Vermaelen is gewoon een held.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:56 schreef Aanvoerder het volgende:
1 keer uitgeweest in Groningen. Wat een kutdorp is dat zeg.
Vermaelen en Ogararu waren echt goed bezig. Echt genieten geblazen.
ik hoop dat je dit zondag rond deze tijd ook kan zeggenquote:
Ben ik niets bang voor.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik hoop dat je dit zondag rond deze tijd ook kan zeggen [afbeelding]
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:56 schreef Aanvoerder het volgende:
1 keer uitgeweest in Groningen. Wat een kutdorp is dat zeg.
ik ook nietquote:
en Stam weer weken wegquote:Op zondag 13 mei 2007 22:36 schreef stefmans het volgende:
Kennedy is trouwens rond volgens VI.
Hij kon weer niet, hij zal er nu over 14 dagen zijn (bij Studio Voetbal).quote:Op zondag 13 mei 2007 21:57 schreef w00h00 het volgende:
Ik dacht dat Japie vandaag of morgen bij een voetbal programma te gast zou zijn?
Kon niet door blessurequote:Op zondag 13 mei 2007 22:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij kon weer niet, hij zal er nu over 14 dagen zijn (bij Studio Voetbal).
tjah dat kon je weten dat stam erg blessure gevoelig is, gelukkig hebben we best goede vervangers.quote:
Ajax heeft ook inspraak en vooral met die spartaaffaire was het verstandig dat Sneijder er niet was.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ze zeggen wel vaak af, was ook met Sneijder toen met z'n Spartaffaire.
ging je om 8.00 nog naar een andere tentquote:Op zondag 13 mei 2007 20:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ook geweest Vrijdag en Zaterdag. Blauwe engel ging vanmorgen 8 uur dicht. Toen zijn we naar de Santana geweest. Wat een tent is dat zeg. Alleen maar pooiers en hoeren daar binnen man![]()
Momar N'DIAYEquote:Op zondag 13 mei 2007 23:02 schreef w00h00 het volgende:
Ajax zou belangstelling hebben vooor een spits zeiden ze bij studio voetbal?
Stel hem maar op zondag.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:36 schreef stefmans het volgende:
Kennedy is trouwens rond volgens VI.
Gaat niet lukken denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |