Ik heb me prima vermaakt afgelopen weekend.quote:
Zegt toch genoeg dat hij liever komt naar onze mooie club ipv die club die 3x achter elkaar kampioen is geworden.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:18 schreef BB-boy het volgende:
Hij komt vooral voor het systeem zegt hij. Jammer, had liever dat hij had gezegd dat Ajax gewoon een mooiere club is dan psv.
Knap dat ze dan al een paar dagen wisten dat ie vandaag geblesseerd zou raken.quote:
tijd om eens overtuigend te winnenquote:Op maandag 14 mei 2007 00:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Lachen man, voor de 7e keer tegen az ofzo.
Wat een drama was dat samen met de Mul... ipv de diepte zoeken ging die zowat bij ogararu op d eschoot zitten en Babel heeft 2 wapens zijn snelheid en zijn schot en hij maakte daar heel erg weinig gebruik van.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef navigator het volgende:
[..]
Babel heeft 1 goed actie gehad en voor de rest was het weer prut. Paar keer ook goed te horen hoe Davids tegen hem tekeer ging.
idd heeft ons al een paar keer gered vorige week en vandaag ook geloof ikquote:Op maandag 14 mei 2007 00:30 schreef Camplo het volgende:
Ik vind Ogararu trouwens laatste wedstrijden steeds beter presteren.
Hulde!
Ja maar je kon zien aan zijn goal dat hij het wel kanquote:Op maandag 14 mei 2007 00:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een drama was dat samen met de Mul... ipv de diepte zoeken ging die zowat bij ogararu op d eschoot zitten en Babel heeft 2 wapens zijn snelheid en zijn schot en hij maakte daar heel erg weinig gebruik van.
Ja een goede speler en hij scoort vaak, hij scoort in 20 minuten meer dan de mul in 90 minuten en hij is geeneens een aanvallerquote:Op maandag 14 mei 2007 00:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Ze anders een keer Perez in de basis.
Ja precies hij mag blij zijn dat hij met de eerste van Ajax mag mee doen en dan zijn contract niet verlengen, ga bij Sparte spelen of bij Adoquote:Op maandag 14 mei 2007 00:55 schreef PizzaSalami het volgende:
De Mul is een schattig kereltje, maar geen voetballer voor Ajax op dit moment, parkeer lekker bij Willem 2 ofzo. Perez is latijd goed als hij speelt.
Tja ik zou zeggen De Mul vrouwen voetbal that wayquote:Op maandag 14 mei 2007 01:08 schreef PizzaSalami het volgende:
De Mul oprotten, veels te lief voor profvoetbal lulletje.
27 mei.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Wanneer maakt Sneijder zijn beslissing bekend dan?
Ik ga er van uit dat hij gewoon blijft hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef Camplo het volgende:
Sneijder gaat foets.
Of we moeten CL halen dan is er nog hoop mits ze contract openbreken, want ze gaan hem nooit gratis weg laten lopen
Nee hoor, loopt z'n contract af en dan gaat hij gratis naar een andere club.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat hij gewoon blijft hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |