verkochte. Ook op de Wii zal Mario Kart ongetwijfeld een succes worden, maar dan moet de game wel eerst aangekondigd worden. Volgens N-Europe komt deze aankondiging er sneller dan later, de game zou worden aangekondigd op de E3 persconferentie van Nintendo op woensdag. De game zou nog in 2007 in Europa moeten uitkomen, Amerika aan de andere kant zal tot 2008 moeten maken. Mario Kart Wii zou zo snel al in Europa komen omdat Super Smash Bros. Brawl dat niet zou halen. Europa zou dus Mario Kart Wii als goedmakertje voor Super Smash Bros. Brawl krijgen. Dit gerucht lijkt op het eerste gezicht vergezocht, maar vorige maand zei Nintendo zelf iets gelijkaardig. Nintendo PR manager Patrick Nagel zei dat we Mario Kart Wii en Metroid Prime 3 in 2007 moesten verwachten, maar hij vermeldde Super Smash Bros. Brawl en Super Mario Galaxy niet. Toen leek het een fout, maar die uitspraak zou dus wel eens kunnen kloppen. Bron: N-Europe.com | |
depax | maandag 9 juli 2007 @ 18:57 |
quote:ajax fans ![]() | |
GGMM | maandag 9 juli 2007 @ 20:19 |
quote:Iets mis mee? | |
De_Brandweer | maandag 9 juli 2007 @ 20:24 |
Nee. Ajax ![]() | |
Honky | maandag 9 juli 2007 @ 21:55 |
Ik heb liever Mario Kart al bewijfel ik in hoeverre Ninendo Double Dash kan verbeteren. (En nee, online boeit me niks) | |
DJ_ | maandag 9 juli 2007 @ 21:57 |
double dash viel me echt zwaar tegen , mario kart was veel leuker op de n64 en snes en smash brothers gaat veel langer mee dan mario kart imo | |
Young_David | maandag 9 juli 2007 @ 22:19 |
Ik heb Mario Kart 64 op de wii ... maar die is behoorlijk brak te besturen met de classic controller (probeer maar eens een item te gooien terwijl je gas geeft) DD is véél leuker. | |
DJ_ | maandag 9 juli 2007 @ 22:24 |
gebruik de cube conroller dan speel hem zelf alleen op de n64 die van mij werkt nog steeds :p | |
_GdR_ | dinsdag 10 juli 2007 @ 00:43 |
mariokart op de snes is onverslaanbaar. we hadden toen der tijd verdomme competities dat wil je niet weten. ![]() timetrail ftw! | |
Maisnon | dinsdag 10 juli 2007 @ 00:59 |
Mario Kart ![]() ![]() | |
GGMM | dinsdag 10 juli 2007 @ 14:46 |
Nieuwe assist trophie: Dr Wrigt (Simcity - Nes/Virtual console)![]() ![]() ![]() ![]() | |
GGMM | woensdag 11 juli 2007 @ 12:36 |
Bumper - een item dat ook in Smash64 voorkwam maar niet in melee.![]() ![]() ![]() ![]() | |
Maisnon | woensdag 11 juli 2007 @ 19:20 |
[18:24]Super Smash Bros Brawl is nu aan de beurt, met een aantal filmpjes. De game komt in Amerika op 3 december uit Iemand dit nog meegekregen? | |
GGMM | woensdag 11 juli 2007 @ 19:21 |
Hier kan je het bekijken ![]() http://www.gametrailers.com/player/21541.html | |
GGMM | woensdag 11 juli 2007 @ 19:26 |
Donkey Kong zit in de teaser! Zie ik nu pas ![]() Check de teaser op 0:46 | |
Maisnon | woensdag 11 juli 2007 @ 19:29 |
Ohja ![]() ![]() | |
torn_Machina | woensdag 11 juli 2007 @ 19:30 |
Ik ben benieuwd wat de release date voor Europa dan wordt. Je zou moeten zeggen dat het vrij vlot na Amerika moet worden uitgebracht, omdat het daar pas begin december uitkomt. Nintendo kennende worden we toch wel weer genaaid. Het ergste wat ons weer kan overkomen is dat die ergens eind februari / begin maart 2008 hier uitkomt. Nu maar hopen dat we wat meer zien tijdens de Tokyo Gameshow. | |
GGMM | woensdag 11 juli 2007 @ 20:41 |
vorig jaar kwam er een 2de trailer van brawl op de E3, buiten de persconferentie om, er is nog hoop op meer nieuws ![]() | |
Maisnon | woensdag 11 juli 2007 @ 20:46 |
ik hoop gewoon op nog een nieuw character, of meerdere ![]() | |
GGMM | woensdag 11 juli 2007 @ 20:48 |
Ik ook, maar morgen sowieso ook weer een update, ik hoop op de teaser op hoge kwaliteit. ![]() | |
Maisnon | woensdag 11 juli 2007 @ 20:51 |
ja wanneer ze bij de brug uit twilight princess aan het vechten zijn, de persoon die dan aan de linkerkant bij het instorten is, weet niet wie dat is. Dat zou wel sheik kunnen zijn ![]() | |
GGMM | woensdag 11 juli 2007 @ 20:53 |
Of Yoshi ![]() ![]() | |
Maisnon | woensdag 11 juli 2007 @ 20:53 |
huh, nee, dat is gewoon Young Link ![]() | |
Maisnon | woensdag 11 juli 2007 @ 20:54 |
Of toch de gewone ![]() ![]() | |
GGMM | woensdag 11 juli 2007 @ 22:40 |
hxxp://img259.imageshack.us/img259/7196/moblinloliq8.png (knip en plak in een nieuwe browser en vervang xx met tt) Nu is het een stuk duidelijker ![]() | |
GGMM | donderdag 12 juli 2007 @ 11:31 |
Donkey Kong:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
GGMM | donderdag 12 juli 2007 @ 11:33 |
Ook is er een filmpje op de site gezet, vrijwel hetzelfde als de presentatie gisteren, maar toch iets anders ![]() | |
Young_David | donderdag 12 juli 2007 @ 11:53 |
quote:Gaaf, een gele kikker in SSBB | |
GGMM | donderdag 12 juli 2007 @ 12:45 |
Ja, vooral die tekst die erbij staat vind ik erg leuk gedaan. | |
GGMM | donderdag 12 juli 2007 @ 17:54 |
hier een normaal plaatje [ Bericht 62% gewijzigd door GGMM op 12-07-2007 18:19:34 ] | |
toma | donderdag 12 juli 2007 @ 20:09 |
DONKEY KONG ![]() whaa hij ziet er echt super mooi uit. | |
toma | donderdag 12 juli 2007 @ 20:10 |
![]() is dit Pokemon stadium van Melee? | |
GGMM | donderdag 12 juli 2007 @ 22:41 |
Ja. | |
RaymanNL | vrijdag 13 juli 2007 @ 12:04 |
Animal Crossing stage:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Roi | vrijdag 13 juli 2007 @ 13:05 |
Alweer een zwevend platform, waarom niet gewoon IN dat dorpje!? Die achtergrond ziet er nu niet uit. | |
GGMM | vrijdag 13 juli 2007 @ 13:57 |
Mooie Stage, heel vet dat de dag en nacht veranderd nav je wii tijd. | |
Notorious_Roy | vrijdag 13 juli 2007 @ 15:02 |
quote:Het zijn toch altijd zwevende platformen? Je moet de tegenstander er immers af slaan... Dat zuigt zo aan dat hele Smash Bros. | |
#ANONIEM | vrijdag 13 juli 2007 @ 15:03 |
quote:voel ik daar frustraties? ![]() | |
Notorious_Roy | vrijdag 13 juli 2007 @ 15:04 |
Yup ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 13 juli 2007 @ 15:12 |
quote: ![]() Wil je er over praten? heb het plaatje net ook in het wii Topic geplaats, maar hij past hier toch beter. ![]() | |
GGMM | vrijdag 13 juli 2007 @ 15:36 |
quote:Hoezo zuigt dat ? ![]() | |
GGMM | vrijdag 13 juli 2007 @ 15:54 |
De kans is trouwens groot dat er een character van Animal Crossing inkomt. er staat een logo bij namelijk: ![]() | |
GGMM | vrijdag 13 juli 2007 @ 16:06 |
dubbel. excuus. //edit, ik heb een hele mooie OP gemaakt voor het volgende topic, post eens door ![]() [ Bericht 90% gewijzigd door GGMM op 13-07-2007 18:59:09 ] | |
sk888er | vrijdag 13 juli 2007 @ 20:18 |
quote:waar vind je die? | |
WjeroneW | vrijdag 13 juli 2007 @ 20:19 |
Ik help je ![]() | |
toma | vrijdag 13 juli 2007 @ 20:22 |
ik ook dan maar ![]() | |
toma | vrijdag 13 juli 2007 @ 20:24 |
10 | |
toma | vrijdag 13 juli 2007 @ 20:24 |
9 | |
toma | vrijdag 13 juli 2007 @ 20:25 |
8 | |
toma | vrijdag 13 juli 2007 @ 20:25 |
7 | |
toma | vrijdag 13 juli 2007 @ 20:25 |
6 | |
toma | vrijdag 13 juli 2007 @ 20:25 |
5 | |
toma | vrijdag 13 juli 2007 @ 20:26 |
4 | |
toma | vrijdag 13 juli 2007 @ 20:26 |
3 | |
toma | vrijdag 13 juli 2007 @ 20:26 |
2 | |
toma | vrijdag 13 juli 2007 @ 20:26 |
1 | |
toma | vrijdag 13 juli 2007 @ 20:27 |
vol |