Waar zeg ik dat dan? Is echt pure bullshit die je hier uitkraamt. Dat je seizoen afgelopen is als je niet bij het linkerrijtje hoort of nacompetitie hoeft te spelen roep ik al het hele jaar.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef Sjaak_P het volgende:
[..]
Gutgutgut, een week van de voren zit meneer in dit topic als het mannetje te spelen want nek zou het wel even gaan fixen.
Maar zo gauw Arnhemmers gewoon keihard de baas zijn in Nijmegen stelt het ineens allemaal niks voor.
Hou je zelf niet voor de gek jongen
De vitesseluchtbel is al jaren terug geknapt, wanneer worden jullie nou eens wakker...quote:Op maandag 28 mei 2007 19:22 schreef Positive_Thinking het volgende:
Volgend jaar hopenlijk helemaal niet... nek mag degradatie play offs spelen en wij europees!![]()
Door slechts 2 balletjes erin te leggen tegen een team wat amper op 50% van z'n kracht is? yah rightquote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef Sjaak_P het volgende:
[..]
Gutgutgut, een week van de voren zit meneer in dit topic als het mannetje te spelen want nek zou het wel even gaan fixen.
Maar zo gauw Arnhemmers gewoon keihard de baas zijn in Nijmegen stelt het ineens allemaal niks voor.
Hou je zelf niet voor de gek jongen
Als Nec zo goed is als men hier beweert, waarom kunnen ze dan geen representatief elftal op de been krijgen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:50 schreef EsDe het volgende:
[..]
Door slechts 2 balletjes erin te leggen tegen een team wat amper op 50% van z'n kracht is? yah right
Overdrijven is ook een kunst.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:50 schreef EsDe het volgende:
[..]
Door slechts 2 balletjes erin te leggen tegen een team wat amper op 50% van z'n kracht is? yah right
Wie zegt dat ze dat niet kunnen? Of verwacht je dat een team wat ongeveer voor de helft uit nieuwe basisspelers bestaat gelijk mee kan doen voor de beker?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:51 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Als Nec zo goed is als men hier beweert, waarom kunnen ze dan geen representatief elftal op de been krijgen?
Wat?quote:
Serieus, waar roepen we dat? Irritant dat er steeds dingen in de mond gelegd worden. Vitessezuid is degene die de hele tijd roept dat vitesse praktisch landskampioen wordt, dat zijn wij niet. Het enige dat we beweren is dat we niks geven om play offs om de intertoto, en daarom niet veel waarde hechten aan de laatste twee derbies, zeker omdat jullie er een ronde later alsnog uitvliegen. Echt, dit soort opmerkingen is discussieren op het niveau nul. Ik kan paginalang niet uitgekomen voorspellingen van vitesse-supporters quoten, maar wat heeft dat voor zin? Maar goed, hartelijk gefeliciteerd, vitesse is met een fitte selectie inderdaad beter dan een verzwakte NEC-selectie. Nou, die kan je in je zak steken!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:51 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Als Nec zo goed is als men hier beweert, waarom kunnen ze dan geen representatief elftal op de been krijgen?
Het duurt twee weken, maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Maar goed, hartelijk gefeliciteerd, vitesse is met een fitte selectie inderdaad beter dan een verzwakte NEC-selectie. Nou, die kan je in je zak steken!
Toch nog een uitgekomen voorspelling weten te vinden van een vitessesspporterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:27 schreef Elvislives het volgende:
Verder is het wel zo dat een overwinning op jullie heel wat goed zou maken, en ik (en duizenden fans met mij) zullen hypocriet genoeg zijn om het seizoen bijna 'gelukt' te noemen als we daadwerkelijk winnen...
Wat is dit nou voor een onzin.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:50 schreef EsDe het volgende:
[..]
Gewoon zoals je zelf zegt een "Keihard feit".quote:Op maandag 4 juni 2007 18:39 schreef Sjaak_P het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een onzin.
Als je een team met álleen maar prutsers hebt dan is dat zeker weer de oorzaak.
Maar na een aantal dagen worden alle gegevens vergeten omdat er weer een nieuwe wedstrijd aankomt. Alle geannalyseerde gegevens worden vergeten en al wat rest is de einduitslagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:53 schreef EsDe het volgende:
[..]
Gewoon zoals je zelf zegt een "Keihard feit".
Dát is voetbal. Een sport waar niet alleen gekeken wordt naar de einduitslag, maar waar ook nog eens de gehele wedstrijd & het team en alles wat daarbij hoort scherp geannalyseerd wordt.
Ook niet eens meer nu vitesse evengoed uitgeschakeld isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:16 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Maar na een aantal dagen worden alle gegevens vergeten omdat er weer een nieuwe wedstrijd aankomt. Alle geannalyseerde gegevens worden vergeten en al wat rest is de einduitslag
Dit gaat niet om voetbal. Dit gaat om trots!! Als je dat niet snapt bemoei je dan aub niet met een topic met in de TT het woord DERBY!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:53 schreef EsDe het volgende:
[..]
Dát is voetbal. Een sport waar niet alleen gekeken wordt naar de einduitslag, maar waar ook nog eens de gehele wedstrijd & het team en alles wat daarbij hoort scherp geannalyseerd wordt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:16 schreef EsDe het volgende:
[..]
Ook niet eens meer nu vitesse evengoed uitgeschakeld is![]()
Op naar volgend seizoen![]()
hmmm dan zal ik wel een afwijkende NEC supporter zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:31 schreef Sjaak_P het volgende:
[..]
Feit blijft dat het in de ziel van iedere NEC supporter keihard aangekomen is deze nederlaag.
Hoe verklaar je dan het grote aantal vitesse-supporters in de NEC-topics, vergeleken met het geringe aantal NEC-supporters in de Vitesse-topics?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:34 schreef Jack_In_The_Box het volgende:
Het is ook geen eerlijke strijd als je kijkt naar: Stad, stadion, supporters, clubkleuren en selectie.
Maar dit zielige gedrag hier zal wel te maken hebben met hun minderwaardigheidscomplex.
Je basseert nu dus de rivaliteit tussen twee clubs op de aanwezigheid van elkanders supporters in topics op een openbaar forum?!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan het grote aantal vitesse-supporters in de NEC-topics, vergeleken met het geringe aantal NEC-supporters in de Vitesse-topics?
1. Dus vroeger toen NEC nog laag speelde en er een lage supportersopkomst was waren alle gespeelde wedstrijden ook neit belangrijk voor de club. Belachelijk dat je op supportersaantallen basseert dat de wedstrijd voor zij die wel aanwezig waren niet belangrijk isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:11 schreef NMGN23 het volgende:
Het feit dat het stadion half leeg was en er geen enkele sfeeractie georganiseerd was, geeft toch wel aan dat deze wedstrijd absoluut niet belangrijk was...
Maargoed, als jullie dit wel als een belangrijke overwinning zagen, geniet ervan![]()
Behalve kutstudent ook nog eens rasfilosoof. Held.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:46 schreef DeVinger het volgende:
Zijn voetbalsupporters überhaupt te snappen dan?
Het zijn dan ook slechte verliezers, dat blijkt wel weer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:57 schreef Arnhemunited het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de supporters van nek het niks intresseerde dat wij daar gewonnen hebben. Misschien is het toch de beste remedie daartegen. Dan kan er wel gezegt worden van 'o het zijn maar de playoffs' maar geen enkele club vind het leuk als hun rivaal in eigen huis wint.
1. Toen er lage opkomst was vroeger, wáren er simpelweg minders supporters in z'n totaal. dus dat is een nogal gare vergelijking, want voor die supporters was de wedstrijd wel degelijk belangrijk. Zegmaar dat vroeger er 100 supporters waren waarvan er 60 kwamen opdagen. Nu zijn het er wellicht 1000 waarvan er 700 komen opdagen. Times change, Nijmegen is gegroeid. meer inwoners enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Sjaak_P het volgende:
1. Dus vroeger toen NEC nog laag speelde en er een lage supportersopkomst was waren alle gespeelde wedstrijden ook neit belangrijk voor de club. Belachelijk dat je op supportersaantallen basseert dat de wedstrijd voor zij die wel aanwezig waren niet belangrijk is
2. Je stelt hier: Er is geen sfeeractie, dus deze wedstrijd is niet belangrijk.
Voetbalbelving is meer dan een velletje papier of een doekje met daarop een leuke tekst omhoog houden. Dat zit van binnen. En ja dat wordt soms geuit door een sfeeractie, niet altijd
3 Ik snap niet waarom jullie toch constant terugkomen in een topic over een wedstrijd die al lang gespeeld is, en als " toch niet belangrijk" werd bestempeld. Blijkbaar doet het jullie toch wel heel veel, aangezien jullie iedere keer maar opnieuw moeten bewijzen dat het jullie echt niks doet. Als het je echt niks deed had je wel wat beters te doen
Parels voor de zwijnen dit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:43 schreef EsDe het volgende:
[..]
1. Toen er lage opkomst was vroeger, wáren er simpelweg minders supporters in z'n totaal. dus dat is een nogal gare vergelijking, want voor die supporters was de wedstrijd wel degelijk belangrijk. Zegmaar dat vroeger er 100 supporters waren waarvan er 60 kwamen opdagen. Nu zijn het er wellicht 1000 waarvan er 700 komen opdagen. Times change, Nijmegen is gegroeid. meer inwoners enzo.
2. Als het als derby gezien zou worden zou er wel degelijk een sfeeractie zijn. En ja, daarom is de opkomst ook zo laag. niet alleen bij NEC maar ook bij de grotere clubs. Als jullie wel zo veel belang/waarde hechten aan die play-offs is dat je goedrecht, maar feit blijft dat de enige échte derby in het seizoen plaatsvind. Gevoelsmatig, wat van binnen zit ja. Hoe verklaar je anders die lage opkomst? ( 1-0 & 1-1?)
3. Het gaat er hier niet om dat de wedstrijd als niet belangrijk wordt bestempeld maar over de wedstrijd zelf. Er wordt door fietstas gedaan alsof ze gewoon veel beter zijn nou, ons keihard hebben aangepakt in eigen huis etc etc... zonder daarbij te kijken naar het team en de reden. Tuurlijk, het blijft speculeren hoe het afgelopen was als NEC er met alle basisspelers had gestaan. Maar om nou klakkeloos te zeggen dat jullie baas waren... dát is schraal. en daar gaat het hier om.
Dit gaat te ver. NECKquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:33 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind de discussie vermakelijk en boeiend.
Ik voel niet de behoefte om mijn mening te geven aangezien de meeste argumenten van mij al genoemd zijn.
De enige die is mis in de laatste 30 berichten is Vitesse-zuid. Dat is een van de weinige Vitessenaren op Fok! die nogal moeite heeft om helder te denken. Zijn infantiele visie had ik dan ook graag willen lezen
Wat wil je horen jongen ?? , dat wij gewoon de beste zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:33 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind de discussie vermakelijk en boeiend.
Ik voel niet de behoefte om mijn mening te geven aangezien de meeste argumenten van mij al genoemd zijn.
De enige die is mis in de laatste 30 berichten is Vitesse-zuid. Dat is een van de weinige Vitessenaren op Fok! die nogal moeite heeft om helder te denken. Zijn infantiele visie had ik dan ook graag willen lezen
Je klinkt wel heel A'dams nou, niet te veel grootheidswaanzin krijgen daar in arnhem héquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wat wil je horen jongen ?? , dat wij gewoon de beste zijn![]()
En wij zijn niet alleen de beste van Arnhem , NEE we zijn ook de beste van Nijmegen , en niet alleen de beste van Nijmegen wij zijn de beste in Gelderland![]()
Ik begrijp dat je graag de mensen napraat die zulk soort uitspraken doen, maar is een foutje ingeslopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wat wil je horen jongen ?? , dat wij gewoon de beste zijn![]()
En wij zijn niet alleen de beste van Arnhem , NEE we zijn ook de beste van Nijmegen , en niet alleen de beste van Nijmegen wij zijn de beste in Gelderland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |