Het zijn dan ook slechte verliezers, dat blijkt wel weer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:57 schreef Arnhemunited het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de supporters van nek het niks intresseerde dat wij daar gewonnen hebben. Misschien is het toch de beste remedie daartegen. Dan kan er wel gezegt worden van 'o het zijn maar de playoffs' maar geen enkele club vind het leuk als hun rivaal in eigen huis wint.
1. Toen er lage opkomst was vroeger, wáren er simpelweg minders supporters in z'n totaal. dus dat is een nogal gare vergelijking, want voor die supporters was de wedstrijd wel degelijk belangrijk. Zegmaar dat vroeger er 100 supporters waren waarvan er 60 kwamen opdagen. Nu zijn het er wellicht 1000 waarvan er 700 komen opdagen. Times change, Nijmegen is gegroeid. meer inwoners enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Sjaak_P het volgende:
1. Dus vroeger toen NEC nog laag speelde en er een lage supportersopkomst was waren alle gespeelde wedstrijden ook neit belangrijk voor de club. Belachelijk dat je op supportersaantallen basseert dat de wedstrijd voor zij die wel aanwezig waren niet belangrijk is
2. Je stelt hier: Er is geen sfeeractie, dus deze wedstrijd is niet belangrijk.
Voetbalbelving is meer dan een velletje papier of een doekje met daarop een leuke tekst omhoog houden. Dat zit van binnen. En ja dat wordt soms geuit door een sfeeractie, niet altijd
3 Ik snap niet waarom jullie toch constant terugkomen in een topic over een wedstrijd die al lang gespeeld is, en als " toch niet belangrijk" werd bestempeld. Blijkbaar doet het jullie toch wel heel veel, aangezien jullie iedere keer maar opnieuw moeten bewijzen dat het jullie echt niks doet. Als het je echt niks deed had je wel wat beters te doen
Parels voor de zwijnen dit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:43 schreef EsDe het volgende:
[..]
1. Toen er lage opkomst was vroeger, wáren er simpelweg minders supporters in z'n totaal. dus dat is een nogal gare vergelijking, want voor die supporters was de wedstrijd wel degelijk belangrijk. Zegmaar dat vroeger er 100 supporters waren waarvan er 60 kwamen opdagen. Nu zijn het er wellicht 1000 waarvan er 700 komen opdagen. Times change, Nijmegen is gegroeid. meer inwoners enzo.
2. Als het als derby gezien zou worden zou er wel degelijk een sfeeractie zijn. En ja, daarom is de opkomst ook zo laag. niet alleen bij NEC maar ook bij de grotere clubs. Als jullie wel zo veel belang/waarde hechten aan die play-offs is dat je goedrecht, maar feit blijft dat de enige échte derby in het seizoen plaatsvind. Gevoelsmatig, wat van binnen zit ja. Hoe verklaar je anders die lage opkomst? ( 1-0 & 1-1?)
3. Het gaat er hier niet om dat de wedstrijd als niet belangrijk wordt bestempeld maar over de wedstrijd zelf. Er wordt door fietstas gedaan alsof ze gewoon veel beter zijn nou, ons keihard hebben aangepakt in eigen huis etc etc... zonder daarbij te kijken naar het team en de reden. Tuurlijk, het blijft speculeren hoe het afgelopen was als NEC er met alle basisspelers had gestaan. Maar om nou klakkeloos te zeggen dat jullie baas waren... dát is schraal. en daar gaat het hier om.
Dit gaat te ver. NECKquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:33 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind de discussie vermakelijk en boeiend.
Ik voel niet de behoefte om mijn mening te geven aangezien de meeste argumenten van mij al genoemd zijn.
De enige die is mis in de laatste 30 berichten is Vitesse-zuid. Dat is een van de weinige Vitessenaren op Fok! die nogal moeite heeft om helder te denken. Zijn infantiele visie had ik dan ook graag willen lezen
Wat wil je horen jongen ?? , dat wij gewoon de beste zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:33 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind de discussie vermakelijk en boeiend.
Ik voel niet de behoefte om mijn mening te geven aangezien de meeste argumenten van mij al genoemd zijn.
De enige die is mis in de laatste 30 berichten is Vitesse-zuid. Dat is een van de weinige Vitessenaren op Fok! die nogal moeite heeft om helder te denken. Zijn infantiele visie had ik dan ook graag willen lezen
Je klinkt wel heel A'dams nou, niet te veel grootheidswaanzin krijgen daar in arnhem héquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wat wil je horen jongen ?? , dat wij gewoon de beste zijn![]()
En wij zijn niet alleen de beste van Arnhem , NEE we zijn ook de beste van Nijmegen , en niet alleen de beste van Nijmegen wij zijn de beste in Gelderland![]()
Ik begrijp dat je graag de mensen napraat die zulk soort uitspraken doen, maar is een foutje ingeslopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wat wil je horen jongen ?? , dat wij gewoon de beste zijn![]()
En wij zijn niet alleen de beste van Arnhem , NEE we zijn ook de beste van Nijmegen , en niet alleen de beste van Nijmegen wij zijn de beste in Gelderland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |