Jawelquote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
Zelda
Die zat eerst toch nog niet in Smash Bros?
misschien is dat zo'n secret skill als je zo'n Final Smash munt pakt.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef Young_David het volgende:
Krijgen we dan misschien ook een Wolf-Link?
Net alsof ze ineens een aanval weg gaan latenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:03 schreef GGMM het volgende:
van Sheik is het nog niet helemaal zeker. Dit is de Twilight Zelda, niet de ocarina of time Zelda, er wordt nog gespeculeerd over Sheik
Midnaquote:Op maandag 25 juni 2007 14:15 schreef Maisnon het volgende:
ZeldaDus Sheik ook
![]()
... wat allemaal wel te verwachten was
WOW!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:41 schreef Honky het volgende:
Nieuwe update: Achtergrondmuziek
Een Ocarina of Time medley:
http://www.smashbros.com/en_us/index.html
Supergoed inderdaadquote:
Q3 2008 pas in Amerika.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:18 schreef _GdR_ het volgende:
wanneer komt deze game uit?
hoe meer ik ervan zie hoe toffer het lijkt te worden.
En september in europa.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:16 schreef GGMM het volgende:
nah, dat is bullshit, hij komt eind 2007 in Amerika al uit![]()
haha ziet er grappig uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef depax het volgende:
update: de bananenschil
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:37 schreef Honky het volgende:
Nieuwe update: je kan nu zelf de knoppen instelen voor je controller mits je je naam registreert in het spel.
Gamecube controller..quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:01 schreef depax het volgende:
wat screens erbij zou ook mooi zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
wie zegt dat dat nu niet zo is? daarnaast vind ik dit menu juist mooiquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:27 schreef BMH het volgende:
Ik vind het menu weer net zo lelijk als in de vorige delen. Een game met alle grote Nintendo figuren die er bestaan en het krijgt zo'n steriele lay-out... Belachelijk!
Doe het net als de Star Wars DVD"s. Iedere keer als je de DVD speler aanzet krijg je het menu in een andere stijl. Lijkt mij heel erg geschikt voor Smash Bros.
Alleen belangrijke titels? Is smash ineens geen belangrijke titel meerquote:Nieuws: Super Smash Bros. Brawl niet op de E3
Een van de games waar Wii bezitters het meest naar uitkijken is Super Smash Bros. Brawl en iedereen verwachtte dat de titel zou speelbaar zijn op de E3 Media & Business Summit die volgende week in Santa Monica doorgaat.
Nintendo liet nu echter weten dat de titel niet speelbaar zal zijn op de beurs, de titel zou wel nog steeds in 2007 verschijnen. Omdat de beurs zo klein is geworden en het belangrijk is om het schema te volgen, concentreert Nintendo zich enkel op enkele belangrijke titels. Om die reden zullen ze enkele games voor de eerste keer tonen die ook al direct speelbaar zullen zijn. (Red.- Wii Health?)
Onhandige is die, nog lomper dan DK!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:49 schreef Maisnon het volgende:
Bowser is de nieuwe update. Beetje een onhandig character altijd, een van de mindere, maar ik ben toch blij dat ie er nog inzit
Wat een enge post.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:13 schreef Marble het volgende:
Het character model van Zelda is echt TE mooi.
[afbeelding]
Ze heeft er nog nooit ZO goed uitgezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |