Goed idee, SunChaser langssturen bij viswijfjequote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Lucille het volgende:
Dus dit wordt het FOK!TV item van de komende week?
Dat ligt aan het uitsluitels wat jullie gaan geven.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Lucille het volgende:
Dus dit wordt het FOK!TV item van de komende week?
Indirect bedoelt Lucille dus dat ze geen kloon isquote:Op maandag 14 mei 2007 21:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ligt aan het uitsluitels wat jullie gaan geven.![]()
Er is dus een meisje dat echt heel dom is en ondanks dat iedereen haar uitkotst blijft ze stug doorposten waaruit ik derhalve concludeer dat ze dus ook geen sociaal leven heeft. Eigenlijk is Viswijfje dus een ontzettend zielig meisje.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Indirect bedoelt Lucille dus dat ze geen kloon is
ja zoiets...quote:Op zondag 13 mei 2007 19:05 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ze had gezegd dat het geen kloon van murp was geloof ik. Niet een kloon an sich.
nou bedanktquote:Op maandag 14 mei 2007 00:21 schreef ikJur het volgende:
het is kloon van die kutuser van een murp. die gast irriteert me echt en zij op dezelfde manier
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:28 schreef Stofje het volgende:
Dat lijkt me eigenljk vrij duidelijk. Ze weet heel goed hoe ze hier de boel op stelten moet zetten.
yvonne zit in turkijequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef Stofje het volgende:
Gek he? Dat jij ineens heel veel post, op het moment dat yvonne niet meer post.
offtopic maar ik vind dat plaatje van jouw steeds zo eng en ze lijkt op ellen van idols!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:37 schreef Biogarde het volgende:
Hoi!
precies! lekker relaxen in de zon, ze heeft wel wat beters te doen dan fok nuquote:
Heb jij ook niet iets beters te doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
precies! lekker relaxen in de zon, ze heeft wel wat beters te doen dan fok nu![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:26 schreef Stofje het volgende:
Viswijfje is yvonne.
neeee ik ben niet yvonne joh!quote:
Ten eerste: geloof ik jou helemaal nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
neeee ik ben niet yvonne joh!
toen ik zei dat ik jou niet was sprak ik toch ook werkelijkheid??
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:21 schreef murp het volgende:
[..]
Ten eerste: geloof ik jou helemaal niet
ten 2e: geloof ik jou helemaal niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |